Bekijk volle/desktop versie : Karima Ondergedoken in Nederland..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-08-2008, 15:44
Marokkaanse Karima zit de hele dag binnen. Want buiten loopt ze misschien haar vader tegen het lijf. En die heeft gedreigd haar te vermoorden. Omdat zij er eerlijk voor uit durft te komen dat ze op vrouwen valt.
Lang zwart haar en een vrolijk, knap gezicht. Haar ouders komen uit Marokko, Karima zelf is geboren en getogen in Nederland. Karima (21) heeft Zij aan Zij gebeld in de hoop dat er door haar verhaal hulp en opvang komt specifiek voor lesbische, Marokkaanse meisjes. Al ruim een jaar zit Karima dag in dag uit binnen. Niet eens in haar eigen huis, maar in dat van een kennis. Ze kan geen kant op. Want haar vader heeft gezegd dat hij haar eigenhandig vermoordt als hij haar nog een keer tegenkomt. Al eerder heeft hij Karima opgespoord en geprobeerd te ontvoeren. Onlangs kreeg ze een sms-je van hem: Wel eens gedacht aan zelfmoord?.

de rest van dit verhaal lees je hier.http://www.tanya.nl/karima.html

07-08-2008, 15:47


tfoe

Ik hoop dat haar vader haar vindt!

07-08-2008, 15:51
tjah..zielig??

07-08-2008, 15:52
Ieg tfoe, ik walg van zulke wijven.
Ik ben het zeker eens met haar vader.

Lihoed

07-08-2008, 15:55


Jeetje zeg.

07-08-2008, 15:57

Citaat door diffrent:
Marokkaanse Karima zit de hele dag binnen. Want buiten loopt ze misschien haar vader tegen het lijf. En die heeft gedreigd haar te vermoorden. Omdat zij er eerlijk voor uit durft te komen dat ze op vrouwen valt.
Lang zwart haar en een vrolijk, knap gezicht. Haar ouders komen uit Marokko, Karima zelf is geboren en getogen in Nederland. Karima (21) heeft Zij aan Zij gebeld in de hoop dat er door haar verhaal hulp en opvang komt specifiek voor lesbische, Marokkaanse meisjes. Al ruim een jaar zit Karima dag in dag uit binnen. Niet eens in haar eigen huis, maar in dat van een kennis. Ze kan geen kant op. Want haar vader heeft gezegd dat hij haar eigenhandig vermoordt als hij haar nog een keer tegenkomt. Al eerder heeft hij Karima opgespoord en geprobeerd te ontvoeren. Onlangs kreeg ze een sms-je van hem: Wel eens gedacht aan zelfmoord?.

de rest van dit verhaal lees je hier.http://www.tanya.nl/karima.html



dus ? moeten we nu gaan afgeven op die vader? ik snap hem wel.
alhoewel ik haar niet zou doden maar onterfen

07-08-2008, 15:59
in dat verhaal staat dit..:

"De stichting Yoesuf was wel bereid om mijn ouders via het geloof te overtuigen dat homoseksualiteit niet verboden is, maar ja, mijn vader heeft zich nooit verdiept in het geloof, dus dat helpt ook niet."

huh? kan iemand mij hier meer over vertellen...?

07-08-2008, 16:01
@ bouchra55: ahahah is gewoon bullshit joh.,
Homosexualiteit is HARAMMM IN DE ISLAM!

Even zoeken of ik een hadith voor je heb.

07-08-2008, 16:02

Citaat door Bouchra55:
in dat verhaal staat dit..:

"De stichting Yoesuf was wel bereid om mijn ouders via het geloof te overtuigen dat homoseksualiteit niet verboden is, maar ja, mijn vader heeft zich nooit verdiept in het geloof, dus dat helpt ook niet."

huh? kan iemand mij hier meer over vertellen...?



homoseksualiteit praktiseren is haram. Maar het zijn, niet!

07-08-2008, 16:05

Citaat door MarQuise:
homoseksualiteit praktiseren is haram. Maar het zijn, niet!


ik snap het niet...het is moeilijk...

nee maar het is dus niet haram om homo te zijn...zolang je het niet praktiseerd..? ik vind het een beetje raar klinken dit..ik heb even gegoogled maar ik kan er niks over vinden als iemand hier meer info over heeft...graag...

07-08-2008, 16:10

Citaat door Bouchra55:
ik snap het niet...het is moeilijk...

nee maar het is dus niet haram om homo te zijn...zolang je het niet praktiseerd..? ik vind het een beetje raar klinken dit..ik heb even gegoogled maar ik kan er niks over vinden als iemand hier meer info over heeft...graag...


Bladiekoek. Het is niet toegestaan.

07-08-2008, 16:12
Vermoorden gaat te ver. Ik zou er ook niet vrolijk van worden als mijn kind gay zou zijn.

07-08-2008, 16:13


Homozijnde = haram! Niks meer niks minder!

07-08-2008, 16:13
ik ga stichting yousuf bellen.

07-08-2008, 16:15
@ bouchra: gaan ze zeker tegen je zeggen: Nee hoor, het is niet haram.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7