Bekijk volle/desktop versie : Tante in Marokko, Lamya.



Pagina's : [1] 2 3

06-08-2008, 21:53
Wayama, zij heeft echt een gebrek aan schaamte

06-08-2008, 21:56


Haha ik zag het.

Serieus dat zou nooit uit mij mond komen bij Marokkaanse mannen.

06-08-2008, 21:57

Citaat door kayliah:
Haha ik zag het.

Serieus dat zou nooit uit mij mond komen bij Marokkaanse mannen.



Ik zou niet durven!

Wat is zij slecht zég!

06-08-2008, 21:57
Zij niet alleen. Deze aflevering hebben de verrotte mocro's ons weeral voor schut gezet! Man, wat heb ik me rot gelachen om bepaalde uitspraken, walgelijke mensen.

'In Islam mag je elkaar eerst hééééél goed kennen, voor je trouwt.' Welke Islam precies?

'xverdomme, kxtfransen.' Nee, jij bent lekker. Vieze ouwe zak.




Alleen de Fransen en de laatsten verdienen een pluim.

06-08-2008, 21:57


What did she say

06-08-2008, 21:59

Citaat door Bneadem_:
Zij niet alleen. Deze aflevering hebben de verrotte mocro's ons weeral voor schut gezet! Man, wat heb ik me rot gelachen om bepaalde uitspraken, walgelijke mensen.

'In Islam mag je elkaar eerst hééééél goed kennen, voor je trouwt.' Welke Islam precies?

'xverdomme, kxtfransen.' Nee, jij bent lekker. Vieze ouwe zak.

Alleen de Fransen en de laatsten verdienen een pluim.



Ja klopt, die vent wist echt niet wat hij zei.


Ik snap ook niet dat die lamya precies over seks begon. Ze had ook gewoon kunnen zeggen, in Islam mag je geen vriendjes voor het huwelijk. Dan je mag geen SEKS voor huwelijk.

Die Fransen waren juist heel aardig en geduldig. En die Maxis kon goed Frans voor iemand die maar 2 jaar les heeft gehad en nog geslaapt heeft tijdens de lessen.

06-08-2008, 21:59

Citaat door Bneadem_:
Zij niet alleen. Deze aflevering hebben de verrotte mocro's ons weeral voor schut gezet! Man, wat heb ik me rot gelachen om bepaalde uitspraken, walgelijke mensen.

'In Islam mag je elkaar eerst hééééél goed kennen, voor je trouwt.' Welke Islam precies?

'xverdomme, kxtfransen.' Nee, jij bent lekker. Vieze ouwe zak.




Alleen de Fransen en de laatsten verdienen een pluim.

Ik geef je gelijk.

Die jongen was echt oefffffffff die ogen waren. Oelalaaaaaaaaaa

06-08-2008, 21:59

Citaat door Bneadem_:
Zij niet alleen. Deze aflevering hebben de verrotte mocro's ons weeral voor schut gezet! Man, wat heb ik me rot gelachen om bepaalde uitspraken, walgelijke mensen.

'In Islam mag je elkaar eerst hééééél goed kennen, voor je trouwt.' Welke Islam precies?

'xverdomme, kxtfransen.' Nee, jij bent lekker. Vieze ouwe zak.




Alleen de Fransen en de laatsten verdienen een pluim.


Ze kiezen het ook goed uit hé !

Nee, hoor mevrouw dan zeggen; maar in de quran staat ook dat je geen sex voor het huwelijk mag hebben... alatief waha!

06-08-2008, 22:05
Wat zei ze dan? Ik heb het weer moeten missen

06-08-2008, 22:08

Citaat door xx_Safia_xx:
Wat zei ze dan? Ik heb het weer moeten missen



ze zei zo van, ja maar je mag voor het huwelijk geen seks.

06-08-2008, 22:08

Citaat door kayliah:
Ja klopt, die vent wist echt niet wat hij zei.


Ik snap ook niet dat die lamya precies over seks begon. Ze had ook gewoon kunnen zeggen, in Islam mag je geen vriendjes voor het huwelijk. Dan je mag geen SEKS voor huwelijk.

Die Fransen waren juist heel aardig en geduldig. En die Maxis kon goed Frans voor iemand die maar 2 jaar les heeft gehad en nog geslaapt heeft tijdens de lessen.


Die Lamya 3brat 3lieh, hij was gewaagd. Zij kent sowieso geen schaamte, dus naar haar kijk niet eens meer om.


Citaat door Chaim:
Ik geef je gelijk.

Die jongen was echt oefffffffff die ogen waren. Oelalaaaaaaaaaa

Zijn wimpers kwamen tot aan zijn wenkbrauwen!


Citaat door Snoeptomaatje:
Ze kiezen het ook goed uit hé !

Nee, hoor mevrouw dan zeggen; maar in de quran staat ook dat je geen sex voor het huwelijk mag hebben... alatief waha!

Ze selecteren ze op slijmgehalte denk ik. Wie het best kan slijmen aan de laars van een Hollander, komt op tv.

Ach, nep allemaal.

06-08-2008, 22:09
waarom schaamte altijd taboe het woord seks bij marokkanen. Ze geeft een interview en ze heeft het niet over seks details ofzo. Zijn zoon heeft een vriendin en een baby daar moet je je voor schamen.

06-08-2008, 22:10



Citaat door Bneadem_:
Die Lamya 3brat 3lieh, hij was gewaagd. Zij kent sowieso geen schaamte, dus naar haar kijk niet eens meer om.



Zijn wimpers kwamen tot aan zijn wenkbrauwen!



Ze selecteren ze op slijmgehalte denk ik. Wie het best kan slijmen aan de laars van een Hollander, komt op tv.

Ach, nep allemaal.

Oh my god! Met hem wil ik wel trouwen!.

06-08-2008, 22:11

Citaat door Bneadem_:




Ze selecteren ze op slijmgehalte denk ik. Wie het best kan slijmen aan de laars van een Hollander, komt op tv.

Ach, nep allemaal.


Dat denk ik idd ook !

Ach, de presentator is ech wel leuk .

06-08-2008, 22:11

Citaat door asdfghjkl:
waarom schaamte altijd taboe het woord seks bij marokkanen. Ze geeft een interview en ze heeft het niet over seks details ofzo. Zijn zoon heeft een vriendin en een baby daar moet je je voor schamen.


Nou, ik ken mijn grenzen hoor.

Pagina's : [1] 2 3