Bekijk volle/desktop versie : 'Herstel van maagdenvlies in ziekenfonds'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-10-2002, 12:03
'Herstel van maagdenvlies in ziekenfonds'

Maandag 30 september, DEN HAAG - Operaties om het maagdenvlies te herstellen zouden eigenlijk in het ziekenfondspakket moeten worden opgenomen. Dat vindt R. Offers, adjunct-directeur van zorgverzekeraar Azivo. 'We leven nu eenmaal in een multiculturele samenleving en daar horen dit soort ingrepen bij.'.

Operaties om het maagdenvlies te herstellen worden nu nog niet vergoed omdat er voor de ingreep géén medische noodzaak is. Daarom zou de ziekenfondswet moeten worden gewijzigd.
Het is voor moslimvrouwen belangrijk om als maagd te trouwen. Maar dat lukt vanwege de vrije seksuele moraal hier steeds minder vrouwen.

Eindhovens Dagblad

03-10-2002, 12:12



Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
'Herstel van maagdenvlies in ziekenfonds'

Maandag 30 september, DEN HAAG - Operaties om het maagdenvlies te herstellen zouden eigenlijk in het ziekenfondspakket moeten worden opgenomen. Dat vindt R. Offers, adjunct-directeur van zorgverzekeraar Azivo. 'We leven nu eenmaal in een multiculturele samenleving en daar horen dit soort ingrepen bij.'.

Operaties om het maagdenvlies te herstellen worden nu nog niet vergoed omdat er voor de ingreep géén medische noodzaak is. Daarom zou de ziekenfondswet moeten worden gewijzigd.
Het is voor moslimvrouwen belangrijk om als maagd te trouwen. Maar dat lukt vanwege de vrije seksuele moraal hier steeds minder vrouwen.

Eindhovens Dagblad
Gadverrrrrrrr.....scheinheiligheid is in THE AIR!!

Ali Z.

03-10-2002, 12:16

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z


Gadverrrrrrrr.....scheinheiligheid is in THE AIR!!

Ali Z.
hoe bedoel je scheinheiligheid is in the air

03-10-2002, 12:23
Daar ben ik niet mee eens! Maar jah wie ben ik om dat te bepalen, zucht.......

liefs van ihsane

03-10-2002, 12:32



Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus



hoe bedoel je scheinheiligheid is in the air
Wat denk jezelf? Je K.U.T laten opereren zodat je met een grote grijns op je smoel je huwelijksnacht in gaat!!

Ali Z.

03-10-2002, 12:36

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z


Wat denk jezelf? Je K.U.T laten opereren zodat je met een grote grijns op je smoel je huwelijksnacht in gaat!!

Ali Z.
ach ieder z'n keuze


p.s ik denk dat de artsen grote omzetten zouden halen als de mannen ook gecontroleerd konden worden op hun maagdelijkheid.

03-10-2002, 12:39

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus



ach ieder z'n keuze


p.s ik denk dat de artsen grote omzetten zouden halen als de mannen ook gecontroleerd konden worden op hun maagdelijkheid.
Ik denk dat die artsen over 80 jaar werkloos zullen zijn omdat het dan allemaal geen moer meer uitmaakt.

Ali Z.

03-10-2002, 12:47

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus



ach ieder z'n keuze


p.s ik denk dat de artsen grote omzetten zouden halen als de mannen ook gecontroleerd konden worden op hun maagdelijkheid.
hahahhahaha ik lig dubbel

he ali je moet je woede niet afreageren op beppie maar MR. Offers als ik jou was! Vind je niet?

liefs van ihsane

03-10-2002, 12:52

Citaat:
Origineel gepost door Ihsane83




hahahhahaha ik lig dubbel

he ali je moet je woede niet afreageren op beppie maar MR. Offers als ik jou was! Vind je niet?

liefs van ihsane
Ehhhh woede?

Mijn hartslag is stabiel hoor

Ali Z.

03-10-2002, 13:04

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z


Ik denk dat die artsen over 80 jaar werkloos zullen zijn omdat het dan allemaal geen moer meer uitmaakt.

Ali Z.
en in die 80 jaar hebben ze zich meskien rot gewerkt om van al die marokaanse jongens weer maagden te maken.

03-10-2002, 13:10
Schaf het taboe op (per ongeluk of expres) niet meer maagd zijn gewoon af!! Weer een zorg minder. Ik weet dat het moet volgens de Islam maar ieder zijn keus gewoon. Accepteert je toekomstige partner je niet, dan is 1. hij je niet waard. 2. geen ras echte islamiet. (hassanats)

TADA!!!!!!

03-10-2002, 18:46
jaaaaa en reis naar Mekka moet door de baas betaald worden, maar kijk uit dat het geen enkeltje wordt
waar gaat het heen, gewoon niet krikken en dan hoef je je maagdenvlies niet te herstellen in oude staat. Je verkoopt je zelf toch niet?

Vrouw 23 jaar, maagdenvlies zo goed als nieuw.???
Of je gaat krikken en je hebt er geen probleem mee, voila

03-10-2002, 21:25



Citaat:
Origineel gepost door Corrie


Tja net alsof ieder meisje dat haar maagdevlies kwijt is ook sex heeft gehad.......................
Deze regeling is niet voor degene die sex hebben gehad verzonnen, het is verzonnen voor de onschuldige slachtoffers van het maagdenvliesfabeltje.

Niet ieder meisje heeft een maagdenvlies(lees randje, het is geen vlies, anders zouden de lichaamseigen sappen die de boel gezond houden er niet uit kunnen).

De meeste meisjes zijn hun maagdenvleis allang kwijt voordat ze ook maar op de leeftijd komen dat ze aan sex kunnen gaan doen(lees denken).

Ik vind deze operatie in het ziekenfonds ronduit belachelijk, ze zouden beter mensen kunnen informeren over hoe het nu werkelijk zit met het maagdanvlies, zo hou je een fabel in stand die vele slachtoffers eist.


 

Niet helemaal juist. Maagdenvlies is wel degelijk een vlies. Er bestaan verschillende varianten:

x met 1 gaatje in het midden

x met verschillende gaatjes (soort zeef)

x ook de dikte is verschillend. Bij sommigen dun en bij anderen wat dikker.

En dat je je maagdenvlies verliest door paardrijden of door ballet is pas een fabeltje. Dat staat in een heleboel meiden-tijdschriften maar is medisch onjuist.

Ik zeg dit niet omdat ik het maagdenvlies zoooo belangrijk vind, maar alleen voor de volledigheid. Gewoon de medische feiten.

Bovendien begrijp ik niet waaom die Hr. Offers hierover begint. Staan de meisjes soms in de rij voor die operaties ??? ik heb 3 maanden stage chirurgie gedaan en geen enkel geval tegengekomen of over gehoord. Maar ja, we zijn nu volop in het nieuws.

04-10-2002, 04:48
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eee

bij ons marokkane hoor je alleen maar geklaag...en als het nou eens over zinvolle dingen gaat ...oke.....maar hier lees ik alleen maar dingen over vriendjes, sex..sex..sex..sex, maagdenvlies operatie's, trouwen........etc etc.... en wat betreft dat maagdenvlies gedoe....dat is het zieligste wat een meisje kan doen.....als ik met een meisje zou trouwen waarvan ik later zou achterkomen dat ze een operatie heeft gedaan...wollah ik klaar haar! wees jezelf...was je te geil in je jeugdjaren dan moet je het maar bekopen dat je geen man/vrouw kunt vinden!


de marokkaanse vrouw van tegenwoordig is echt horny ze kunnen zo te zien echt niet wachten tot ze getrouwd zijn. (respect voor de dames die wel maagd zijn )

04-10-2002, 11:44

Citaat:
Origineel gepost door iwaaaaaaaa
Dat wordt lekker naaien voor de Marokaanse meiden en dan verwijs ik naar het bericht over marokaanse meisjes met antilianen. Lekker he? Dat bedoel ik nou? Ze krijgen waar ze zin in hebben, nu kunnen ze hun eigen gangetje gaan!!!!!!!!!! Maar ja, allah zal ze straffen om hun daden, en geloof me, een marokaan is niet dom, hij weet wat ie doet als ie met een meisje trouwt die maagd blijkt te zijn volgens de maagdenvlies, maar die marokaan komt er toch wel achter, conecties begrijp je?????????????????
sorry hoor maar nog niet alle marokanen hebben door wanneer een vrouw wel of niet maagd is de meeste denken dat als een vrouw maar bloedt dan zal ze maagd zijn.
en allah zal niet alleen de dames straffen die voor het huwelijk sex hebben want voor de heren gelden precies de zelfde regels alleen is het bij de heren door ons cultuur geaccepteerd dat hij sex voor het huwelijk heeft gehad.

Pagina's : [1] 2 3 4 5