Bekijk volle/desktop versie : Man en vrouw die getroffen zijn door rabt en geen gemeenschap kunnen hebben.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

09-08-2008, 20:53
Salaam oe aleikoem,

Voor alle mensen die sinds ze getrouwd zijn geen gemeenschap konden hebben zal ik vandaag de manier onthullen hoe je het weg kan halen. Er hoeft niemand te komen bij je thuis, enige eis is dat je Arabisch kan lezen en cedr in huis hebt.

Heb je dat beiden dan insha Allah vandaag het verheugende bericht.

Rabt


Rabt is voorzover ik goed om mij heen kijk en merk de meestvoorkomende vorm van si7r die gedaan wordt, voornamelijk bij mensen die pas getrouwd zijn. Als bij een man deze vorm van si7r wordt gedaan dan is hij de hele dag gewoon leuk, gezellig en aangenaam tegen zijn vrouw, alleen als op het moment dat hij gemeenschap met zijn vrouw wil gaan hebben lukt hem dat niet. Zijn geslachtsdeel kan niet omhoog. De djinn die in zijn hersenen zitten blokkeren de hormoonsignalen en hinderen de bloedsomloop. Op deze manier is het niet mogelijk voor een man om een errectie te krijgen.

Als deze si7r gedaan wordt bij een vrouw dan zijn er vijf mogelijkheden:

1) dat de vrouw op het moment dat de man gemeenschap wil gaan hebben met haar, dat haar benen niet uit elkaar kunnen. Stokstijf zijn ze dan geworden. De man vind dan geen kans om bij haar naar binnen te gaan.

2) dat de man wel bij de vrouw naar binnenkan, alleen op het moment dat de man naar binnen gaat dan gaat de djinn in de hersengedeelte van de vrouw de gevoelssignalen blokkeren. Hierdoor voelt de vrouw helemaal niets, alsof haar hele lichaam verdoofd is of dat gedeelte van de lichaam. Ook is het zo dat de lusten bij de vrouw geblokkeerd worden waardoor ze niet nat (sorry dat ik dit woord gebruik, kon geen netter woord vinden, vergeef mij hiervoor).

3) dat als de man met zijn vrouw gemeenschap wil hebben dan begint er menstruatiebloed uit te komen. Alleen op het moment bij benadering begint het bloed te stromen. Het verschil tussen deze vorm van si7r en si7r anazief is dat bij deze vorm van si7r het alleen gebeurt als de man gemeenschap wil hebben met zijn vrouw. En bij de andere vorm is het voor een lange tijd, bijvoorbeeld een maand of langer.

4) Bij de vierde vorm is het zo dat de vrouw haar benen wel wijd kan doen voor haar man, maar op het moment dat de man naar binnen wil lijkt het net of er een stuk vlees tussen zit die er normaal niet zou zitten. Een soort blokkade zodat de man niet naar binnen kan bij zijn vrouw.

5) Bij de vijfde vorm is het zo dat de man een vrouw trouwt die maagd is. Alleen op het moment dat hij gemeenschap met haar heeft de eerste keer lijkt het alsof ze dat niet is. Haar schaamlippen zijn dan niet zo strak naar elkaar toe alsof het zou moeten zijn bij iemand die maagd is. Ook de djinn zorgt voor deze handeling om zo twijfel te zaaien bij de man. Zodra de vrouw hiervoor behandeld is, worden de schaamlippen zoals ze moeten zijn bij een vrouw die maagd het huwelijk is in gegaan.

09-08-2008, 20:54

Respecteer deze topic aub.

Mensen die anti-roqia behandelingen zijn hoeven hier het een en ander niet te lezen. Dit is voor de mensen die het kennen en weten dat het diepe betrouwbare wortels heeft vanuit de Islam.

Ook geen nutteloze discussies met elkaar voeren hier.

Rabt is geen klein probleem binnen marokkaanse huwelijken, dus deze mensen helpen vind ik belangrijker dan kletskousen hier.

09-08-2008, 20:54
Wat heel erg belangrijk hierbij is, is de intentie.

Je dient de intentie te nemen dat Allah je gaat genezen en dat dit de halal manier is die op jouw pad is gekomen. De manier is een middel en de genezing is bij Allah.

Als je iets van twijfel in je hart hebt, dan kan je het beter niet doen. Dit omdat een moslim in alle gevallen de oprechtheid in zijn hart dient te hebben. De oprechtheid dat Allah je niet in de steek laat en dat deze manier je huwelijk een grote stap vooruit gaat. Het is natuurlijk ideaal als je gemeenschap kan hebben met de man die voor je halal is.

Verander daarom je intentie en maak er een intentie van die oprecht, standvastig en zonder twijfel is. Een intentie van " Yaa Rabb dit wordt de aanleiding dat u mij gaat genezen van deze rabt waarmee mensen ons onrecht hebben aangedaan".

En niet zo'n intentie van "nou, ik geloof niet zo in cedr en Koran en ik denk niet dat het dit probleem kan oplossen, ik ga dit probleren en als het niet lukt dan maak ik een afspraak bij ....".

Als je intentie oprecht is, dan ga je zien dat je over een paar dagen voor het eerst kan genieten.

09-08-2008, 20:55
Ik leg het nu uit in vijf stappen, het kan niet misgaan. Alleen een analfabeet kan met deze makkelijke uitleg nog fouten gaan maken.

09-08-2008, 20:57

STAP 1

Je gaat eerst woedoe doen.


STAP 2

Je pakt zeven kleine blaadjes groene cedr en maalt het met een mehrez tot poeder.

Een mehrez is zo'n ijzeren beker waarin je dan die blaadjes doet en met zo'n ijzeren stang het kan mallen door het rond te draaien of te malen.

Zeven kleine blaadjes niet meer.

Stap 3

Je pakt een leeg emmertje waar minimaal een liter tot maximaal anderhalve liter in kan.

STAP 4

Je doet de cedrpoeder in de emmer en giet daar ongeveer 1 tot 1,5 liter koud water bij. En vervolgens meng je het samen.

09-08-2008, 21:01
Stap 5


Je pakt de Koran erbij en leest de volgende verzen erop. Je leest hardop, duidelijk, helder en met je mond dicht tegen het water, zodat de damp uit je mond het water raakt. Daarna na elke keer dat je een versje leest spuw je er drie keer in. Spuwen en niet spugen. Dit betekent dat je niet een klodder erin spuugt, maar een paar spikkeltjes. Het gaat om de volgende verzen.


Vers 1 die je over het water leest is Ayatoelkoersie. Ayatoelkoersie lees je 1 maal met je mond dicht tegen het water en dan spuw je in het water.

http://www.dekoraan.nl/surah/al-kursi.htm?from=1

Vanaf 0.25 seconden tot 1.12


Vers 2 die je leest staat in soerah Al A3raf vers 117 tot en met 119

وَأَوْح& #1614;يْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاك&#161 4; فَإِذَ&#157 5; هِيَ تَلْقَف& #1615; مَا يَأْفِك& #1615;ونَ {117} فَوَقَع& #1614; الْحَقّ& #1615; وَبَطَل& #1614; مَا كَانُوا& #1618; يَعْمَل& #1615;ونَ {118} فَغُلِب& #1615;واْ هُنَالِ& #1603;َ وَانقَل& #1614;بُواْ صَاغِرِ& #1610;نَ {119}

Je leest deze vers eerst 1 keer met je mond dicht tegen het water en dan spuw je erin.

Vers 3 vind je in soerah Yoennes vers 79 tot en met 82.

وَقَال&#161 4; فِرْعَو& #1618;نُ ائْتُون& #1616;ي بِكُلّ&#161 6; سَاحِر&#161 3; عَلِيم&#161 3; {79} فَلَمَّ& #1575; جَاء السَّحَ& #1585;َةُ قَالَ لَهُم مُّوسَ&#160 9; أَلْقُو& #1575;ْ مَا أَنتُم مُّلْقُ& #1608;نَ {80} فَلَمَّ& #1575; أَلْقَو& #1575;ْ قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُ&#160 5; بِهِ السِّحْ& #1585;ُ إِنَّ اللّهَ سَيُبْط& #1616;لُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ يُصْلِح& #1615; عَمَلَ الْمُفْ& #1587;ِدِينَ {81} وَيُحِق& #1617;ُ اللّهُ الْحَقّ& #1614; بِكَلِم& #1614;اتِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُجْ& #1585;ِمُونَ {82}

Ook deze vers lees je eerst 1 maal met je mond dicht tegen het water en dan spuwen.

Vers 4 staat in soerah Ta ha vers 65 tot en met 70

‏ قَالُو&#157 5; يَا مُوسَى إِمَّا أَن تُلْقِي& #1614; وَإِمَّ& #1575; أَن نَّكُون& #1614; أَوَّل&#161 4; مَنْ أَلْقَ&#160 9; {65} قَالَ بَلْ أَلْقُو& #1575; فَإِذَ&#157 5; حِبَالُ& #1607;ُمْ وَعِصِي& #1617;ُهُمْ يُخَيَّ& #1604;ُ إِلَيْه& #1616; مِن سِحْرِه& #1616;مْ أَنَّهَ& #1575; تَسْعَ&#160 9; {66} فَأَوْج& #1614;سَ فِي نَفْسِه& #1616; خِيفَة&#161 1; مُّوسَ&#160 9; {67} قُلْنَ&#157 5; لَا تَخَفْ إِنَّك&#161 4; أَنتَ الْأَعْ& #1604;َى {68} وَأَلْق& #1616; مَا فِي يَمِينِ& #1603;َ تَلْقَف& #1618; مَا صَنَعُو& #1575; إِنَّمَ& #1575; صَنَعُو& #1575; كَيْدُ سَاحِر&#161 3; وَلَا يُفْلِح& #1615; السَّاح& #1616;رُ حَيْثُ أَتَى {69} فَأُلْق& #1616;يَ السَّحَ& #1585;َةُ سُجَّدا& #1611; قَالُو&#157 5; آمَنَّ&#157 5; بِرَبّ&#161 6; هَارُون& #1614; وَمُوسَ& #1609; {70}



Vers 5 Soerah Al kafieroen

قُلْ يَا أَيُّهَ& #1575; الْكَاف& #1616;رُونَ {1} لَا أَعْبُد& #1615; مَا تَعْبُد& #1615;ونَ {2} وَلَا أَنتُم&#161 8; عَابِدُ& #1608;نَ مَا أَعْبُد& #1615; {3} وَلَا أَنَا عَابِد&#161 2; مَّا عَبَدتّ& #1615;مْ {4} وَلَا أَنتُم&#161 8; عَابِدُ& #1608;نَ مَا أَعْبُد& #1615; {5} لَكُمْ دِينُكُ& #1605;ْ وَلِيَ دِينِ {6}‏

Eenmaal lezen en spuwen

Vers 6 is soerah Alichlaas, iedereen kent deze vers met Qoel hoewa Allahoe a7ad ....

قُلْ هُوَ اللَّه&#161 5; أَحَدٌ {1} اللَّه&#161 5; الصَّمَ& #1583;ُ {2} لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَد&#161 8; {3} وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوا&#161 1; أَحَدٌ {4}‏

1 maal lezen en drie keer spuwen in het water

Vers 7 Qoel ahoedhoe bierabiel falaq

قُلْ أَعُوذ&#161 5; بِرَبّ&#161 6; الْفَلَ& #1602;ِ {1} مِن شَرِّ مَا خَلَقَ {2} وَمِن شَرِّ غَاسِق&#161 3; إِذَا وَقَبَ {3} وَمِن شَرِّ النَّفّ& #1614;اثَاتِ فِي الْعُقَ& #1583;ِ {4} وَمِن شَرِّ حَاسِد&#161 3; إِذَا حَسَدَ {5}‏

1 maal lezen en drie keer spuwen in het water


Vers 8 Qoel ahoedhoe bierabie Nas

قُلْ أَعُوذ&#161 5; بِرَبّ&#161 6; النَّاس& #1616; {1} مَلِكِ النَّاس& #1616; {2} إِلَهِ النَّاس& #1616; {3} مِن شَرِّ الْوَسْ& #1608;َاسِ الْخَنّ& #1614;اسِ {4} الَّذِ&#161 0; يُوَسْو& #1616;سُ فِي صُدُور&#161 6; النَّاس& #1616; {5} مِنَ الْجِنّ& #1614;ةِ وَ النَّاس& #1616; {6}‏

1 maal lezen en drie keer spuwen in het water

09-08-2008, 21:02
Als je dus al deze verzen gelezen hebt over het water ga je een glas pakken en drinkt drie glaasjes. Met de rest van het water ga je je volledig wassen. Uiteraard na het zeggen van bismillah. Met alles wat je begint zeg je bismillah.

Je wast je hele lichaam ermee en ook het schaamgedeelte erg goed wassen met het water. Gewoon alles goed wassen met het water. Niets mag droog blijven. En vang het water op in een emmer en gooi het water vervolgens weg in de tuin. Dit omdat Water waarover Koran gereciteerd is niet mag verdwijnen in het riool.


Als dat water op is, volgende dag weer. En je gaat door totdat die rabt verdwenen is. En om eerlijk te zijn, die rabt verdwijnt gemiddeld bij de meeste mensen na drie maal.

Hoe sterker jouw vertrouwen op Allah en je zelfverzekerde intentie dat Allah je geneest, hoe eerder je geneest.

09-08-2008, 21:03
Als er geen veranderingen zijn na vijf dagen gebruik dan hoor ik het wel.

Elke dag dit herhalen, niet vergeten.

09-08-2008, 21:03
Een ware moslim herken je niet aan de momenten dat hij zich goed voelt en alles heeft wat zijn hartje begeert. Een ware moslim herken je in momenten van een ramp, zwakte of ziekte.

En deze beproeving legt Allah op je weg om te kijken hoe geduldig je bent en om te zien of je dichter bij Allah gaat komen of dichter bij de Shaitan. In het geval eerder, als je wanhopig wordt groei je naar de Shaitan toe en blijf je geduldig en ga je beheersd op zoek naar een toegestane oplossing dan zal je zien dat deze oplossing op je pad terechtkomt.

Als je dus ziek bent of overtroffen wordt door een ramp, smeek Allah dan alleen, ga op zoek naar toegestane zaken en vertrouw alleen volledig op Hem.

Voor elke ziekte heeft Allah een medicijn doen neerdalen. Alleen aan een ieder om hiernaar op zoek te gaan.

09-08-2008, 21:04
Als je sabr hebt en op tijd bidt, dan is het Paradijs voor jou.

Als je minder sabr kan hebben, dan ga je rondvragen via betrouwbare wegen en je hebt sabr. Vervolgens vraag je weer en je hebt sabr, je gaat je geduldspijl constant zo hoog houden totdat Allah jouw genezing heeft geschonken.

Genezing komt van Allah en niet van de raqi. De raqi is een hulpmiddel.

Oprechte smeekbedes vanuit je hart en niet alleen met je tong, ervoor zorgen dat je eten, geld en kleding halal zijn en Allah schenkt jouw de genezing op het moment dat je het niet verwacht.

10-08-2008, 03:17

Citaat door weesbarmhartig:
STAP 1

Je gaat eerst woedoe doen.


STAP 2

Je pakt zeven kleine blaadjes groene cedr en maalt het met een mehrez tot poeder.

Een mehrez is zo'n ijzeren beker waarin je dan die blaadjes doet en met zo'n ijzeren stang het kan mallen door het rond te draaien of te malen.

Zeven kleine blaadjes niet meer.

Stap 3

Je pakt een leeg emmertje waar minimaal een liter tot maximaal anderhalve liter in kan.

STAP 4

Je doet de cedrpoeder in de emmer en giet daar ongeveer 1 tot 1,5 liter koud water bij. En vervolgens meng je het samen.



salaam aleekom wa rahmatoe allah

moge allah je belonen voor je da3wa ...

ik wilde graag even advies geven insallah

de kwestie om cedr te gebruiken is een goed advies .echter dit word vaak pas gebruikt als er geconstateert is dat de sihr gegeten is en zich dus bevind in het lichaam.en vaak zie je ook dat een zieke persoon vaak misselijk is of buikpijn en vaak naar de buik grijpt en kostneigingen heeft of zelfs kotst.


en een nog betere blad is Ássina (sheig al albaanie vermelde een hadit van oem salama die authentiek is verklaart waarin de profeet vrede zij met hem dit haar had aangeraden)

sheig ibn baz heeft wel jou stappenplan ook genoemd in zijn madjmoe3 al fatwaa . het is dus wel goed , maar zoals ik zei het moet wel geconstateert zijn dat de sihr in het lichaam is. en daar kun je achterkomen. wanneeer men herhaaldelijk roqia recitereert grijpt de zieke vaak naar de buik.

advies2:
wanneer men moeite heeft met geslachtsgemeenschap is het ook aan te raden met de wassing geslachtsgemeenschap te hebben , en als het moeilijk word doe dan zachtjes de adaan ( want de profeet verde zij met hem zei dat de shaytaan vlucht als hij de adaan hoort) .
ook kun je roqia reciteren voordat je gemeenschap zal hebben . want men moet weten dat roqia heeft twee gevolgen.
gevolg 1= de djinn zal tevoorschijn komen en met je praten
gevolg2 : de djinn zal uit de buurt van de zieke blijven gedurende een bepaald periode .. dat kan 1 dag zijn of 2 of meer ...maar hij komt terug want ze liegen veel. en de profeet vrede zij met hem zei : hoopt niet op het ontmoeten van de vijand. dus men moet met de intentie van verdrijving de roqia reciteren ..

dit onderwerp is groot beste broeders en zusters

lees de volgende boeken

-- وقاية الإنسا&#160 6; من الجن والشيطا& #1606;
-- الصارم البتار في التصدي للسحرة الأشرا&#158 5;

als ik kan helpen met iets dan hoor ik het graag

en alle lof is aan allah

salaam aleekom wa rahmatoe allah

11-08-2008, 11:35
djazakki allahoe gairoen

heb je het op een word document staan??

ik zou het graag willen hebben

11-08-2008, 12:58


Citaat door Moslim:
salaam aleekom wa rahmatoe allah

moge allah je belonen voor je da3wa ...

ik wilde graag even advies geven insallah

de kwestie om cedr te gebruiken is een goed advies .echter dit word vaak pas gebruikt als er geconstateert is dat de sihr gegeten is en zich dus bevind in het lichaam.en vaak zie je ook dat een zieke persoon vaak misselijk is of buikpijn en vaak naar de buik grijpt en kostneigingen heeft of zelfs kotst.


en een nog betere blad is Ássina (sheig al albaanie vermelde een hadit van oem salama die authentiek is verklaart waarin de profeet vrede zij met hem dit haar had aangeraden)

sheig ibn baz heeft wel jou stappenplan ook genoemd in zijn madjmoe3 al fatwaa . het is dus wel goed , maar zoals ik zei het moet wel geconstateert zijn dat de sihr in het lichaam is. en daar kun je achterkomen. wanneeer men herhaaldelijk roqia recitereert grijpt de zieke vaak naar de buik.

advies2:
wanneer men moeite heeft met geslachtsgemeenschap is het ook aan te raden met de wassing geslachtsgemeenschap te hebben , en als het moeilijk word doe dan zachtjes de adaan ( want de profeet verde zij met hem zei dat de shaytaan vlucht als hij de adaan hoort) .
ook kun je roqia reciteren voordat je gemeenschap zal hebben . want men moet weten dat roqia heeft twee gevolgen.
gevolg 1= de djinn zal tevoorschijn komen en met je praten
gevolg2 : de djinn zal uit de buurt van de zieke blijven gedurende een bepaald periode .. dat kan 1 dag zijn of 2 of meer ...maar hij komt terug want ze liegen veel. en de profeet vrede zij met hem zei : hoopt niet op het ontmoeten van de vijand. dus men moet met de intentie van verdrijving de roqia reciteren ..

dit onderwerp is groot beste broeders en zusters

lees de volgende boeken

-- وقاية الإنسا&#160 6; من الجن والشيطا& #1606;
-- الصارم البتار في التصدي للسحرة الأشرا&#158 5;

als ik kan helpen met iets dan hoor ik het graag

en alle lof is aan allah

salaam aleekom wa rahmatoe allah


Wa haleikoemoe salaam wa rahmatoelahie wa barakatoe,

Akhie, jazakAllahoe alfa kheir voor jouw toevoeging. Er is niets wat ik prettiger en leuker vind dan dat iemand een ander op een goede manier advies uitbrengt. Een advies zonder een teken van arrogantie, vieze woorden of onwetendheid erin. Ik stel dat erg op prijs.

Wel heb ik je advies goed gelezen en wil ik je zeggen dat het gebruik van cedr bij behandeling van rabt niet specifiek is als men si7r heeft gegeten. Het wordt er wel voor gebruikt, omdat het een sterke reinigende werking heeft.

Cheich Bin Baz (rahimahoeLah) noemt dezelfde stappenplan niet alleen in zijn fatawa, maar ook in een speciaal boekje dat heet "Een djinn die in de mens gaat". Het gebruik hiervan is dus algemeen lieve broer.

Ook de boeken van doctor abdeslam al Balie die jij noemde zijn bekende boeken en boeken vol nuttige info, als het goed is ook beiden vertaald naar het Nederlands. En in dat tweede boek noemt abdeslam Al Balie op bladzijde 107 bij derde manier van behandeling dat je cedr (sidr) dient te gebruiken.

Nogmaals met plezier leer ik dingen erbij vooral als het komt van iemand die redelijk de Islamitische zaken op orde heeft.

Graag wil ik wel met je de volgende uitspraken over cedr met je delen, insha Allah als jij dan nog wil om de overlevering over asiena op zijn arabisch neer te zetten voor mij. Dit omdat ik niet weet wat asiena is.

In fat7 al bari staat het volgende:

قال الحافظ بن حجر في الفتح : ( وذكر ابن بطال أن في كتب وهب بن منبه أن يأخذ سبع ورقات من سدر أخضر ، فيدقه بين حجرين ، ثم يضربه بالماء ، ويقرأ آية الكرسي والقواق& #1604; ، ثم يحسو منه ثلاث حسيات ، ثم يغتسل به ، فإنه يذهب عنه كل ما به ، وهو جيد للرجل إذا حبس عن أهله ) ( فتح الباري - 10 / 233 )



In de volgende boek:

قال اللالكا& #1574;ي : ( حدثنا محمد بن عثمان قال : حدثنا سعيد بن محمد الحناط قال : حدثنا إسحاق بن أبي إسرائي&#160 4; قال : سمعت سفيان يذكر عن سليمان بن أمية - شيخ من ثقيف من ولد عروة بن مسعود - دخل على عائشة سمع أمه وجدته :سمع امرأة تسأل عائشة هل علي جناح أن أزم جملي ؟ قالت : لا 0 قالت : يا أم المؤمني& #1606; إنها تعني زوجها قالت : ردوها علي فقالت : ملحة ملحة في النار اغسلوا على أثرها بالماء والسدر ) ( شرح أصول اعتقاد أهل السنة والجماع& #1577; – 7 / 1288 )



Uitspraak van Cheich Bin Baz (rahiemahoelah)

ذكر سماحة الشيخ عبد العزيز بن عبدالل&#160 7; بن باز – رحمه الله تعالى - أن علاج السحر بعد وقوعه وهو علاج نافع - بإذن الله - للرجل إذا حبس عن جماع أهله أن يأخذ سبع ورقات من السدر الأخضر فيدقها بحجر أو نحوه ويجعله&#157 5; في إناء ويصب عليه من الماء ما يكفيه للغسل ويقرأ فيها آية الكرسي و( قُلْ يَاأَيّ& #1615;هَا الْكَاف& #1616;رُونَ )و( قُلْ هُوَ اللَّه&#161 5; أَحَد&#1612و( قُلْ أَعُوذ&#161 5; بِرَبّ&#161 6; الْفَلَ& #1602;ِ ) و ( قُلْ أَعُوذ&#161 5; بِرَبّ&#161 6; النَّاس& #1616; ) وآيات السحر في سورة الأعرا&#160 1; وهي قوله تعالى : ( وَأَوْح& #1614;يْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاك&#161 4; فَإِذَ&#157 5; هِىَ تَلْقَف& #1615; مَا يَأْفِك& #1615;ونَ x فَوَقَع& #1614; الْحَقّ& #1615; وَبَطَل& #1614; مَا كَانُو&#157 5; يَعْمَل& #1615;ونَ x فَغُلِب& #1615;وا هُنَالِ& #1603;َ وَانقَل& #1614;بُوا صَاغِرِ& #1610;ن&#1614 ( 117 ، 119 ) والآيا&#157 8; في سورة يونس وهي قوله سبحانه : ( وَقالَ فِرْعَو& #1618;نُ ائْتُون& #1616;ى بِكُلّ&#161 6; سَاحِر&#161 3; عَلِيم&#161 3; x فَلَمَّ& #1575; جَاءَ السَّحَ& #1585;َةُ قَالَ لَهُمْ مُوسَى أَلْقُو& #1575; مَا أَنْتُم& #1618; مُلْقُو& #1606;َ x فَلَمَّ& #1575; أَلْقَو& #1618;ا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُم& #1618; بِهِ السِّحْ& #1585;ُ إِنَّ اللَّه&#161 4; سَيُبْط& #1616;لُهُ إِنَّ اللَّه&#161 4; لا يُصْلِح& #1615; عَمَلَ الْمُفْ& #1587;ِدِينَ x وَيُحِق& #1617;ُ اللَّه&#161 5; الْحَقّ& #1614; بِكَلِم& #1614;اتِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُجْ& #1585;ِمُونَ ) ( 79 ، 82 ) ، والآيا&#157 8; في سورة طه : ( قَالُو&#157 5; يَامُوس& #1614;ى إِمَّا أَنْ تُلْقِى& #1614; وَإِمَّ& #1575; أَنْ نَكُون&#161 4; أَوَّل&#161 4; مَنْ أَلْقَ&#160 9; x قَالَ بَلْ أَلْقُو& #1575; فَإِذَ&#157 5; حِبَالُ& #1607;ُمْ وَعِصِي& #1617;ُهُمْ يُخَيَّ& #1604;ُ إِلَيْه& #1616; مِنْ سِحْرِه& #1616;مْ أَنَّهَ& #1575; تَسْعَ&#160 9; x فَأَوْج& #1614;سَ فِى نَفْسِه& #1616; خِيفَة&#161 1; مُوسَى x قُلْنَ&#157 5; لا تَخَفْ إِنَّك&#161 4; أَنْتَ الأعْلَ& #1609;xوَأَلْ& #1602;ِ مَا فِى يَمِينِ& #1603;َ تَلْقَف& #1618; مَا صَنَعُو& #1575; إِنَّمَ& #1575; صَنَعُو& #1575; كَيْدُ سَاحِر&#161 3; وَلا يُفْلِح& #1615; السَّاح& #1616;رُ حَيْثُ أَتَى ) ( 65 ، 69 ) وبعد قراءة ما ذكر في الماء يشرب منه ثلاث مرات ويغتسل بالباق&#161 0; وبذلك يزول الداء إن شاء الله وإن دعت الحاجة لاستعما& #1604;ه مرتين أو أكثر فلا بأس حتى يزول الداء ) ( مجموع فتاوى الشيخ عبدالعز& #1610;ز بن عبدالل&#160 7; بن باز - 3 / 279 - 280 ) 0



Uitspraak van Cheich Ibn Jibreen (rahiemahoeLah) en hij vermeld in zijn uitspraak dat ook Cheich Ibn Kathir (de bekende moefassier van de Koran) ook sidr adviseert.

يقول فضيلة الشيخ عبدالل&#160 7; بن عبدالرح& #1605;ن الجبري&#160 6; –حفظه الله- : ( وكذا رقيت على بعض الأقار&#157 6; أو الأحبا&#157 6; الذين حبسوا عن نسائهم ، بما ذكره ابن كثير من ورقات السدر ، وقراءة الآيات التي ذكرها ، فوقع الشفاء بإذن الله ) ( الصواع&#160 2; المرسل&#157 7; في التصدي للمشعوذ& #1610;ن والسحر&#157 7; – ص 606 )



Doctor Abdeslam Al Balie in het tweede boek dat je noemde op bladzijde 107.

Verder wil ik je zeggen broer, dat vele mensen zich vergissen in Cheich Bin Baz (rahiemahoeLah). Deze 3aliem was gespecialisseerd in het behandelen van mensen die bezeten waren enz.

Cheich Al Albaanie (rahiemahoeLah) was een sterke muhadith en had een hele sterke inzicht en had altijd een mooie manier om mensen te overtuigen. Een persoon stelt een vraag en hij ging hem dan wedervragen stellen zodat de desbetreffende persoon die de vraag had, zelf antwoord gaat geven op zijn eigen vraag. Prachtig vond ik dat.

Ook gaat mijn voorkeur uit naar Cheich Al Albaanie in de gebedsbeschrijving.

Alleen in het geval van si7r e.d. gaat mijn voorkeur uit naar Cheich Bin Baz .

Alhamdoelilah dat ons zienswijze en verschil niet is in een aqeedah-zaak. In zaken buiten de aqeedah om, mogen we van elkaar verschillen als we allebei maar onze bewijzen hebben.

Nogmaals, Jazaka Allahoe kheiran voor je adviesen die je hier gedeeld hebt met ons en Moge Allah jouw standvastig maken en jouw pas laten sterven als Hij tevreden met jou is.

Wa salaam oe haleikoem wa rahmatoelah

11-08-2008, 18:36
Iemand die si7r heeft kan toch wel naar koran luisteren? Wat ik bedoel is of een door vodoo geraakte iemand niet persee de koran hoeft te verafschuwen? Dus stel er is rabt in het spel en je luistert gewoon dagelijks koran en je merkt verder niks. Dan nog zou er rabt kunnen zijn toch?

Alleen iemand die bezeten is verafschuwd koran toch? Misschien rare vragen allemaal, maar ik weet er verder niet veel over en wil er meer over weten.

14-08-2008, 13:18
Graag wil ik van de mensen bij wie de rabt nog niet weg is, een pm krijgen voor verdere tips hierover.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7