Bekijk volle/desktop versie : Mijn neef Heeft Mij Verkr8 Neeeeeee (WG)



07-08-2008, 00:50
ik ga een verhaal starten ik begin met een kleien introductie

vandaag is de dag dat we naar marokko gaan ik hield zo veel van marokko niet meer normaal door mij gingen we en in de winter en in de zomer marokko was gewoon de bom ik heet jamila en ben 17 jaar ik heb 1 zus en 1 broer en dat is het dat kom je niet vaak tegen bij marokanen maar mijn moeder was na mij onvruchtbaar geworden oorzaak weet ik niet ik wilde het niet weten na 3 dagen gezweet en gepuft te hebben zijn we eindelijk in marokko aan gekomen we werden hartelijk ontvangen door famillie onze famillie was gewoon de bom neven en nichten zagen elkaar gewoon als broer en zus we spraken alles met elkaar toen ik 14 was was ik nog een wurm en toen kreeg ik de groeispurt ik was een vrouw geworden en nu iedere keer als we naar marokko gaan komen er 10 mannen om mijn hand vragen gewoon niet meer normaal tog maar goed zo zijn marokkaanse mannen we zaten in de woonkamer te kletsen totdat mohamed mijn neef naar binnen kwam ik heb hem 3 jaar niet gezien want hij was verhuisdt naar spanje hij is daar zijn leven gaan starten en sinds kort heb ik gehoort dat ze trouwplannen aan het regelen zijn voor hem als ze mij maar niet zien als een kanidaat want dat gaat niet door ookal ziet hij er zo hotttt uit hij kwam langs iedereen en groette iedereen hij keek mij aan ik voelde mijn hartje trillen hij zei en jij bent met een zachte stem ik keek hem raar aan en zei ik ben het jamila hij zei neee ik keek verlegen naar de grond hij zei mashallah mijn vrouwlijke nichtje toen ik je voor het laast zag was je nog die iritante wurm sta op sta op groet je neef eens ik stond p en hij omhelsde me lang hij zei jij bent gewoon een zusje die ik 3 jaar lang heb moeten missen hij kwam naast mij zitten we gingen aan tafel zitten en hij moest mij achterna komen hij was vastgeplakt als lijmik had een raar gevoel bij hem wat ik bij mijn andere neven niet had we zaten te eten totdat..............




moet ik verder bytheway het is bij mijn nicht gebeurt en ik sgrijf samen met haar deze waargebeurde verhaal ze is er nu alhamdoelilah bovenop maar er staat hhaar een hoop te wachten deze zomer ma3asalama

07-08-2008, 00:56


eerste fan meld zichh..
ga gauw verder

07-08-2008, 01:02

Citaat door O76:
eerste fan meld zichh..
ga gauw verder

ik ga voor jou verder ik sgrijf nog 1 vervolg voor vandaag en daarna ga ik naar bed want ben best wel moe(L)

07-08-2008, 01:05
Tweede fan ... gaa snel verder !!!

07-08-2008, 01:10



Citaat door chaimpjuh:
ik ga voor jou verder ik sgrijf nog 1 vervolg voor vandaag en daarna ga ik naar bed want ben best wel moe(L)





aaah das lieff

07-08-2008, 01:13
we zaten te eten totdat mijn neef mohamed mij vroeg of ik met hem mee wilde komen ik vroeg waarom hij zei je bent tog goed met computers ik zei ja hij zei mijn telefoon is ook wat mis mee ik denk het is het zelfde als een computer ik pak hem uit de auto kom je mee ik zei oke en liet de rest achter niemand zou tog verkeerd denken we waren tenslotte neef en nicht ik stapt ein zijn auto in en hij ook we zaten op de achterbank ik zei waar is je telefoon hij zei heb ik niet
ik: waaroim moet ik hier komen dan
moh: ik wilde je wat vragen
ik: maar dat kon binnen tog ook
moh: ja ja maar ik wilde rustig
ik: oke wat wil je vragen
moh: hoe oud ben je
ik: ik ben 17 en binnenkort 18
moh: oke dan ik ben 25
ik: stoer
moh: niet bijdehand ik wil je wat vertellen
ik: vertel
moh: toen ik je zag was ik meteen verliefdt ik on mijn ogen niet van je afhouden
ik onderbrak hem en zei
ik: nee nee moh niets ik ben je nichtje en ik beschouw mijn neven als mijn broers sorry
hij lachte deed de deuren op slot en kwam dichterbij met zijn hoofd ik keek de andere kant op hij zei je ruikt lekker ik zei ik weet maarik ben niet voor jou bedoelt hij draaide mijn hoofd om en zei wat vind je van mij dan ik zei zoals ik al zei ik zie je als 1 van mij broers hij lachte diepzinnig keek me vervolgens aan en boog zijn hoofd naar mij hij begon me te zoenen ik wilde niet maar hij drukte zijn hoofd hard tg nmijn aan zodat k niet bewegen kon klaar ik zat vast ik deed de deur met moeite open en rende naar huis ik kon natuurlijk niets zeggen want ik was bang ik lipe weer naar binnen ik zei gefikst iedereen keek mij aan en zei hamdoelilah ik ging weer zitten moh kwam ook naar binnen en zei wat is die meid tog handig iedereen lachte hij kwam naast mij zitten deed zijn hand op mijn been en keek lachend naar mij ik was bang bang dat hij verder dan zoenen ging en niemand die het door had



tot morgen

07-08-2008, 01:22
NEE PLEASE GAH NOG FF VERDER DOE HET VOOR MIJ !!!

07-08-2008, 15:30
kom op meid ga verderr

07-08-2008, 23:38

Citaat door tetouaniiaa_:
NEE PLEASE GAH NOG FF VERDER DOE HET VOOR MIJ !!!

sorry sgat ik lees je berichtje nu pas want ik ging gister er meteen vanaf maar ik ga nu verder xxxx
en de rest welkom en bedankt

08-08-2008, 00:04
de volgende dag
ik werd wakker met hoofdpijn ik kon iet slapen gister die engerd ik had jullie nog niet vertelt wat er die avond was gebeurt nou hij deed zijn hand op mijn been en ging naar mij rgulp ik sgrok en stond meteen op zei tegen mijn zus dat ze met mij mee moest komen ze liep met me mee we gingen naar de estah(dak) ze zei je klonk geschrokkn meid wat is er ik zei niets het was er gewoon te warm ze zei ja je hebt gelijk ze zei kom we gaan slapen ik knikte en liep met haar mee we gingen naar een kamer met alleen bedden tenminste alleen matrassen zei sliep binnen een minuut en ik volgens mij na 4 uur piekeren over wat er gebeurt was nu had k ineens geen zin meer in marokko en dat door mohamed mijn bloed neef als ik wist wat er dit jaar zou gaan gebeuren dan zou ik nooit maar dan ook nooit naar marokko willen noch praten over marokko
ik liep naar de badkamer en nam een douche heerlijk ik deed mijn nieuwe frisse kleren weer aan en deed mijn haar in een knotje toen liep ik naar beneden ik zag mijn tante oma en moeder in de keuke ik greotte ze allemaal met een kus op hunhoofd ik pakte een glasje melk en een crosantje en liep weer naar binnen ik schrok want mohamed zat tv te kijken hij keek me aan en zei sbah elgair zina ik had geen zin meer in die melk en crosantje ik wilde weglopen en hij zei kom evve hier ik zei hoezo hij zei ik wilde wat seggen ik zei net als gister hij zei nee dat was verkeerd ik had het niet moeten doen smehli het was mijn bedoeling niet jij bent mijn nichtje je bent ook zo verandert echt waar het spijt mij ik keek hem aan en deed mijn wenkbrauwen omhog en zei zal wel ik liep terug naar de keuken dronk mijn beker op en nam het crosantje mee naar boven daar at ik het op ik maakte mijn zus wakker ongeloofelijk wat kan zij slapen zeg samira ka sinni opstaan ze opende langzaam haar ogen en die sukkel zei gaan we naar marokko ik zei eh ezel we zijn er al ze sgrok en stond in 1 keer op en zei oh ja helemaal vergeten we gaan zo naar de strand ja ik ga evve eten en douche ben binnen een klein halfuuru klaar en weg was ze ongeloofelijk wat is zij raar zeg maar goed het was haar marokko dit jaar want ja ze gaat trouwen met mohsin ze had 2 jaar met hem niemand die er achter is gekomen naja alleen ik dan toen hij haar hand kwam vragen was ze helemaal trots ze hadden een verlofingsfeestje gehouden met de hele famillie en dat is veel mijn ouders waren trots op haar want zij wisten natuurlijk niet dat zij wat met hem had en als ze dat zouden weten dan zou er wat zwaaien ze zouden nu precies over 2 weken trouwen ik was natuurlijk ook heel blij voor haar
ik pakte mijn koffer uit en legde mijn kleren netjes in de kast ik pakte een grijze lange jurk met daaronder een witte body en een witte leging ik droeg weliswaar geen hoofdoek maar ik bedekte me altijd ik dee mijn haar opniuew in een knot mijn zus kwam de kamer in gerend met een handoek om haar heen net over haar borsten en net onder haar kont ze deed de deur met een klap dicht en begon te hijgen ik zei wat is er ze wat een engerd die mohammed ofzo
ik: oh hij wat is er dan heeft hij jou aangeraakt dan?
samira: tvoeee hij wilde wel hallo ik ben je nichtje hij denkt klaar ikheb haar lang niet gesien nu kan ik doen wat ik wil ik kwam de douche uitgelopen en hij zei wahja zin zullen we tvoeeee wacht maar als ik het tegen mohsin zeg hij zal ze krijgen
ik: ahahah moet je doen
samira: ga de kamer uit ik ga omkleden
ik: ahah had je gewild en dan gaat hij tegen mij zeggen wahja zin nee nee ik ga tegen de deru zitten met een handoek op mijn gezicht dan zie ik je niet
samira: ahha ik hoop het voor je
ik ging dus met mijn rug tegen de deur zitten en een handoek op mijn hoofd na 5 minuten zei ze klaar en ja hoor ze was klaar laten we gan zei ik ze zei oke we deden onse sgoenen aan en liepen naar de gang en hij stond daar hoor levenloos zo zo waar gaat de reis naartoe
samira: naar mohsin evve zeggen wat je aan het doen bent
moh: wie is mohsin
samira: mijn verloofde en met wie ik over 2 weken ga trouwen
moh: ohhh ga je trouwe sorry dat wist ik niet laten we doen alsof dit niet gebeurt is oke
en weg was hij samira begon te lachen ik lachte mee we groette onze moeder nog en hopa op weg naar de strand

08-08-2008, 00:48

Nieuwe fan,
ga snel verder.
Maar heeft hij jou nou gezoend in die auto.
Of was dat bij Samira ?
xx Ouiam


08-08-2008, 01:08

Citaat door OuiamxtetOuanii:

Nieuwe fan,
ga snel verder.
Maar heeft hij jou nou gezoend in die auto.
Of was dat bij Samira ?
xx Ouiam


nee hij heeft jamila gezoent zij is de hoofdpersoon zei vertelt het verhaal alshetware en samira is haar zus

08-08-2008, 01:12


Shoukran voor het uitleggen schat !
Nu begrijp ik het weer helemaal.
Ik denk dat je nu geen zin meer hebt om een vervolg te schrijven.
Dus misschien morgen.
Dan zie ik het dan wel !
xx Ouiam


08-08-2008, 11:13
up up up up...
up up up up up up up....
xxxx

08-08-2008, 11:57
een nieuwe fan der bij, ga snel verder..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89