Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dun, futloos droog haar en ook nog eens hevige haaruitval!



Pagina's : [1] 2 3

06-08-2008, 22:18
[Dames, weet iemand wat ik moet doen?]

07-08-2008, 03:08


Hier heb je nog een

07-08-2008, 08:58
ik heb gehoord dat habba sawda goed is voor je haar!
en ook knoflook, olijfolie, ei geel mengen endan masker doen in je haar bevordert de groei en maakt t haar gezond..

07-08-2008, 09:04
hier heb je er nog een met het zelfde probleem

07-08-2008, 09:49



Citaat door ikhouvanhemhoor:
ik heb gehoord dat habba sawda goed is voor je haar!
en ook knoflook, olijfolie, ei geel mengen endan masker doen in je haar bevordert de groei en maakt t haar gezond..




Dat gaat echt stinken.. !

07-08-2008, 10:44
begin eerst met het knippen van je puntjes en verander van shampoo zou ik zeggen
had dit probleem ook ik ben veranderd van shampoo, nu gebruik ik Dove van die donker blauwe en creme spoeling daarvan, en moet zeggen dat het veel vermindert is met uitvallen en mijn haar is ook dikker en gezonder nu

07-08-2008, 11:23
ik Blijf Het Maar Zeggen Stoombehandeling... Je Krijgt Geen Dikker Haar Maar Het Voedt Je Haar En Het Hersteld Je Haar.... Waardoor Je Geen Fut Loos Of Droog Haar Heb.

Het Is Niet Bij Alle Kapsalons Bij Nederlandse Kappersalons Doen Ze Het Meer Dan Bij De Marokaanse Salon Ik Denk Omdat Het Nog Zo Nieuw Is.

07-08-2008, 11:32
wat houd dat stoombehandeling precies in?


dank je.

07-08-2008, 11:37

Citaat door Shitanaduhm:
wat houd dat stoombehandeling precies in?


dank je.


ZE DOEN EEN BEPAALDE VITAMINE MASKER IN JE HAAR DAN GA JE ZO 20 MIN OF IETS LANGER MIN ONDER EEN STOOMKAP GEEN DROOGKAP MAAR EEN STOOMKAP. DE MASKER WORDT ALS HET WARE IN JE HAREN GEDRONGEN

JE MERKT GELIJK DE RESULTAAT ALS JE HEEL ERG BESCHADIGT HAAR HEB DAN KAN HET ZO ZIJN DAT JE 2 A 3X MOET DOEN LIGT ERAAN HOE ERG JE HAAR AAN TOE IS....

KOST VANAF 10 EURO LIGT ERAAN WAT VOOR PRODUCT MASKER JE KRIJGT EN DE BEHANDELING ERVAN.

07-08-2008, 11:40
http://www.tektvshop.com/benl/Product/ProductDetail.aspx?id=439

Wie wil het proberen

07-08-2008, 12:02

Citaat door Freaky_Fashion:
ZE DOEN EEN BEPAALDE VITAMINE MASKER IN JE HAAR DAN GA JE ZO 20 MIN OF IETS LANGER MIN ONDER EEN STOOMKAP GEEN DROOGKAP MAAR EEN STOOMKAP. DE MASKER WORDT ALS HET WARE IN JE HAREN GEDRONGEN

JE MERKT GELIJK DE RESULTAAT ALS JE HEEL ERG BESCHADIGT HAAR HEB DAN KAN HET ZO ZIJN DAT JE 2 A 3X MOET DOEN LIGT ERAAN HOE ERG JE HAAR AAN TOE IS....

KOST VANAF 10 EURO LIGT ERAAN WAT VOOR PRODUCT MASKER JE KRIJGT EN DE BEHANDELING ERVAN.



aha, kklinkt van die goejeeee

thank youu honey

07-08-2008, 12:05

Citaat door kniezaaa:
begin eerst met het knippen van je puntjes en verander van shampoo zou ik zeggen
had dit probleem ook ik ben veranderd van shampoo, nu gebruik ik Dove van die donker blauwe en creme spoeling daarvan, en moet zeggen dat het veel vermindert is met uitvallen en mijn haar is ook dikker en gezonder nu


Precies. Die van Palmolive, Silky Shine Effect werkt bij mij heel goed. Maar shampoo moet je echt mee experimenteren. Bij ieder haar past een ander shampoo beter.

07-08-2008, 12:44



Citaat door Freaky_Fashion:
ZE DOEN EEN BEPAALDE VITAMINE MASKER IN JE HAAR DAN GA JE ZO 20 MIN OF IETS LANGER MIN ONDER EEN STOOMKAP GEEN DROOGKAP MAAR EEN STOOMKAP. DE MASKER WORDT ALS HET WARE IN JE HAREN GEDRONGEN

JE MERKT GELIJK DE RESULTAAT ALS JE HEEL ERG BESCHADIGT HAAR HEB DAN KAN HET ZO ZIJN DAT JE 2 A 3X MOET DOEN LIGT ERAAN HOE ERG JE HAAR AAN TOE IS....

KOST VANAF 10 EURO LIGT ERAAN WAT VOOR PRODUCT MASKER JE KRIJGT EN DE BEHANDELING ERVAN.

Dat klink goed..zijn er marokkaanse kapsalons die het doen????

08-08-2008, 21:59

Citaat door ikhouvanhemhoor:
ik heb gehoord dat habba sawda goed is voor je haar!
en ook knoflook, olijfolie, ei geel mengen endan masker doen in je haar bevordert de groei en maakt t haar gezond..



Ooh, ik ken dat alleen van die eigeel.

Ik zal dat maar denk ik proberen. Het is wel vies

08-08-2008, 22:00

Citaat door kniezaaa:
begin eerst met het knippen van je puntjes en verander van shampoo zou ik zeggen
had dit probleem ook ik ben veranderd van shampoo, nu gebruik ik Dove van die donker blauwe en creme spoeling daarvan, en moet zeggen dat het veel vermindert is met uitvallen en mijn haar is ook dikker en gezonder nu



Ik had al van Shampoo veranderd.

Dan zal ik dat maar nog een keer gaan doen.

Pagina's : [1] 2 3