Bekijk volle/desktop versie : een liefdes gedicht in marokko!



Pagina's : [1] 2

08-08-2008, 14:17
Ik wilde vanaf m,n kleuterjaren de nieuwe shakespeare of hamilton of die ene van phantom of the opera zijn. ze schrijven allemaal leuke gedichten en meiden die vallen daar op. Ik probeer ook door te breken, in filosofie en gedichtjes en poezie

dit heb ik speciaal voor naima bedacht oh oh naima je komt uit een stad, achter de duinen en ik zou met je willen huilen en zeker met niemand willen ruilen. oh oh naima ik zou graag met je willen varen ,zodat jij een kindje kan baren, oh oh naima ik ben dan een sailerman en ik vang voor jouw een iserman(vis) oh oh naima zoals je weet ik heb geen floes(geld) maar maakt niet uit, in plaats van een appelmoes eten we gewoon coescoes. oh oh naima dan gaan we samen naar lima(hoofdstad in peru) oh oh naima eet niet te veel , want anders eindig je als een bhima(koe) oh oh naima geef eens een boesa(kusje) waarop ze antwoorde nee ,nee ,nee, mag niet van m,n vader moesa. m,n vader die zegt altijd effe wachten tot dat jij een lala aroesa(bruid) bent en wegebracht wordt met een karoesa(bruiloftskarretje)

oh oh naima

08-08-2008, 14:19



Jij weer!

08-08-2008, 14:20
Als je echt door wilt breken trouwens, laat je werk dan nalezen, controleren op spellingsfouten en duidelijkheid

08-08-2008, 14:24

Citaat door sa_mira:
Als je echt door wilt breken trouwens, laat je werk dan nalezen, controleren op spellingsfouten en duidelijkheid



oh ja ik heb het al vanaf dag 1 al gezegd bij marokko.nl ik ben en blijf een laageschoolde grappemaker. ik heb ooit toevallig de les goed gevolgd en de leraar zei een kwartje wordt nooit een dubbeltje

08-08-2008, 14:57



Citaat door labyrinth:
oh ja ik heb het al vanaf dag 1 al gezegd bij marokko.nl ik ben en blijf een laageschoolde grappemaker. ik heb ooit toevallig de les goed gevolgd en de leraar zei een kwartje wordt nooit een dubbeltje





Er zal vast wel iemand zijn die je werk na wil lezen, anders ga je het niet maken hoor
Er zijn er maar weinig die dit kunnen ontcijferen

08-08-2008, 20:47


Laaaaaaaaabbbyyyyyyyyyyyyyyyy!

Heb je expres die naam gebruikt?????

08-08-2008, 20:48
Haha gaat dit over mij?

08-08-2008, 20:49

Citaat door Touzine_Stylist:


Laaaaaaaaabbbyyyyyyyyyyyyyyyy!

Heb je expres die naam gebruikt?????

voor jouw een vraag en voor mij een weet maar ik vind het wel een mooie traditionele naam


08-08-2008, 20:50

Citaat door labyrinth:
Ik wilde vanaf m,n kleuterjaren de nieuwe shakespeare of hamilton of die ene van phantom of the opera zijn. ze schrijven allemaal leuke gedichten en meiden die vallen daar op. Ik probeer ook door te breken, in filosofie en gedichtjes en poezie

dit heb ik speciaal voor naima bedacht oh oh naima je komt uit een stad, achter de duinen en ik zou met je willen huilen en zeker met niemand willen ruilen. oh oh naima ik zou graag met je willen varen ,zodat jij een kindje kan baren, oh oh naima ik ben dan een sailerman en ik vang voor jouw een iserman(vis) oh oh naima zoals je weet ik heb geen floes(geld) maar maakt niet uit, in plaats van een appelmoes eten we gewoon coescoes. oh oh naima dan gaan we samen naar lima(hoofdstad in peru) oh oh naima eet niet te veel , want anders eindig je als een bhima(koe) oh oh naima geef eens een boesa(kusje) waarop ze antwoorde nee ,nee ,nee, mag niet van m,n vader moesa. m,n vader die zegt altijd effe wachten tot dat jij een lala aroesa(bruid) bent en wegebracht wordt met een karoesa(bruiloftskarretje) oh oh naima



Geweldig!!

08-08-2008, 20:51

Citaat door labyrinth:
voor jouw een vraag en voor mij een weet maar ik vind het wel een mooie traditionele naam



Maar je weet toch dat ik zo heet Labby, had ik je vorige keer toch verteld

Maar jouw naam ben ik vergeten



08-08-2008, 20:51
je laat me lachen.

08-08-2008, 21:55

Citaat door Touzine_Stylist:
Maar je weet toch dat ik zo heet Labby, had ik je vorige keer toch verteld

Maar jouw naam ben ik vergeten




mijn naam vergeten of je houd het geheim
onze geheimpje

08-08-2008, 21:56



Citaat door Unreachble:
Haha gaat dit over mij?


heet jij ook naima

08-08-2008, 22:50
Damn, i like u.

09-08-2008, 16:31

Citaat door Chaim:
Damn, i like u.

thank you very much i am very happy to be here

Pagina's : [1] 2