Bekijk volle/desktop versie : Waar ligt jouw toekomst, in Marokko of Nederland ?



Pagina's : [1] 2

22-01-2004, 00:23
Stel je kijkt naar de toekomst. Hoe somber het ook lijkt als je er nu naar vooruit zou denken, probeer gewoon te doen alsof je het uiteindelijk toch allemaal op een rijtje hebt weten te krijgen, en je een bestaantje begint op te bouwen met je echtgeno(o)t(e) waarmee je gelukkig getrouwd bent.

Marokko heeft dan net een economische boost meegemaakt, werkgelegenheid en bedrijfsleven is er volop in bloei. Er is dus geen verschil meer in welvaart tussen daar en hier. Jij en je partner kunnen met jullie in Nederland gevolgde opleiding meteen aan de slag in Marokko. In Nederland is het ondertussen volop anti-Marokkanisme, 'anti-allochtonisme' en anti-Islamisme wat de klok slaat. Meer dan het nu het geval is.

Waar zou jij dan voor kiezen om verder te leven, Marokko of Nederland ? Waar zou je toekomst liggen ?

22-01-2004, 00:26


Nee ik denk eerder aan een bestaan opbouwen in dubai, kuweit, abu dabi en omgeving.
Incha allah..Maar elmohim ALLES BEHALVE Nederland met hun leuke belastingtarieven..

22-01-2004, 00:41
ik zou dan denk ik toch voor marokko kiezen
de enige reden dat we hier zijn is omdat we het hier beter hebben dan ik marokko toch
en als het hetzelfde wordt als hier dan is marokko toch beter

22-01-2004, 00:47
ben elke dag weer blij dat ik niet in de schoenen van een man sta!

24-01-2004, 10:55



Citaat:
Origineel gepost door temsemni
Stel je kijkt naar de toekomst. Hoe somber het ook lijkt als je er nu naar vooruit zou denken, probeer gewoon te doen alsof je het uiteindelijk toch allemaal op een rijtje hebt weten te krijgen, en je een bestaantje begint op te bouwen met je echtgeno(o)t(e) waarmee je gelukkig getrouwd bent.

Marokko heeft dan net een economische boost meegemaakt, werkgelegenheid en bedrijfsleven is er volop in bloei. Er is dus geen verschil meer in welvaart tussen daar en hier. Jij en je partner kunnen met jullie in Nederland gevolgde opleiding meteen aan de slag in Marokko. In Nederland is het ondertussen volop anti-Marokkanisme, 'anti-allochtonisme' en anti-Islamisme wat de klok slaat. Meer dan het nu het geval is.

Waar zou jij dan voor kiezen om verder te leven, Marokko of Nederland ? Waar zou je toekomst liggen ?
hier voor altyd alleen als ik dood ga lestir ik wil dichtby myn kinderen en familie zyn

24-01-2004, 12:29
Les Pays Bas.

24-01-2004, 12:42
in Frankrijk of Duitsland

24-01-2004, 13:19
In Nederland denk ik.. Maar met mijn toekomstige beroep zal ik veel moeten reizen... Dus ben ik al blij met een dak boven m'n hoofd..


24-01-2004, 13:51
Ik denk in Nederland

Want ik spreek de nederlandse taal beter dan de marokkaanse taal en mijn vrienden zijn hier in nederland en die kan ik hier niet achterlaten en jah ik leef mijn hele leven nou eenmaal in nederland

24-01-2004, 14:19
Ik Weet Nie Waar De Toekomst Mij Brengt

Maar Ik Denk Toch Belgie Ik Zou Da Nie Kunne Ver Weg Gaan Van Mijn Ouders

Wa Maakt Het Trouwens Uit Ik Ga Later Inshallah Een Wereldreis Maken

24-01-2004, 17:35
ik hoop in marokko

24-01-2004, 20:20
iK HOOP IN MAROKKO,INSHA ALLAH,ZO SNEL MOGELIJK.YARAB.IK ZIE GEEN TOEKOMST HIER IN DEZE LAND,MAAR IK VERWACHT DAT HET DE KOMENDE JAREN VEEL BETER ZOU GAAN MET ONZE LAND(MAROKKO).IK HOOP ZO ONGEVEER 2015 TERUG TE GAAN.HOOGST.GRAAG ZO SNEL MOGELIJK UITRAAD!




I LoVe MoRoCcO AND FeS

03-02-2004, 20:35


waar ik ook ben of woon of ga wonen. ik ben gelukkig.zolang ik maar op allah's eigendom woon.tussen mijn broeders en zusters
niet???????????????

xxxxxxxxxxxxxx

03-02-2004, 20:35
trouwens ik hoef geen keuze te maken.ik ben hier gelukkig.in dit land. belgie natuurlijk!!!!!!!

03-02-2004, 21:11
MIjn MAn ----------> paKisTAN

Pagina's : [1] 2