Bekijk volle/desktop versie : geweldig



12-08-2008, 10:51
Salam lady's,

Allemaal mooi bruin teruggekomen van vakantie?

Ik heb echt een top vakantie achter de rug, heerlijk was er echt aan toe.
Het liefst was ik daar gebleven.

Ik heb zelfs de moskee al aksa bezocht. Na een hele gedoe mocht ik er uiteindelijk in.
Het is echt een prachtig moskee waar je rillingen van krijgt. Het is echt in 1 woord onbeschrijfelijk wat voor gevoel je krijgt als je daar staat.

En dan heb ik het niet eens over de dode zee om daarin te zwemmen, je blijft gewoon boven water drijven, echt apart

Dit wou ik met jullie delen.

12-08-2008, 11:06


Ben je op vakantie geweest naar Palestina???

12-08-2008, 11:06
bsa7tek!

12-08-2008, 11:17
ik ben naar Israel gegaan voor een bruiloft daarna ging ik naar Juruzalem ik wou de aksa moskee zien, bij de poort deden ze heel erg moeilijk om mijn voornaam. Ik ging een vers uit de koran citeren en toen mocht ik erin, alleen op voorwaarde dat ik een hoofddoek moest dragen. Dus ben ik snel een hoofddoek gaan kopen, legtimatie ingeleverd aan de politie en toen mocht ik uiteindelijk naar binnen.
Prachtig gewoon

12-08-2008, 11:19


Wat een leuke en aparte vakantie

Mocht je alleen door een vers uit de koran naar binnen?

Dan is het dus niet zo zwaar beveiligd als ze zeggen.

12-08-2008, 11:21

Citaat door louisa1988:
Wat een leuke en aparte vakantie

Mocht je alleen door een vers uit de koran naar binnen?

Dan is het dus niet zo zwaar beveiligd als ze zeggen.



ja vind ik ook

12-08-2008, 11:24

Citaat door louisa1988:
Wat een leuke en aparte vakantie

Mocht je alleen door een vers uit de koran naar binnen?

Dan is het dus niet zo zwaar beveiligd als ze zeggen.



nou niet alleen dat, ik werd nog gecontroleerd of ik geen wapen/bom of iets dergelijks bij me had.
het is echt zwaar beveiligd, want als dat niet was geweest dan was er allang wat gebeurd daar.

Het was een hele leuke vakantie, een prachtige bruiloft bijgewoond, gezwommen in de dode zee, de klaag muur bezocht en toen de aksa moskee
veel gedaan in 3 weken hahahahaha

12-08-2008, 11:26
Besahtek!

Hoe deden de Israeli's tegen je?

12-08-2008, 11:32

Citaat door Estee_Lauder:
Besahtek!

Hoe deden de Israeli's tegen je?



mijn oma is Israelisch-Marokkaans ze heeft veel familie nog wonen in Israel. Zij is moslim geworden toen ze met mijn opa ging trouwen. Ik ging naar de bruiloft van mijn nicht in Israel, iedereen deed hartstikke aardig tegen me. Alleen in het centrum vroeg een juwelier waar ik vandaan kwam en toen ik Marokko zei, toen vroeg hij me of ik ook joods was, ik zei nee.
Hij zei dat hij geen arabieren wilt helpen en al helemaal niet als ze moslims zijn. Mijn neven werden kwaad op hem en er ontstond een hele discussie wat bijna uitliep op een gevecht. Ik ging met een brok in mijn keel terug naar mijn tante's huis.
Dat mensen elkaar haten, alleen om elkaars geloof. Ik blijf het vreemd vinden.

12-08-2008, 11:47
allah ie htikoum saha allemaal

ik was echt als de dood om met de bus ergens naartoe te gaan. Iedereen lachte me uit. Mijn neef liet me schrikken door in het centrum tegen me te zeggen van; Rhianna kijk uit buk, een arabier met een granaat''

ik voelde mijn benen niet meer, ik hapte naar adem ik dacht dat ik dood ging.
Echt ik vond het de droogste en slechtste grap ooit, hij bood direct zijn exuses aan toen hij zag dat ik half dood ging.

En toen ik in al aksa was, toen was ik weer bang voor die Israelische soldaten die daar gereed stonden met geweer en al.