Bekijk volle/desktop versie : wat is het leukste wat je van je man/vrouw/vriend/vriendine hebt gehad



Pagina's : [1] 2 3 4

10-08-2008, 18:17

Citaat door i89:
vertell
dan vertel ik ook mijn verhaal
.

10-08-2008, 18:18


een groen puntje d8 ik

10-08-2008, 18:18
Ik heb alleen maar een tel oplader van hem gekregen, dus dat is het mooiste wat ik heb gekregen

10-08-2008, 18:21

Citaat door x..Fadoua..x:
hahah meen je dat nou

Ja, en ik ben het uiteindelijk kwijtgeraakt.
Mss dat hij daarom niks voor me kocht

10-08-2008, 18:21


Een Soort Van Huwelijksaanzoek

10-08-2008, 18:28
een platte hand

10-08-2008, 18:30

Citaat door _SpaanseVlieg_:
een platte hand

Oef!

10-08-2008, 18:31

Citaat door x..Fadoua..x:
het mooiste wat ik van mijn schatje heb gekregen is een ring
het ging allemaal heel romantiche deze zomer we haden afgesproken in Alhoceima hij vroeg me of we een strand wandeling gingen maken ik weigerde dat want ik vond het eng en zei het is donker wat moeten we daar ik weigerde nog steeds hij zei oke dan gaan we gewoon naar beneden uiteindelijk waren we toch op het strand beland genaamt strand playa jaa geloof het of niet daar waren we dan met ze 2e we zatten op het strand en keken naar de zee opeens keek hij me aan en zei Fadoua liefje ik heb het meerdere malen geprobeerd bij je maar elke keer was het gewoon geen goed moment lieve fadoua wil je mijn vrouw worden en daar kom een zilvere mooie wite ring ik zei natuurlijk ja na een jaar een relatie te hebben
we zijn nog niet verloofd hij is zelf nog niet langs geweest omdat ik het elke keer verzet ik wil het heel graag alleen wil ik wachten tot volgend jaar juni we hebben al een datum in ons hoofd 06-06-09 inschallah dag daarna zijn we 2 jaar samen dat is het mooist wat ik van hem heb gekregen


Cute..!
Inshallah!

10-08-2008, 18:32
z'n eigen ring de rest watie nieuw heeft gekocht boeit me niet zo

10-08-2008, 18:35
Zijn hart, zijn ziel, zijn liefde

10-08-2008, 18:36

Citaat door x..Fadoua..x:
het mooiste wat ik van mijn schatje heb gekregen is een ring
het ging allemaal heel romantiche deze zomer we haden afgesproken in Alhoceima hij vroeg me of we een strand wandeling gingen maken ik weigerde dat want ik vond het eng en zei het is donker wat moeten we daar ik weigerde nog steeds hij zei oke dan gaan we gewoon naar beneden uiteindelijk waren we toch op het strand beland genaamt strand playa jaa geloof het of niet daar waren we dan met ze 2e we zatten op het strand en keken naar de zee opeens keek hij me aan en zei Fadoua liefje ik heb het meerdere malen geprobeerd bij je maar elke keer was het gewoon geen goed moment lieve fadoua wil je mijn vrouw worden en daar kom een zilvere mooie wite ring ik zei natuurlijk ja na een jaar een relatie te hebben
we zijn nog niet verloofd hij is zelf nog niet langs geweest omdat ik het elke keer verzet ik wil het heel graag alleen wil ik wachten tot volgend jaar juni we hebben al een datum in ons hoofd 06-06-09 inschallah dag daarna zijn we 2 jaar samen dat is het mooist wat ik van hem heb gekregen


Aaaaahhhhhh how cute.. I am so jalouse..
Je moet hem wel voor de ramadan thuis laten komen..

Allah ie kemel bigair Insha allah

10-08-2008, 18:36
Zijn liefde,aandacht is meer dan genoeg.

10-08-2008, 18:43



Citaat door x..Fadoua..x:
InschaAllah maar schat weet je wat me tegen houdt school en hij moet dingentjes ook even op een rijtje zetten hij zegt dat komt wel goed maar ik vindt dat dat eerst moet gebeuren inschaAllah wordt jij de volgende schatje


Mag ik vragen hoe oud jullie zijn??
Maar hij kan alsnog bij jullie thuiskomen, het is niet zo dat je dit jaar moet gaan trouwen.. Anders blijf je weer dat stiekeme gedoe doen.. En je zegt zelf dat jullie al een data in jullie gedachte hebben.. Jullie hebben dan nog een jaar de tijd om alles op orde te hebben..

Dank je wel lieverd Insha allah..
Ben je ook een tawayagetsch nig?

10-08-2008, 19:05

Citaat door x..Fadoua..x:
ik ben over een maandje 20 inschaAllah hij is 25 ja dat reden we wel binnen een jaar mijn ouders weten wel van hem alleen mag niet met hem om gaan ze willen dat hij langs komt en zijn moeder heb ik vaak genoeg aan de lijn ja stiekieme gedoe is erg vervelend maar het moet wel heb ook geen keus aan de andere kant we hebben een data ja 6 juni inschaAllah dat is ons verlovings datum inschaAllah yarab voor die tijd komt ie natuurlijk lang bij me ouders ik ben indd ook een tawayagetsche jij ook uit alhoceima ik kom uit Imzouren en hoe oud ben jij?




Maar ik snap jouw verhaal.. Ik snap jouw ouders ook, ze zijn bang dat hij misschien een spelletje met je speelt.. En ze willen je behoeden voor een gebroken hart etc.. Maar ik zou hem alsnog z.s.m. laten komen, zodat je dan wel gewoon met hem om mag gaan.. Want als ze er achterkomen, gegarandeerd dat je gezeik krijgt..

10-08-2008, 19:13
alles wat ik van haar heb gekregen is mooi

maar de mooiste is een D&G horloge


maar het gaat niet goed tussen ons, we hebben gekke ruzie
ik heb het gevoel dat dit het einde is van ons relatie
terwijl ik juist met haar wil trouwen
omdat ze een goed hart heeft

maar ik zie het wel allemaal als ik in nederland aan kom

Pagina's : [1] 2 3 4