Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse komt om door ongeval in België



Pagina's : [1] 2 3 4

11-08-2008, 21:35
BARBENÇON - Een Nederlandse vrouw is maandag door een verkeersongeval in het Belgische Barbençon om het leven gekomen. Haar man en hun twee kinderen raakten zwaargewond.

De auto van de Nederlandse familie kwam van Beaumont en reed in de richting van Walcourt. In Barbençon botsten ze frontaal op een tegenligger.

Het Nederlandse slachtoffer, die naast de bestuurder zat, was op slag dood. De bestuurster van de tegenligger raakte zwaargewond.

Als je nou netjes naar bron vraagt dan wordt het wel geplaats~
Maar niet wanhopig snel dingen verwijderen!
Zeker jaloers waar ik me betrouwbare nieuws vandaan hebt!
arme gestalte

Bron voor de paniekerige->>http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/bdbinnenland/3542198/Nederlandse-komt-om-door-ongeval-in-Belgie.ece

11-08-2008, 21:42



Citaat door Whiteshadow:


Als je nou netjes naar bron vraagt dan wordt het wel geplaats~
Maar niet wanhopig snel dingen verwijderen!
Zeker jaloers waar ik me betrouwbare nieuw vandaan hebt!
arme gestalte


er hoeft helemaal niet netjes naar een bron te worden gevraagd, die moet je gewoon er bij plaatsen, jan interessant...

11-08-2008, 21:43
Wat verheugend dat onze WitteSchaduw zich ook zorgen maakt over Nederlanders in den vreemde...

11-08-2008, 22:53
Ik maak me nergens zorgen om.... alleen dat er met de waarheid niet geschoemeld mag worden

Dus eigenlijk maak ik me toch wel om veel dingen zorgen

11-08-2008, 22:57



Citaat door KL00SJAK:
er hoeft helemaal niet netjes naar een bron te worden gevraagd, die moet je gewoon er bij plaatsen, jan interessant...



alsof jij je aan de regels houdt dick fluit.

11-08-2008, 22:58
Ik vraag mij uberhaupt af waarom mensen het zo nodig vinden ongelukken te plaatsen. Wat gaan wij hier over zeggen dan?

11-08-2008, 22:59

Citaat door Whiteshadow:
BARBENÇON - Een Nederlandse vrouw is maandag door een verkeersongeval in het Belgische Barbençon om het leven gekomen. Haar man en hun twee kinderen raakten zwaargewond.

De auto van de Nederlandse familie kwam van Beaumont en reed in de richting van Walcourt. In Barbençon botsten ze frontaal op een tegenligger.

Het Nederlandse slachtoffer, die naast de bestuurder zat, was op slag dood. De bestuurster van de tegenligger raakte zwaargewond.

Als je nou netjes naar bron vraagt dan wordt het wel geplaats~
Maar niet wanhopig snel dingen verwijderen!
Zeker jaloers waar ik me betrouwbare nieuws vandaan hebt!
arme gestalte

Bron voor de paniekerige->>http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/bdbinnenland/3542198/Nederlandse-komt-om-door-ongeval-in-Belgie.ece
..waarom reden ze dan aan de verkeerde kant...

11-08-2008, 23:01

Citaat door Globi:
Ik vraag mij uberhaupt af waarom mensen het zo nodig vinden ongelukken te plaatsen. Wat gaan wij hier over zeggen dan?

Wat wil je dan hebben , aanGemaakte islamitisiche topics!

Om daar De johan te spelen!

11-08-2008, 23:01

Citaat door Spookrijder:
..waarom reden ze dan aan de verkeerde kant...



Laten wij daar een debatavond over houden met allerlei mensen die niet betrokken zijn. Ziek? Moe?

11-08-2008, 23:02

Citaat door Spookrijder:
..waarom reden ze dan aan de verkeerde kant...

Onoplettenheid of God liet ze in de steek als ze er uberhaupt in geloofden!


Kan ook iets met je ot te maken hebben

11-08-2008, 23:05

Citaat door Globi:
Laten wij daar een debatavond over houden met allerlei mensen die niet betrokken zijn. Ziek? Moe?
..zit de vrijheid van mening je dwars...

Citaat door Whiteshadow:
Onoplettenheid of God liet ze in de steek als ze er uberhaupt in geloofden!


Kan ook iets met je ot te maken hebben
..God laat je nooit in de steek......ik zie de link niet tussen me ot en een verlies van een leven..

11-08-2008, 23:06

Citaat door Spookrijder:
..zit de vrijheid van mening je dwars...
..God laat je nooit in de steek......ik zie de link niet tussen me ot en een verlies van een leven..


Simpelheid wel. Waarom over het "waarom?????? Hoe??????" gaan nadenken. We weten niet wat er is gebeurt en kennen de familie niet.

11-08-2008, 23:10



Citaat door Spookrijder:
..zit de vrijheid van mening je dwars...
..God laat je nooit in de steek......ik zie de link niet tussen me ot en een verlies van een leven..

Dus een suicide is geen verlies van een leven, Desnoods je eigen leven

11-08-2008, 23:10

Citaat door Globi:
Simpelheid wel. Waarom over het "waarom?????? Hoe??????" gaan nadenken. We weten niet wat er is gebeurt en kennen de familie niet.

..precies daarom stel ik vragen...

11-08-2008, 23:12

Citaat door Whiteshadow:
Dus een suicide is geen verlies van een leven, Desnoods je eigen leven

..hoe kan iets een verlies zijn als je het graag wilt...

Pagina's : [1] 2 3 4