Bekijk volle/desktop versie : Sta jij ook elke ochtend



12-08-2008, 09:47
Sta jij ook elke ochtend voor de kledingkast te kijken wat zal ik aantrekken ?

En dan heb je iets aangetrokken en dan denk je nee en trek weer iets anders aan en dan is het nee weer iets anders.

Met andere woorden sta jij ook een half uur aan en uit te kleden voordat je eindelijk tevreden bent??

Wie heeft ook dit probleem en heeft tips voor mij???

12-08-2008, 09:54


Nee.
Ik trek sochtends gwn gelijk iets aan.

Tip: bedenk de avond ervoor wat je gaat aantrekken.

12-08-2008, 10:18

Citaat door Rtelamartil:
Sta jij ook elke ochtend voor de kledingkast te kijken wat zal ik aantrekken ?

En dan heb je iets aangetrokken en dan denk je nee en trek weer iets anders aan en dan is het nee weer iets anders.

Met andere woorden sta jij ook een half uur aan en uit te kleden voordat je eindelijk tevreden bent??

Wie heeft ook dit probleem en heeft tips voor mij???


Is heel normaal. En hoe meer kleren je hebt en koopt, hoe moeilijker het is om iets uit te zoeken.

Maar nee, geen half uur. Die tijd heb ik meestal niet.

12-08-2008, 13:37
Als ik vroeg moet opstaan, bekijk ik avond van tevoren.

12-08-2008, 13:54


Ik zet meestal een avond van tevoren me kleren klaar. Dat half uurtje slaap ik wel uit.. . Maar ik heb ook wel's dat ik voor die klerenkast sta en van kleren verander..

12-08-2008, 13:56

Citaat door Rtelamartil:
Sta jij ook elke ochtend voor de kledingkast te kijken wat zal ik aantrekken ?

En dan heb je iets aangetrokken en dan denk je nee en trek weer iets anders aan en dan is het nee weer iets anders.

Met andere woorden sta jij ook een half uur aan en uit te kleden voordat je eindelijk tevreden bent??

Wie heeft ook dit probleem en heeft tips voor mij???

hahahaha en uiteindelijk trek ik gewoon weer wat ik eerst heb aangedaan

12-08-2008, 14:14

Citaat door Rtelamartil:
Sta jij ook elke ochtend voor de kledingkast te kijken wat zal ik aantrekken ?

En dan heb je iets aangetrokken en dan denk je nee en trek weer iets anders aan en dan is het nee weer iets anders.

Met andere woorden sta jij ook een half uur aan en uit te kleden voordat je eindelijk tevreden bent??

Wie heeft ook dit probleem en heeft tips voor mij???



Assalamoe aleikoem

Haha ik herken mezelf echt hierin

Ik wordt er soms echt gek van dat ik gewoon thuis blijf. Het komt denk ik gewoon dat je teveel kleding hebt en niet kan kiezen.

12-08-2008, 14:35
Volgens mij hebben bijna alle vrouwen er problemen mee,
Hahah ik bedenk altijd de avond van te voren wat ik ga aantrekken

20-08-2008, 18:00

Citaat door Rtelamartil:
Sta jij ook elke ochtend voor de kledingkast te kijken wat zal ik aantrekken ?

En dan heb je iets aangetrokken en dan denk je nee en trek weer iets anders aan en dan is het nee weer iets anders.

Met andere woorden sta jij ook een half uur aan en uit te kleden voordat je eindelijk tevreden bent??

Wie heeft ook dit probleem en heeft tips voor mij???


Meestal weet ik een dag van tevoren wat ik ga aantrekken . Soms gebeurd het wel eens dat ik die ochtend toch nog verander maar dat gebeurd zelden.

20-08-2008, 19:51
haha! erg heh.. heb ik ook.

21-08-2008, 11:43
Heb ik meestal in de avond..en of in het weekend..en als ik net heb gewinkeld dan zit ik weer te denken met wat doe ik dit aan of dat en zo sta ik al gauw 2uur voor me kast en spiegel

21-08-2008, 15:19

Citaat door Rtelamartil:
Sta jij ook elke ochtend voor de kledingkast te kijken wat zal ik aantrekken ?

En dan heb je iets aangetrokken en dan denk je nee en trek weer iets anders aan en dan is het nee weer iets anders.

Met andere woorden sta jij ook een half uur aan en uit te kleden voordat je eindelijk tevreden bent??

Wie heeft ook dit probleem en heeft tips voor mij???



Ik heb zoveeeeeeeeeeeeeeeeel kleren, niet normaal!!!!
En ik heb elke dag hetzelfde aan, ik weet gewoon nooit wat ik aan moet trekken.
Ik had het laatst 2 rokken gekocht samen 150 euro, geen 1 keer aangehad, toen maar kadoo gedaan aan mijn nichtje in Marokko.
Ik werd vroeger ziek van dat omkleden.
Nu intereseert het me niks, ik pak gelijk wat er voor me neus ligt en dat doe ik aan.
En dan willen jullie niet weten hoeveeeel schoenen ik heb, nieuw en mooiii, ik kan zo een DiepOngelukkige shoe store beginnen..maaaaaar ik heb altijd dezelfde zwarte pumps aan.

ps. mijn ondergoed heb ik wel elke dag schone aan hoor

Wie heeft dit probleem dan? Zoveel nieuwe kleren kopen maar nooit aantrekken?? Als ik mijn kledingkasten opruim kom ik zoveel kledingstukken tegen waar zelfs de prijskaartjes er nog van aanhangt.
Best wel zonde.

21-08-2008, 15:56



Citaat door DiepOngelukkig:
Ik heb zoveeeeeeeeeeeeeeeeel kleren, niet normaal!!!!
En ik heb elke dag hetzelfde aan, ik weet gewoon nooit wat ik aan moet trekken.
Ik had het laatst 2 rokken gekocht samen 150 euro, geen 1 keer aangehad, toen maar kadoo gedaan aan mijn nichtje in Marokko.
Ik werd vroeger ziek van dat omkleden.
Nu intereseert het me niks, ik pak gelijk wat er voor me neus ligt en dat doe ik aan.
En dan willen jullie niet weten hoeveeeel schoenen ik heb, nieuw en mooiii, ik kan zo een DiepOngelukkige shoe store beginnen..maaaaaar ik heb altijd dezelfde zwarte pumps aan.

ps. mijn ondergoed heb ik wel elke dag schone aan hoor

Wie heeft dit probleem dan? Zoveel nieuwe kleren kopen maar nooit aantrekken?? Als ik mijn kledingkasten opruim kom ik zoveel kledingstukken tegen waar zelfs de prijskaartjes er nog van aanhangt.
Best wel zonde.


je lijkt me zus wel toen ze nog niet getrouwd was..meid zoek een aantal vuilis zakken stop daar kleding in en brenghet weg na een kringloop winkels ofzo..ik ga 't binnenkort ook doen..er wordt insallah aankomende ramadan in de moskee kleding ingezameld voor Palastina en dan doe ik alle kleding, schoenen etc weg wat ik niet meer draag enzo..goed doel en krijg er me hasanaat's mee insallah

21-08-2008, 16:36
Ach Ja Li Maktoub Ra Maktoub Dir Lkhir Radi Jik Lkhir Wa Baraka En Zeker Wat Kleding (nette) Betreft.