Bekijk volle/desktop versie : Al-Zawahiri lanceert voor het eerst boodschap in Engels



Pagina's : [1] 2 3 4

11-08-2008, 09:33
Het nummer twee van al-Qaïda, Ayman al-Zawahiri, heeft opgeroepen tot de heilige oorlog in Pakistan. Hij deed dat in het Engels in videoboodschap, meldt Intelcenter, een Amerikaans bedrijf dat zich toelegt op de monitoring van islamitische internetsites.

De opname werd uitgezonden door de Pakistaanse televisiezender ARY en is "de eerste officiële boodschap (...) waarin Zawahiri zich uitdrukt in het Engels", verduidelijkt Intelcenter in een communiqué.

In zijn boodschap roept Ayman al-Zawahiri "de bevolking op de jihad in Pakistan te steunen en somt hij een reeks grieven op tegen de Pakistaanse regering en het Amerikaanse engagement in dit land", aldus Intelcenter

De uit Egypte afkomstige Zawahiri kiest naar eigen zeggen voor het Engels omdat hij "zich direct tot het Pakistaanse volk wil richten." Het Oerdoe, de andere officiële taal van Pakistan, spreek ik, verklaarde al-Zawahiri in de videoboodschap. (hlnsydney/afp/sps)
11/08/08 03u11

Link

11-08-2008, 09:39


Main Urdu baat karsak ta hoon!

11-08-2008, 09:53

Citaat door AbdelQawiy:
Heel goed, zeer intelligente man.


Als jij dat zegt ga ik er direct aan twijfelen, bedoel je zeker op dezelfde manier intelligent als jij

11-08-2008, 09:55
Al-Zawahiri = vrijheid van meningsuiting= lesdennis= up= melk = goed

11-08-2008, 09:58



Citaat door mourri:
Al-Zawahiri = vrijheid van meningsuiting= lesdennis= up= melk = goed


das nog eens een originele up

11-08-2008, 10:00

Citaat door mourri:
Klopt


mourri = goed

11-08-2008, 10:01

Citaat door AbdelQawiy:
Wat een clown ben jij, echt uitzonderlijk grappig.


Nee jij bent goed bezig met al je liegen en bron vervalsingen en daarna wil je ook nog serieus genomen worden

11-08-2008, 10:01

Citaat door melkisgoed:
das nog eens een originele up

Klopt

11-08-2008, 10:01

Citaat door rassoel:
Het nummer twee van al-Qaïda, Ayman al-Zawahiri, heeft opgeroepen tot de heilige oorlog in Pakistan. Hij deed dat in het Engels in videoboodschap, meldt Intelcenter, een Amerikaans bedrijf dat zich toelegt op de monitoring van islamitische internetsites.

De opname werd uitgezonden door de Pakistaanse televisiezender ARY en is "de eerste officiële boodschap (...) waarin Zawahiri zich uitdrukt in het Engels", verduidelijkt Intelcenter in een communiqué.

In zijn boodschap roept Ayman al-Zawahiri "de bevolking op de jihad in Pakistan te steunen en somt hij een reeks grieven op tegen de Pakistaanse regering en het Amerikaanse engagement in dit land", aldus Intelcenter

De uit Egypte afkomstige Zawahiri kiest naar eigen zeggen voor het Engels omdat hij "zich direct tot het Pakistaanse volk wil richten." Het Oerdoe, de andere officiële taal van Pakistan, spreek ik, verklaarde al-Zawahiri in de videoboodschap. (hlnsydney/afp/sps)
11/08/08 03u11

Link



Wat ik vaak zo triest en nietszeggend vind is zo'n wapen op de achtergrond.....

11-08-2008, 10:03

Citaat door Globilini:
Wat ik vaak zo triest en nietszeggend vind is zo'n wapen op de achtergrond.....


Turkse vrienden zijn erom aangepakt. Op zo een profiel site had hij een foto gemaakt met die MHP gedoe achter zich, vlag en wapens in de hand. Hij was leraar en werkte in de moskee maar toen dat werd gezien heeft hij ontslag gekregen en kon zijn taak in de moskee niet meer doen. Dus soms heeft het veel impact.

11-08-2008, 10:05

Citaat door rassoel:
Nee jij bent goed bezig met al je liegen en bron vervalsingen en daarna wil je ook nog serieus genomen worden


alleen titelverandering, doet de westerse media niet die verandert hele lap teksten naar hun wens, abdel = vrijheid van meningsuiting

11-08-2008, 10:05

Citaat door Globilini:
Wat ik vaak zo triest en nietszeggend vind is zo'n wapen op de achtergrond.....



Ik vind dat juist heel veelzeggend. Het geeft aan dat Al Qaeda geweld zal gebruiken. Ook goed voor linkse pacifisten, die de illusie hebben dat je met Al Qaeda kunt onderhandelen.

11-08-2008, 10:08



Citaat door AbdelQawiy:
Hij heeft het nodig als bescherming tegen de mogelijke aggresieve terroristische westerse moordzuchtige millitanten.


Dát zal het zijn!

11-08-2008, 10:08

Citaat door Globilini:
Dát zal het zijn!


eindelijk snap je het

11-08-2008, 10:09

Citaat door melkisgoed:
eindelijk snap je het


De man heeft geen aanhang meer en moet zichzelf beschermen. Dat begrijp ik.

Pagina's : [1] 2 3 4