Bekijk volle/desktop versie : Misselijkheid.. Ieghh!!



07-08-2008, 11:38
Bij hoeveel weken zwangerschap was jou misselijkheid weg..

word er helemaal para van

07-08-2008, 11:47


na de eerste 3 maanden gelukkig

07-08-2008, 11:49
aaaaaaaahhhhh meskiena ik heb echt met je te doen, ik ben ook zwanger nu 6maanden, maar de volledige eerste 3 maanden was ik doodmisselijk,vreselijk, ik slikte toen primperan pilletjes die hielpen wel de boel binnen te houden!!!!

hoop dat het snel over is inschallah!!!

07-08-2008, 11:57
Sinds deze week is het minder geworden maar ik geef nog steeds over helaas.

07-08-2008, 13:50



Citaat door l7am9a:
Al de 9 maanden lang,wat dacht je daarvan....

Ow my god hoop dat t snel overgaat

Citaat door toutou20:
na de eerste 3 maanden gelukkig

jij geluk!! ik wil dat t ook over gaaaaaaaaaaaaaaaaatt!!!

Citaat door Soukaina22:
aaaaaaaahhhhh meskiena ik heb echt met je te doen, ik ben ook zwanger nu 6maanden, maar de volledige eerste 3 maanden was ik doodmisselijk,vreselijk, ik slikte toen primperan pilletjes die hielpen wel de boel binnen te houden!!!!

hoop dat het snel over is inschallah!!!

Primperan? mag je die tijdens zwangerschap? heb je die van n arts gekregen?

Citaat door chocogek:
Sinds deze week is het minder geworden maar ik geef nog steeds over helaas.

ik niet zozeer overgeven.. maar word gwn misselijk van elk geurtje

Citaat door Lallatkoum:
Mijn eerste zwangerschap is de misselijkheid en het kotsen nooit verdwenen. Ik gaf zelfs tijdens de bevalling zelf steeds over, mijn hele maag lag overhoop. Vreselijke periode.
Nu ben ik weer zwanger, ben 4 maanden en nog steeds misselijk in de ochtenden. Het lijkt er dit keer alleen op dat het afneemt. Althans ik hoop het want ik heb geen zin in een hele zwangerschap weer misselijk zijn.

TS: Vaak en meestal verdwijnt het vanzelf na de derde maand omdat het HCG hormoon in je lichaam afneemt. Dat is namelijk de boosdoener. Hiervoor in de plaats komt een ander hormoon die aangemaakt word waarvan ik nu niet op de naam kan komen.

Ik wens je veel sterkte toe, ook aan alle andere zwangeren

ben nu 14 weken en heb er nog last van.. hoop dat t snel overgaat!!

07-08-2008, 13:51
vanaf de 6e week tot aan de 11e week

07-08-2008, 13:52
bij iedereen gaat t na 12w over.. wrom bij mij niet

07-08-2008, 13:54
ik heb ook pilletjes van de huisarts gehad tegen het overgeven omdat ik net was begonnen met een nieuwe baan en ik het me niet kon veroorloven om ziek zwak en misselijk te zijn.
maar het addertje onder het gras is het volgende. je houdt netjes al je voedsel binnen maar blijft wel misselijk. dus het is naar mijn idee veel erger dan misselijk zijn en lekker alles eruit gooien. ik ben ook na een paar dagen slikken gestopt ermee, omdat ik me nog beroerder ging voelen.

07-08-2008, 14:01
ja dat heb ik nu ook.. misselijk maar niet overgeven.. en dat zonder pilletjes.. ik merk wel dat wanneer ik doe overgeven dat ik me dan beter voel!! maar ik ben altijd zo bang voor dat overgeven.. tis gwn zo vies.. blghh.. en t misselijk zijn zelf ook