Bekijk volle/desktop versie : NTI of LOI

22-01-2004, 16:02
Voor de mensen die en opleiding volgen of hebben gevolgd via het NTI of het LOI.
Welke heb je gekozen en waarom?!
Is de 1 beter dan de ander?!
Zelf kan ik namelijk geen keus tussen beiden maken,dus heb jullie hulp nodig!!

Het NTI of het LOI??!!

Gr,

Samia.

22-01-2004, 18:36

Wat wil je volgen ,ik ben ook aan het twijvelen maar denk toch dat ik NTI ga doen .

22-01-2004, 23:12
ik ga nu NTI doen met boekhouden, maar volgend wil ik gewoon weer naar school.
waar twijfel je tussen dan?

23-01-2004, 00:03
is er prijsverschil eigenlijk?

24-01-2004, 20:20

nti bied veel mogelijkheden.Maar prijzen verschillen heel erg weinig.

13-02-2004, 00:08
ik doe ook nti nivo 4 maar het is erg moeilyk je kan beter naar school gaan daar heb je een leraar en met loi \nti niet ik heb spyt dus je kan beter naar een gewone school by nti moet je om de vak examen doen en die moet je ook betalen 35 euro per examen maar loi niet je doet maar 1x examen en je krygt een boek met die vragen dus ik raad je aan om gewoon naar school te gaan je moet zelf weten

13-02-2004, 16:44
Prijsverschillen daar let ik niet zo op,kijk meer naar de begeleiding en de lesstof die je krijgt.
School is idd ook een optie maar dat betekend dan dat ik moet stoppen met werken en ik weet niet of dat zo makkelijk gaat.

15-02-2004, 01:24
Ik heb ook een opleiding via het NTI gedaan...
Wel adviseer ik iedereen om gewoon naar school te gaan dan een thuisopleiding te volgen...
Doe dit alleen als het niet anders kan..want het is echt moeilijk en vraagt om heel wat zelfdiscipline en uithoudingsvermogen...
Ook is de begeleiding veeel minder dan je die op school zou treffen...
Je moet alles zelfstandig doen en geen leraar die achter je aan zit omdat je iets niet afhebt of dergelijke...
Het laat ze koud...

16-02-2004, 14:44
Als ik de reactie zo terug lees is het dus verstandiger om toch een dagopleiding te volgen.
Zelf heb ik gekeken naar de mogelijkheden die LOI&NTI bieden en ze verschillen niet veel van elkaar alleen bied het NTI meer mogelijkheden,maar toch blijkt dat studeren het beste kan en en is via gewoon lekker naar school gaan.
Toch iedereen bedankt voor de reacties,ben er wel wat wijzer uit geworden.

cheba_fatmas
SadGirl2004
Allebei bedankt..Je kan pas ergens goed je mening over geven als je het zelf hebt meegemaakt.