Bekijk volle/desktop versie : Meisje overleeft val van roltrap in Istanbul



11-08-2008, 14:50
Meisje overleeft val van roltrap

Op het vliegveld van Istanbul heeft een negenjarig meisje een val van tien meter overleefd. Het slachtoffer viel van een roltrap, maar kon worden opgevangen door twee medewerkers van het vliegveld. In een verklaring heeft het meisje laten weten dat ze speelde op de roltrap toen het incident plaatshad. Video:

Bron

11-08-2008, 14:50


Ik dacht dat ze van de trap zou vallen maar ze viel dus vanaf een etage, bekijk vooral het filmpje eens, toppers die mannen die haar opviegen echt super

11-08-2008, 14:51
Roltrap--> veel mensen----> opgevangen door medewerkers
hoelang was die roltrap??

11-08-2008, 15:13

Citaat door mourri:
Roltrap--> veel mensen----> opgevangen door medewerkers
hoelang was die roltrap??


kijk het filmpje daar maar eens, daar zie je wat ik bedoel met vangen

Ze valt gewoon vallen naar beneden en ziet die twee helden haar vangen

11-08-2008, 15:18


[QUOTE=Horus;52233512]kijk het filmpje daar maar eens, daar zie je wat ik bedoel met vangen
o

11-08-2008, 15:27

Citaat door Horus:
kijk het filmpje daar maar eens, daar zie je wat ik bedoel met vangen

Ze valt gewoon vallen naar beneden en ziet die twee helden haar vangen



11-08-2008, 15:35

Citaat door Amour-Maroc:


Oops, ik was met men hoofd een beetje teveel bij die gasten die haar vingen, zeg nou zelf, dat zijn toch helden

11-08-2008, 15:49

Citaat door Horus:
Oops, ik was met men hoofd een beetje teveel bij die gasten die haar vingen, zeg nou zelf, dat zijn toch helden


Inderdaad en helden moeten worden gekroond

Maar elhamdoelilah heeft het meisje het overleeft en die mannen worden inshaAllah beloond (hier of in het hiernamaals).

11-08-2008, 16:23

Citaat door Amour-Maroc:
Inderdaad en helden moeten worden gekroond

Maar elhamdoelilah heeft het meisje het overleeft en die mannen worden inshaAllah beloond (hier of in het hiernamaals).


Hier en het hiernamaals klinkt mij ook prima voor dit soort mensen inderdaad jeetje zie me helemaal blij worden van zoiets

11-08-2008, 16:30
Ik zie helemaal niks. Of begin ik langzaam aan door te draaien?

11-08-2008, 16:42

Citaat door Filistien:
Ik zie helemaal niks. Of begin ik langzaam aan door te draaien?


moet je even op de link klikken, gaat naar een nieuws site waar dat filmpje staat klikkerdeklik enne, je vroeg je stiekem zeker af of wij aan het doordraaien waren