Bekijk volle/desktop versie : 'Maddie met Arabische Vrouw??'



Pagina's : [1] 2

11-08-2008, 15:28
Check de video

je kan er niet naast zien dat het een marokkaanse vrouw is met hoofddoek en het meisje is veeeeeeeeeeeeeeel te blond om marokkaans te zijn

Zou het zo zijn?
Is maddie in Molenbeek in Brussel?

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/maddie/article1541035.ece

khooop echt dat zij het is, dan kunnen ze haar opsporen en kan ze herenigd worden met haar ouders meskienaaa

11-08-2008, 15:39


het moet niet gekker worden zeg, ze ien overal spoken marokkanen hebben ook dochters met blond haar en groene ogen

11-08-2008, 15:41
In Molenbeek zie ik toch vaak Marokkaanse kindjes met blond haar.

11-08-2008, 15:42

Citaat door ladyjamila007:
het moet niet gekker worden zeg, ze ien overal spoken marokkanen hebben ook dochters met blond haar en groene ogen

klopt mijn schoonzusje heeft ook een dochtertje met blonde krullen en blauwe ogen ze ljkt eerder nl dan marokkaans mensen gelofen ook vaak niet dat het echt haar dochtertje ze is ze denken dan dat zij de oppas is

11-08-2008, 15:45



Citaat door moslima.1978.:
klopt mijn schoonzusje heeft ook een dochtertje met blonde krullen en blauwe ogen ze ljkt eerder nl dan marokkaans mensen gelofen ook vaak niet dat het echt haar dochtertje ze is ze denken dan dat zij de oppas is


ik heb een nicht van mijn moeders tante die heeft een meisje met grijze ogen en een beetje blauw en blonddddddd ze is echt mooi

11-08-2008, 15:49

Citaat door ladyjamila007:
het moet niet gekker worden zeg, ze ien overal spoken marokkanen hebben ook dochters met blond haar en groene ogen


inderdaad ...

mijn zus en zusje hadden vroeger ook heel blond haar een blauwe ogen ...

11-08-2008, 15:49
ooooh stel je is voor dat ze het echt is...

p.s. ik heb ook een zusje die op een cheesehead lijkt, een nichtje en nog een nichtje en mijn neefje kortom......hihihihihi

11-08-2008, 15:57
maar ze sprak engels met haar

11-08-2008, 16:02

Citaat door SweetRose:
maar ze sprak engels met haar


serieus, hoe wisten ze dat...kan je dat horen?

11-08-2008, 16:04
ja de getuige hoorde dat kleine praten met een engels accent

11-08-2008, 16:05
ik hoop van niet oh nee kan geen discussies / steken / migranten dit en migranten zo discussies meer aan op t werk

ben enige marokkaanse

heb altijd pedofilie tegen hun kunnen gebruiken maar sinds Ait Oud (ofzo) kan ik dit ook niet meer gebruiken

11-08-2008, 16:07
oke het kan zo zijn , maar de vraag hoe komt ze bij een marokkaanse vrouw terecht

11-08-2008, 16:09



Citaat door couscous:
ik hoop van niet oh nee kan geen discussies / steken / migranten dit en migranten zo discussies meer aan op t werk

ben enige marokkaanse

heb altijd pedofilie tegen hun kunnen gebruiken maar sinds Ait Oud (ofzo) kan ik dit ook niet meer gebruiken


hihi, dat probleem had ik ook een tijd terug op mijn werk, altijd maar die verwijten...maar ach, het blijft altijd westen tegen islam, of dat ooit zal veranderen..

11-08-2008, 16:12

Citaat door Ommo_Amin:
hihi, dat probleem had ik ook een tijd terug op mijn werk, altijd maar die verwijten...maar ach, het blijft altijd westen tegen islam, of dat ooit zal veranderen..



nu zijn het de tekenen van de 3ieaam a sa3aa

11-08-2008, 16:12

Citaat door Ommo_Amin:
hihi, dat probleem had ik ook een tijd terug op mijn werk, altijd maar die verwijten...maar ach, het blijft altijd westen tegen islam, of dat ooit zal veranderen..


je hebt gelijk ik kan mij altijd wel goed verdedigen en alles goed beargumenteren maar merk de laatste tijd dat ik niet veel meer kan verdragen

ze zijn gewoon keiracistisch in u gezicht d'ervoor was het nog een beetje verdoken

lah i rzakna sbar

dit effie offtopic

Pagina's : [1] 2