Bekijk volle/desktop versie : rare zwangerschaps gewoontes heb jij die???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

08-08-2008, 11:24
Dag zwanger dames onder ons of reeds geworden mama s,


Ja ik kom er in eens op omdat ik al sinds ik wakker ben trek heb in schepijs. En nou ben ik aan het wachten tot het 12.00 uur is zodat het nog een beetje normaal lijkt dat ik ijs eet op dat tijdstip.

Hebben jullie rare trekjes gewoontes sinds jullie zwanger zijn of zwanger zijn geweest....?????????



08-08-2008, 11:26


is normaal denk ik.. iedereen heeft zo haar trekjes.. de vrouw van mijn neef at alleen amar roze koeken!
en nu eet ze alleen maar noodles
ze is er gek op!

08-08-2008, 11:31

Citaat door lella_Sabah:
Dag zwanger dames onder ons of reeds geworden mama s,


Ja ik kom er in eens op omdat ik al sinds ik wakker ben trek heb in schepijs. En nou ben ik aan het wachten tot het 12.00 uur is zodat het nog een beetje normaal lijkt dat ik ijs eet op dat tijdstip.

Hebben jullie rare trekjes gewoontes sinds jullie zwanger zijn of zwanger zijn geweest....?????????




Ik had bij mn 1ste zwschap altijd zin in Zuivelzacht met rood fruit van mona. Was yoghurtijs, maar ze verkopen het niet meer.
En bij mn twee was het junkfood. Ik kon eten wat ik wil, ben bij beide zwangerschappen ong 6 kilo aangekomen.
Ná de zwangerschap kwam het er wel aan, at gewoon vrolijk door alsof ik nog schranste voor 2 en nu zit het er nog aan.

08-08-2008, 11:35

Citaat door junjun:
Ik had bij mn 1ste zwschap altijd zin in Zuivelzacht met rood fruit van mona. Was yoghurtijs, maar ze verkopen het niet meer.
En bij mn twee was het junkfood. Ik kon eten wat ik wil, ben bij beide zwangerschappen ong 6 kilo aangekomen.
Ná de zwangerschap kwam het er wel aan, at gewoon vrolijk door alsof ik nog schranste voor 2 en nu zit het er nog aan.




6 kilo dat valt toch nog reuze mee.

Ben nu 6 maanden zwanger en zit op de 4 kilo extra was best wel actief de afgelopen 6 maanden maar het gaat nu berg afwaarts
Wil maar niet stoppen met eten heb echt heel de dag trek, moet snel een hobby zoeken denk ik.....

08-08-2008, 11:37


Ik at wokkels en ontbijtkoek was er helemaal gek op!

Meid gewoon eten als je er zin in hebt waarom wachten tot 12.00 uur is niet nodig?!

08-08-2008, 11:42

Citaat door lella_Sabah:
6 kilo dat valt toch nog reuze mee.

Ben nu 6 maanden zwanger en zit op de 4 kilo extra was best wel actief de afgelopen 6 maanden maar het gaat nu berg afwaarts
Wil maar niet stoppen met eten heb echt heel de dag trek, moet snel een hobby zoeken denk ik.....


ja 6 valt zeker mee, was er ook zo af.
Maar daarna ben ik dus gewoon door blijven eten en toen kwam er meer dan 10 kilo aan en dat gaat niet vanzelf weg.

08-08-2008, 11:44

Citaat door junjun:
ja 6 valt zeker mee, was er ook zo af.
Maar daarna ben ik dus gewoon door blijven eten en toen kwam er meer dan 10 kilo aan en dat gaat niet vanzelf weg.



Haha ja toch..
Ik kwam in totaal 7 kilo aan en na de zwangerschap viel ik die 7 kilo en nog eens 8 kilo af

08-08-2008, 13:13

Citaat door Princess24:
Haha ja toch..
Ik kwam in totaal 7 kilo aan en na de zwangerschap viel ik die 7 kilo en nog eens 8 kilo af



ben je bewust gaan afvallen of vlogen de kilo s er zomaaaaaar vanaf...

En is het waar dat een vrouw die borstvoeding geeft makkelijk van haar zwangerschaps kilo s afkomt[B]. OFuhhhhhh was het toch iets wat ik in de fabeltjeskrant heb gelezen [/B]

08-08-2008, 13:47
ik ben gek op lavache kiri elke ochtend smeer ik het op mijn brood

en soms heb ik trek in een lekkere turkse pizza

08-08-2008, 13:55
ijsblokjes was mijn verslaving en het ruiken van leer, echt raar

was 8 kilo aangekomen en 14 afgevallen tja denk dat het door de bv kwam en door de drukte van een kind

08-08-2008, 13:59

Citaat door lella_Sabah:
Dag zwanger dames onder ons of reeds geworden mama s,


Ja ik kom er in eens op omdat ik al sinds ik wakker ben trek heb in schepijs. En nou ben ik aan het wachten tot het 12.00 uur is zodat het nog een beetje normaal lijkt dat ik ijs eet op dat tijdstip.

Hebben jullie rare trekjes gewoontes sinds jullie zwanger zijn of zwanger zijn geweest....?????????




Ik heb helemaal geen rare eetgewoontes. Bij mij is het hetzelfde gebleven.
Ik eet wat gezonder dan voorheen.....

Moge Allaah je zwangerschap zegenen....

08-08-2008, 14:00

Citaat door Ikiekiki:
ijsblokjes was mijn verslaving en het ruiken van leer, echt raar

was 8 kilo aangekomen en 14 afgevallen tja denk dat het door de bv kwam en door de drukte van een kind



je prinsesje in nu een jaar
grappig.. mijn moeder die vond alles wat blond is mooi!!
ze kon uren naar blonde mensen staren! en sub7ana allah me broertje is blond en heeft blauwe ogen

08-08-2008, 14:01



Citaat door zainab2:
Ik heb helemaal geen rare eetgewoontes. Bij mij is het hetzelfde gebleven.
Ik eet wat gezonder dan voorheen.....

Moge Allaah je zwangerschap zegenen....


salaam meid hoe gaat het met je alles goed met de zwangerschap

08-08-2008, 14:05
Ik heb periodes waarin er steeds iets anders op de voorgrond komt.

Eerst was het gerookte zalm, waar je heel erg mee moet oppassen (want je mag alleen verse)

Toen waren het aardbeien, daarna..koek en cake (maakt niet uit welke)
en nu moet ik voordat ik ga slapen, een boterham met boter en pindakaas eten

08-08-2008, 14:09
Mijn zus is zwanger en die is gek op karnemelk...terwijl ze dat voor haar zwangerschap zo verschrikkelijk smerig vond hahah.

En ik ken verhalen dat zwangere dames hun man gaan haten enz echt te gek voor woorden allemaal

Zwangere vrouwen zijn gevaarlijk hahah


gefeliciteerd allemaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6