Bekijk volle/desktop versie : I can't live in the past



Pagina's : [1] 2 3

13-08-2008, 00:46
[ Je kunt niet meer leven met het verleden omdat er veel is gebeurd, hoe sluit je zo een boek toch af, om het heden en wellicht de toekomst niet te mislopen, door dat het verleden je nog steeds achtervolgt ]

13-08-2008, 00:47


Soms is het moeilijk omdat die bepaalde dingen je veranderen als persoon.

13-08-2008, 00:48
Always look on the bright side of life & zoek je toevlucht bij Allah , vraag aan Hem om je weg te doen vergemakkelijken, je pijn te verzachten. Uiteindelijk zelf de sabeb doen, proberen voort te leven.

13-08-2008, 00:48

Citaat door 3araby:
Zelfmoord plegen!


En dat zegt een moslim, foei! Shame on you boy!

13-08-2008, 00:49



Citaat door Chaim:
Soms is het moeilijk omdat die bepaalde dingen je veranderen als persoon.


Klopt, en hoe vind je toch dat ene paadje ?

13-08-2008, 00:50

Citaat door Miss_Elwafa:
Always look on the bright side of life & zoek je toevlucht bij Allah , vraag aan Hem om je weg te doen vergemakkelijken, je pijn te verzachten. Uiteindelijk zelf de sabeb doen, proberen voort te leven.


De pijn wordt minder, op den duur wordt je imuun voor pijn, believe me, dan kun je veel aan! Maar er zijn kansen die je moet benutten, maar op de een of andere manier komt juist op dat moment het verleden aan zetten, en dan denk je, 'Hoe sla ik mezelf er door heen, I just can't live in the past'.

13-08-2008, 00:51

Citaat door 3araby:
Doe maar is een keer aardig tegen mij


Why?

13-08-2008, 00:51

Citaat door Jadar:
Gewoon het boek sluiten.


Makkelijker gezegd, dan gedaan. If I only could back in time.

13-08-2008, 00:52

Citaat door Contigo020:
Klopt, en hoe vind je toch dat ene paadje ?

Ik weet het niet, soms ben je eventjes verdwaald door het 'pijnlijke gevoel' maar meestal kom je er wel overheen.

13-08-2008, 00:54

Citaat door Contigo020:
De pijn wordt minder, op den duur wordt je imuun voor pijn, believe me, dan kun je veel aan! Maar er zijn kansen die je moet benutten, maar op de een of andere manier komt juist op dat moment het verleden aan zetten, en dan denk je, 'Hoe sla ik mezelf er door heen, I just can't live in the past'.


Precies, pijn/verdriet maakt je sterker als je erover heen bent gelopen. Er zijn altijd v.d. momenten dat je terug zal kruipen en terug aan de verleden zal denken. Heel normaal, zeer menselijk; gevoelens. Het kan geen kwaad om jezelf in zo'n moment te droppen, maar je moeten weten dat je het niet al té lang in moet blijven en vervolgens weer jezelf uit moet kruipen en verder gaat leven.

Je moet je verleden een plekje geven, zodat je in de heden er terug naar kan lachen. Je kan dat alleen doen door te accepteren. De acceptatie moet je zelf uit je duim zuigen.

13-08-2008, 00:55

Citaat door Jadar:
Nederlands typen is moeilijk he.

Mensen maken het zichzelf moeilijk.


Wat als ik mijn gevoelens in de Nederlandse taal niet kan uiten,
Natuurlijk, je weet weer eens alles joh, betweter.

13-08-2008, 00:56

Citaat door 3araby:

Het antwoord is en blijft 'nee'.

13-08-2008, 00:58



Citaat door Miss_Elwafa:
Precies, pijn/verdriet maakt je sterker als je erover heen bent gelopen. Er zijn altijd v.d. momenten dat je terug zal kruipen en terug aan de verleden zal denken. Heel normaal, zeer menselijk; gevoelens. Het kan geen kwaad om jezelf in zo'n moment te droppen, maar je moeten weten dat je het niet al té lang in moet blijven en vervolgens weer jezelf uit moet kruipen en verder gaat leven.

Je moet je verleden een plekje geven, zodat je in de heden er terug naar kan lachen. Je kan dat alleen doen door te accepteren. De acceptatie moet je zelf uit je duim zuigen.


Dat doe ik, ik heb het een plek gegeven, ik leef mijn leven in het heden, ik doe dingen die ik waarschijnlijk voorheen nooit zou hebben gedufd. Ondanks alles dat is gebeurd, weet ik mezelf aardig goed te presenteren. Ik heb het geaccepteerd, maar blijf altijd met de vraag rond dwarrelen, ' Why me?'

13-08-2008, 01:01

Citaat door Jadar:
Verhuis naar Engeland.
Maak anders aantekeningen of een video.

Dat maak jij er zelf van dramaQueen.......................een normaal discussie kan jij niet eens voeren.


Voor zover ik hier zie, ben ik als nog de enige die een normaal discussie aan gaat. Nergens zie je mij als een kleuter kris kras posten, of tegenstrijdige dingen posten.

O, wacht nu ben ik een dramaqueen? Je weet niet eens wat er af heeft gespeeld, dus hoe bedoel ik je ik stel me aan. Mensen in mijn positie zouden zich zelf al van kant hebben gemaakt of diep gezonken zijn joh,

Wat interesseert het jou of ik nou Engels of Nederlands spreek,

13-08-2008, 01:01

Citaat door 3araby:
Jij bent echt raar.


Toppie toch! Als dat is wat je denkt, vind ik het prima!

Pagina's : [1] 2 3