Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie heeft dit wel eens geprobeerd?



12-08-2008, 15:00
[salaam meiden,

ik kreeg dit te zien van een vriendin van mij.

heeft iemand hier ervaring mee?


Warmte cabine
Nieuw bij temple of beauty

De Methode

U voert bewegingen uit, comfortabel liggend (waardoor uw rug en gewrichten ontlost worden) in een doorzichtige cabine welke tot 37 graden verwarmd wordt. De warmte voorkomt absoluut spierpijn. Doordat u gebruik maakt van de aan de hand en voetlussen verbonden weerstanden, beweegt u intensief en slankt u effectief af op de door u gewenste plaatsen. Tegelijkertijd houdt u het hoofd koel doordat dit buiten de cabine ligt en de cabine met een halskap afgesloten wordt.

De oefeningen worden individueel uitgevoerd. De oefeningen kunnen zowel door hem of haar en jong of oud worden uitgevoerd, omdat het oefenprogramma speciaal voor ieder individu samengesteld wordt.

Dus de weldadigheid van warmte wordt gecombineerd met intensieve spieractiviteit en hierdoor komt er een meer actievere aanmaak van glucose uit glycogeen. Er is immers meer brandstof nodig voor dit verhoogde energieverbruik. Ook worden door de verbeterde bloedcirculatie de afvalstoffen beter afgevoerd. Wanneer de snelste energieleverancier niet meer voldoende aanwezig is dan worden de vetten aangesproken en voor dit doel gebruikt.

Het Resultaat

U verbrand vet en slankt af.

De Voordelen

Afhankelijk van uw wensen corrigeert u het figuur plaatselijk of totaal. Bijkomende effecten zijn:


Een aanzienlijke verbetering van de conditie, stofwisseling en de doorbloeding van lichaam en huid.

Verbetering van het afweersysteem, verlichting voor veel reumatische en gewrichtsklachten.

Bestrijding van de zogenaamde sinaasappelhuid

Bestrijding van de oververmoeidheid en stress

Duurzaam resultaat en een gestroomlijnd lichaam verkrijgt u door spierversteviging en dus de vorming van een natuurlijk 'strak' lichaam nadat u afgeslankt bent.

Ook hiervoor beweegt u in de cabine, nu echter zonder of met weinig warmte, zonder afsluitbare cape. Het proces van afslanken wordt gekenmerkt door rust en beslotenheid. Het integer karakter en de persoonlijke aandacht zorgen voor een aangename sfeer.

Het Kennismakingsgesprek

In een vertrouwelijk gesprek wordt uitgelegd hoe de methode werkt. Uw lichaam wordt op negen plaatsen gemeten. Daarnaast bekijken wij welke oefeningen geschikt zijn voor u. Wij staan garant voor persoonlijke begeleiding en serieus werken aan een slank figuur. Dit gesprek is gratis en verplicht u tot niets. U kunt hiervoor telefonisch een afspraak maken.

Openingstijden zijn op afspraak. Tel. 0493-320948



Kosten

Eerste 10 behandelingen

€150,00
Volgende 10 behandelingen €140,00
Daarna altijd 10 behandelingen
€130,00

Indien u een jaar niet bent geweest zijn de kosten voor het eerste programma wederom € 150,00. Indien U vroegtijdig stopt, worden de restanten omgezet in een tegoedbon.


Prijswijzigingen onder voorbehoud

Reserveren is alleen telefonisch mogelijk

graag reacties van "ervarende".

ma3a salama]

19-08-2008, 18:28


niemand????

19-08-2008, 18:42
up! wil het wel doen, ben namelijk echt moe.
heb geen rust meer

20-08-2008, 12:25
inderdaad meid......ewa mensen: KOM OP!!

20-08-2008, 12:47


Dit is gewoon hetzelfde systeem als ze gebruiken bij Bodystyling.

In combinatie met oefeningen in deze verwarmde cabine moet je strikt letten op je voeding. Er wordt dus ook gevraagd om je dagelijkse voeding te noteren.

Ik heb het vroeger eens gedaan maar eens je stopt krijg je automatisch het vet terug op de plekken waar je 't niet wilt.


Verwarme cabine waar de oefeningen worden gedaan.

20-08-2008, 14:19
waar wordt dit gedaan?

UP up up

20-08-2008, 18:06

Citaat door Nefertari:
Dit is gewoon hetzelfde systeem als ze gebruiken bij Bodystyling.

In combinatie met oefeningen in deze verwarmde cabine moet je strikt letten op je voeding. Er wordt dus ook gevraagd om je dagelijkse voeding te noteren.

Ik heb het vroeger eens gedaan maar eens je stopt krijg je automatisch het vet terug op de plekken waar je 't niet wilt.


Verwarme cabine waar de oefeningen worden gedaan.



dus het heeft wel gewerkt....hoeveel ben er van afgevallen?en waar bij je lichaam ben je echt afgevallen?

gr.

20-08-2008, 21:08

Citaat door girl_du_maroc:
dus het heeft wel gewerkt....hoeveel ben er van afgevallen?en waar bij je lichaam ben je echt afgevallen?

gr.


Of het echt geholpen heeft weet ik niet aangezien ik in diezelfde periode ook nog aerobics deed (4 X per week). Voor cellulitis denk ik niet dat het helpt, ik had er nog steeds last van.

Ik denk dat het zeker helpt als je die oefeningen vaak doet en op je voeding let.


20-08-2008, 21:12

Citaat door Foetoe:
up! wil het wel doen, ben namelijk echt moe.
heb geen rust meer


Als je moe bent moet je dit zeker niet doen...de oefeningen in de cabine vergen heel wat inspanning hoor...

22-08-2008, 10:49

Citaat door Nefertari:
Of het echt geholpen heeft weet ik niet aangezien ik in diezelfde periode ook nog aerobics deed (4 X per week). Voor cellulitis denk ik niet dat het helpt, ik had er nog steeds last van.

Ik denk dat het zeker helpt als je die oefeningen vaak doet en op je voeding let.



ok, dus je valt er van af?