Bekijk volle/desktop versie : waneer is er sprake van gebruiken!



06-08-2008, 14:27
je hoort weleens mensen zeggen van he ik ben door m,n ex gebruikt. hij of zij hebben mij al die tijd aan het lijntje gehouden. maar dan vraag ik me af stel een jongen die heeft een relatie, maar hij heeft haar nooit aangeraakt, maar ze hadden wel serieuze toekomstplannen, maar bij nader inzien is hij van gedachte veranderd en hij wilt niet meer verder, is er dan sprake van gebruiken, of is er pas sprake van gebruiken als je een intieme contact hebt gehad

06-08-2008, 14:41


Gebruiken is: een relatie hebben en dan toch beslissen iets achter de ander zijn rug doen (al is het een date met iemand, een nummer in de gsm,..), een persoon pushen tot intiem contact en dan de bons geven, iemand voorliegen over bepaalde gegevens/dingen die erna uitkomen (die iemand is dan gebruikt geweest)

Als de jongen in jouw verhaal haar nooit heeft aangeraakt, serieuze plannen had en daarna toch van gedachte is veranderd zonder eerst contact gehad te hebben met een andere meid is dat geen gebruiken van. Wel contact tijdens de relatie? GEBRUIKT!

07-08-2008, 14:22

Citaat door Amirah:
Gebruiken is: een relatie hebben en dan toch beslissen iets achter de ander zijn rug doen (al is het een date met iemand, een nummer in de gsm,..), een persoon pushen tot intiem contact en dan de bons geven, iemand voorliegen over bepaalde gegevens/dingen die erna uitkomen (die iemand is dan gebruikt geweest)

Als de jongen in jouw verhaal haar nooit heeft aangeraakt, serieuze plannen had en daarna toch van gedachte is veranderd zonder eerst contact gehad te hebben met een andere meid is dat geen gebruiken van. Wel contact tijdens de relatie? GEBRUIKT!


dat is duidelijk uitgelegd

07-08-2008, 19:55
haha goed toch?