Bekijk volle/desktop versie : Studie Wie Kan Me Helpen Met Het Kiezen Van Een Hbo Opleiding Het Is Dringend!!!



11-08-2008, 15:42
Goedemiddag allemaal,

Ik wil graag een beroep kiezen. De bank en verzekeringsgedeelte spreekt me aan zou iemand me kunnen helpen!!! (door middel van opleidingen op te noemen en kort uit te leggen wat je ermee kan)
alvast bedankt:

uit de beroepskeuzetest kwam dit uit:

Beleggingsadviseur, Informatiemanager, Uitgever, Manager, Hoofd productontwikkeling, Consultant, Marketing manager, Marktonderzoeker

13-08-2008, 19:51


waarom hou je het niet een beetje breed, gewoon economie? je kan dan later je houtje kiezen. Bedrijfseconomie bedoel ik dan

13-08-2008, 20:57
pff ik kan ook geen keuze maken word er gek van en morge is laatste inschrijfdag

13-08-2008, 21:17
Ik volg nu de opleiding commerciele economie, het is zo breed dat je er mee alle kanten op kan gaan. Manager, Hoofd productontwikkeling, Marketing manager, Marktonderzoeker vallen allemaal onder die opleiding.

13-08-2008, 21:21



Citaat door nordipo:
Goedemiddag allemaal,

Ik wil graag een beroep kiezen. De bank en verzekeringsgedeelte spreekt me aan zou iemand me kunnen helpen!!! (door middel van opleidingen op te noemen en kort uit te leggen wat je ermee kan)
alvast bedankt:

uit de beroepskeuzetest kwam dit uit:

Beleggingsadviseur, Informatiemanager, Uitgever, Manager, Hoofd productontwikkeling, Consultant, Marketing manager, Marktonderzoeker



Veel van je dingen komen voor in de opleiding commerciële economie.

Anders heb je ook nog bedrijfseconomie, zoals iemand al zei.

Volgens mij heeft de opleiding financial services management nogal wat te maken met banken enzo. Maar weet dat niet zeker.

Verder bieden heel veel hoge scholen tegenwoordig een algemene propedeuse jaar. Waardoor je dus in het eerste jaar nog kan switchen van opleiding.