Bekijk volle/desktop versie : Driedubbele aanrijding schokt New York



22-01-2004, 15:48

Citaat door Chamsedin:
Driedubbele aanrijding schokt New York
@ 15:39 - Bron: The Salt Lake Tribune
Een zwarte auto raakte Natalie Guzman terwijl ze bezig was een straat in de wijk Queens over te steken, op weg naar de winkel voor een zak chips. Het 18-jarige meisje wist net overeind te krabbelen voordat ze voor een tweede keer werd geraakt, nu door een witte auto. Ongeveer vier minuten later, moesten vrienden en omstanders wegduiken voor een zwarte sportwagen, die met plusminus honderddertig kilometer per uur aan kwam racen, waar vijftig toegestaan was. De gewonde Natalie, die zich niet kon bewegen, werd op slag gedood. Ze was moeder van een vijftien maanden oud meisje.

Geen van de drie bestuurders van de betrokken auto's stopte. De politie van New York zette daarom gisteren een uitgebreide zoekactie op touw, die tot nu toe echter nog niet tot resultaten heeft geleid. Eric Gioia, raadslid van de stad, zei het onbegrijpelijk te vinden dat mensen zo onverschillig kunnen zijn. "Het vreet aan je vertrouwen dat drie verschillende mensen zo harteloos zijn dat ze na iemand omver te hebben gereden, gewoon doorrijden." Omdat Natalie zich bedreigd voelde, sinds ze twee weken geleden in een ruzie verwikkeld raakte, heeft de familie twijfels of er wellicht ook opzet in het spel is. De politie verklaarde geen enkele mogelijkheid vooraf te zullen uitsluiten. Zelfs niet dat de bestuurders wellicht niets van het ongeluk hebben gemerkt
.

22-01-2004, 15:57


Waren die moordenaars moslims?

22-01-2004, 16:05

Citaat:
Origineel gepost door Chamsedin
Hassouna ja ze komen uit Galecop
Nee toch,iny wallah?

22-01-2004, 16:30
Een zwarte auto ja...een zwarte auto...

Dacht ik het niet, dacht iik het niet, het is ook altijd hetzelfde met die zwarten

22-01-2004, 16:34


die woord ZWART moet gezegt worden, wat was de kleur van die ander auto's dan, het was zeker donker?

22-01-2004, 21:24
Hoe komen jullie erbij dat dit moslims hebben gedaan

Ik vind het heel erg dat de automobilisten van tegenwoordig ruw en onbeschoft rijden! Ik werd paar weken geleden ook bijna aangereden (ik zat op mijn fiets)..en ik kan me daar zo druk om maken, bah!!!! En in mei was ik dus wel aangereden (toen lag ik op de grond en de fiets onder mij)...maar goed, op dit verhaal zaten jullie niet te wachten...(ik laat me meeslepen)...maar wat een misselijk verhaal zeg, bah!