Bekijk volle/desktop versie : Turken&Marokkanen



08-08-2008, 00:31
Voor het eerst wil ik een overzichtelijke, duidelijke, scheldwoordloze topic zien, dus plaats ik hem zelf!

Wat is dit toch voor achterlijk gedoe wat jullie doen? Jullie komen op onze fora om ons een beetje zwart te maken. Wat geeft het jullie? Een fijn gevoel ofzo? Waarom doen jullie het dan niet in het echt? Waarom moet je per sé zo doen vanachter je computer.

Wees een beetje eerlijk en kritisch, niet naar de Turken, maar voornamelijk naar je jezelf!

Je hebt goede en slechte Turken, maar ook goede en slechte Marokkanen.


Fat0sz

08-08-2008, 00:38


wie komt op jullie fora jullie uitschelden?

08-08-2008, 00:38
Ze bedoelt Turken...

08-08-2008, 00:40

Citaat door Princess_Z:
Ze bedoelt Turken...

dus turkse mensen die marokkanen komen schelden?

08-08-2008, 00:45


Nee, Marokkanen die op de Turkse fora's rondsnuffelen om ruzie te zoeken.

08-08-2008, 00:58

Citaat door fat0sz:
Nee, Marokkanen die op de Turkse fora's rondsnuffelen om ruzie te zoeken.


Dat is niet goed te praten.....maar je zulke gasten tussen zitten.

08-08-2008, 08:24

Citaat door fat0sz:
Nee, Marokkanen die op de Turkse fora's rondsnuffelen om ruzie te zoeken.

Kun je een beter een topic daar openen over dit onderwerp aangezien ze daar ruzie zoeken Denk niet dat die ruziezoekende marokkaanse bezoekers het hier zullen lezen en al helemaal niet in dit hoekje

08-08-2008, 14:19
^Maar dat is het juist, ze negeren alles en iedereen en doen waar ze zelf zin in hebben zonder rekening te houden met anderen.

08-08-2008, 14:32

Citaat door fat0sz:
Voor het eerst wil ik een overzichtelijke, duidelijke, scheldwoordloze topic zien, dus plaats ik hem zelf!

Wat is dit toch voor achterlijk gedoe wat jullie doen? Jullie komen op onze fora om ons een beetje zwart te maken. Wat geeft het jullie? Een fijn gevoel ofzo? Waarom doen jullie het dan niet in het echt? Waarom moet je per sé zo doen vanachter je computer.

Wees een beetje eerlijk en kritisch, niet naar de Turken, maar voornamelijk naar je jezelf!

Je hebt goede en slechte Turken, maar ook goede en slechte Marokkanen.


Fat0sz



Wat ben jij een hopeloos geval. Ben je ons nu aan het waarschuwen of wat?

Ik zou zeggen benader diegene die je uitschelden, en 'jullie' kan je net zo goed achterwege laten.
En nog iets: Doe wat aan je woordenschat kardash.

09-08-2008, 10:57
ach negeren die handel, zal wel pubers zijn geweest. Wat je zelf al zei, je hebt goede en slechte Marokkanen

09-08-2008, 15:21

Citaat door fat0sz:
^Maar dat is het juist, ze negeren alles en iedereen en doen waar ze zelf zin in hebben zonder rekening te houden met anderen.


Typisch Marokkaans

Maar waar maak je je druk om, dat zijn 15/16 jarigen die hun imago virtueel proberen op te krikken..

Die heb je hier zelfs arab vs berbers of zoiets, ze noemen zichzelf nog net geen bloods & crips..

Laat ze maar kletsen das namelijk het enige waar het bij blijft

09-08-2008, 19:02

Citaat door HoceimaBoyZ:
Kun je een beter een topic daar openen over dit onderwerp aangezien ze daar ruzie zoeken Denk niet dat die ruziezoekende marokkaanse bezoekers het hier zullen lezen en al helemaal niet in dit hoekje