Bekijk volle/desktop versie : Oneens over namen



Pagina's : [1] 2 3

12-08-2008, 12:29
Hoe hebben jullie dat opgelost
dat smoesje dat ik het kind moet baren en ik recht heb om de naam te kiezen heeft niet geholpen

12-08-2008, 12:32


Meisjes naam waren we het allebei mee eens... Jongens naam niet!
maar ik heb dus een dochtertje gekregen 2 en een half jaar geleden alweer

Hoe je kindje gaat heten staat al vast, Ghair Insha3 Allah....

12-08-2008, 12:33
Geloof me, als je echt een bep naam wil, dan kun je die ook krijgen. Geef hem gelijk door aan de verloskundige, net na de bevalling. Werktte elke keer bij mijn man, omdat hij op zo een moment helemaal van de wereld is....

12-08-2008, 12:34

Citaat door Fancy_Face:
Gewoon 2 namen geven



zal dat niet verwarrend voor het kind zijn ,en zal de consulaat hiermee eens zijn|?

12-08-2008, 12:35



Citaat door Ninoesh:
Geloof me, als je echt een bep naam wil, dan kun je die ook krijgen. Geef hem gelijk door aan de verloskundige, net na de bevalling. Werktte elke keer bij mijn man, omdat hij op zo een moment helemaal van de wereld is....



nee dat kan ik hem niet aandoen het is ook zijn kind

12-08-2008, 12:35
Ik krijg toch altijd me zin, en het is geen smoesje dat je 't kind hebt gebaard. Dat is gewoon een feit.

12-08-2008, 12:37
Wij hebben twee namen gegeven. Hij blij ik blij. Mijn naam gebruiken we wel als roepnaam.

12-08-2008, 12:37

Citaat door gandora:
nee dat kan ik hem niet aandoen het is ook zijn kind

Nou niet als ik naar die namen van hem keek Mijn man had echt lelijke namen en nu zegt hij ook, gelukkig maar dat we niet mijn namen hebben uitgekozen. Maar zoals al iemand zei, ze zijn toch al bekend.

12-08-2008, 12:38

Citaat door Ninoesh:
Geloof me, als je echt een bep naam wil, dan kun je die ook krijgen. Geef hem gelijk door aan de verloskundige, net na de bevalling. Werktte elke keer bij mijn man, omdat hij op zo een moment helemaal van de wereld is....


Alleen hier zal het niet werken want je man zal het kind aangeven boj de gemeente en kan het nog wijzigen.

Ik vind dat je samen de man en vrouw achter een naam moet staan. Plaatst je even in je man. Hoe zou je het vinden als je kind een naam krijgt die jij niet mooi vindt.

12-08-2008, 12:39

Citaat door MoesCH:
tell me about it.. we kunnen het maar niet eens worden over een meisjesnaam..



bij ons is het de jongensnaam

12-08-2008, 12:40

Citaat door Ninoesh:
Nou niet als ik naar die namen van hem keek Mijn man had echt lelijke namen en nu zegt hij ook, gelukkig maar dat we niet mijn namen hebben uitgekozen. Maar zoals al iemand zei, ze zijn toch al bekend.



bij mijn man gaat het maar over 1 naam die hij altijd mooi heeft gevonden

12-08-2008, 12:40

Citaat door Jazzy05:
Alleen hier zal het niet werken want je man zal het kind aangeven boj de gemeente en kan het nog wijzigen.

Ik vind dat je samen de man en vrouw achter een naam moet staan. Plaatst je even in je man. Hoe zou je het vinden als je kind een naam krijgt die jij niet mooi vindt.


Nou over mijn lijk dat ik mijn zoontje Elyamani ging noemen We moeten niet gaan overdrijven natuurlijk en mijn man heeft gewoon geen smaak. Niet met namen, niet met inrichting, niet met kleding voor de kinderen en al helemaal niet voor cadeautjes voor mij. Nee nee IK BEPAAL wat dat betreft.

12-08-2008, 12:41



Citaat door Jazzy05:
Alleen hier zal het niet werken want je man zal het kind aangeven boj de gemeente en kan het nog wijzigen.

Ik vind dat je samen de man en vrouw achter een naam moet staan. Plaatst je even in je man. Hoe zou je het vinden als je kind een naam krijgt die jij niet mooi vindt.



ewa dat is het hem juist

12-08-2008, 12:43

Citaat door Ninoesh:
Nou over mijn lijk dat ik mijn zoontje Elyamani ging noemen We moeten niet gaan overdrijven natuurlijk en mijn man heeft gewoon geen smaak. Niet met namen, niet met inrichting, niet met kleding voor de kinderen en al helemaal niet voor cadeautjes voor mij. Nee nee IK BEPAAL wat dat betreft.




hahaha das idd een lelijke naam.

die van mij heeft nou geen lelijke naam maar ik zelf hou van moderne namen en die je weinig hoort.
de helft van mijn neven heten zo overdreven dan he

12-08-2008, 12:44

Citaat door Ninoesh:
Nou over mijn lijk dat ik mijn zoontje Elyamani ging noemen We moeten niet gaan overdrijven natuurlijk en mijn man heeft gewoon geen smaak. Niet met namen, niet met inrichting, niet met kleding voor de kinderen en al helemaal niet voor cadeautjes voor mij. Nee nee IK BEPAAL wat dat betreft.


Hahah, nee daar zou ik het ook niet mee eens zijn. Mn zus heeft een collega wiens man hun kind Khadafi wilde noemen

Pagina's : [1] 2 3