Bekijk volle/desktop versie : Boek: Allah weet het niet beter



Pagina's : [1] 2 3 4

09-08-2008, 17:26
Nieuw boek van Afshin Ellian verschenen

Allah_weet_het_niet_beter_2 In Allah weet het niet beter levert Afshin Ellian genadeloos commentaar op de manier waarop het Nederlandse intellectuele establishment met het vraagstuk van de islam worstelt. Het bevat de columns die hij na de moord op Theo van Gogh schreef voor NRC Handelsblad. Sinds 2 november 2004 lijkt de politieke vluchteling Ellian te worden ingehaald door wat hij ontvluchtte: hij is opnieuw beland in de wereld van de politieke islam, met alle gevolgen van dien. Zo wordt hij nu bewaakt. Verder schrijft Ellian over het Hofstadproces, waarbij hij zelf aanwezig was in de rechtszaal. En hij schreef speciaal voor Allah weet het niet beter enkele nieuwe stukken, onder andere een vlammend betoog waarin hij Geert Maks pamflet Gedoemd tot kwetsbaarheid bekritiseert, dat kort na de moord op Van Gogh werd geschreven. Of hij het nu opneemt tegen Geert Mak, de linkse intelligentsia of Rita Verdonk, Afshin Ellian is altijd scherp, erudiet en tegendraads in zijn opvattingen.

Gepubliceerd om 12:05 in Afshin Ellian, Boekbespreking/literatuur | Permanente link

09-08-2008, 21:16


deze man wil graag dood zo te zien

09-08-2008, 21:19

Citaat door Bookie:
Nieuw boek van Afshin Ellian verschenen

Allah_weet_het_niet_beter_2 In Allah weet het niet beter levert Afshin Ellian genadeloos commentaar op de manier waarop het Nederlandse intellectuele establishment met het vraagstuk van de islam worstelt. Het bevat de columns die hij na de moord op Theo van Gogh schreef voor NRC Handelsblad. Sinds 2 november 2004 lijkt de politieke vluchteling Ellian te worden ingehaald door wat hij ontvluchtte: hij is opnieuw beland in de wereld van de politieke islam, met alle gevolgen van dien. Zo wordt hij nu bewaakt. Verder schrijft Ellian over het Hofstadproces, waarbij hij zelf aanwezig was in de rechtszaal. En hij schreef speciaal voor Allah weet het niet beter enkele nieuwe stukken, onder andere een vlammend betoog waarin hij Geert Maks pamflet Gedoemd tot kwetsbaarheid bekritiseert, dat kort na de moord op Van Gogh werd geschreven. Of hij het nu opneemt tegen Geert Mak, de linkse intelligentsia of Rita Verdonk, Afshin Ellian is altijd scherp, erudiet en tegendraads in zijn opvattingen.

Gepubliceerd om 12:05 in Afshin Ellian, Boekbespreking/literatuur | Permanente link



Bookie, ik zie dat je steeds topics opent over God en het geloof, mag ik je vragen wat jou geloof is?
Want het lijkt erop alsof je een moslim bent die aan het twijfelen is, of Allah nou toch bestaat of niet... en dat je dan deze topics opent alleen om een voldoende antwoord aan jezelf te geven!

09-08-2008, 21:21

Citaat door Zero-Quatre:
Bookie, ik zie dat je steeds topics opent over God en het geloof, mag ik je vragen wat jou geloof is?
Want het lijkt erop alsof je een moslim bent die aan het twijfelen is, of Allah nou toch bestaat of niet... en dat je dan deze topics opent alleen om een voldoende antwoord aan jezelf te geven!


even heel iets anders...



heb jij kim karshadian als avatar

09-08-2008, 21:22



Citaat door Aicha1986:
even heel iets anders...



heb jij kim Kardashian als avatar



en als ot...

09-08-2008, 21:23

Citaat door Aicha1986:
even heel iets anders...



heb jij kim karshadian als avatar


Haha if its her how do you know that?

09-08-2008, 21:25

Citaat door Goyatlee:
Haha if its her how do you know that?



omdat ik kim wel cool vind, okay

09-08-2008, 21:26

Citaat door Aicha1986:
omdat ik kim wel cool vind, okay



wuahahah jij ook al, ja zij is chill he

09-08-2008, 21:27

Citaat door Zero-Quatre:
wuahahah jij ook al, ja zij is chill he


echt wel, geweldige smaak heeft ze. niet in mannen maar je kan niet alles hebben he

09-08-2008, 21:30

Citaat door Aicha1986:
echt wel, geweldige smaak heeft ze. niet in mannen maar je kan niet alles hebben he



hahaha indd, ik vind haar vriend 1000000000x niks
maar ze heeft echt smaak wat kleren betreft en andere dingen

09-08-2008, 21:31

Citaat door Zero-Quatre:
hahaha indd, ik vind haar vriend 1000000000x niks
maar ze heeft echt smaak wat kleren betreft en andere dingen


uh, het gaat hier over een boek over allah. ik denk, ik zeg het maar even, voor je compleet off topic gaat. dat is mijn ding namelijk

09-08-2008, 21:36

Citaat door Aicha1986:
uh, het gaat hier over een boek over allah. ik denk, ik zeg het maar even, voor je compleet off topic gaat. dat is mijn ding namelijk



hahaha, indd


nou ik vind dat deze mannetje bookie ziek is.. altijd met zijn ik-haat-moslims-en-Allah topics

09-08-2008, 21:37



Citaat door Zero-Quatre:
hahaha, indd


nou ik vind dat deze mannetje bookie ziek is.. altijd met zijn ik-haat-moslims-en-Allah topics


hij is best lief hoor, op zijn eigen manier. maar zijn we dat niet allemaal

09-08-2008, 21:47

Citaat door Gatekeeper:
deze man wil graag dood zo te zien
Moslims als jij willen bij Zandvoort de zee in gedreven worden zo te zien...

Mennekes als Wilders zijn het logische gevolg van sukkels als jij.

09-08-2008, 21:53
Kijk nu kunnen we praten over een boek dat gelijk is aan een stripboek of Donald duck van dat mannetje.

Er is maar 1 boek dat is een heilige boek, islam boek de boek der boeken!

Koran = de weg der Reinheid

Pagina's : [1] 2 3 4