Bekijk volle/desktop versie : 'Wenger laat oog vallen op De la Red'



05-08-2008, 16:19
Ruben de la Red kan rekenen op de belangstelling van Arsenal. De middenvelder mag voor een goed bod vertrekken bij Real Madrid en Arsene Wenger ziet hem als de ideale aanvulling voor zijn middenveld.




Volgens The Telegraph wil Wenger nog in ieder geval één middenvelder aan zijn selectie toevoegen, ondanks dat eerder al Samir Nasri en Aaron Ramsey werden vastgelegd. De la Red, die zo'n twaalf miljoen euro moet kosten, zou bovenaan het lijstje van de Franse coach staan.

De la Red, die het afgelopen seizoen veel indruk maakte op huurbasis bij Getafe en tevens deel uitmaakte van de Spaanse ploeg die het EK op haar naam schreeft, lijkt een transfer naar Arsenal wel te zien zitten. "Ik zie elke club als een serieuze optie. Ik hou van de Premier League en de manier van voetballen in Engeland."

05-08-2008, 16:21


kan iemand me vertelle wat voor soort speler dit is want ik ken em niet echt, alleen op het EK gezien en daarvoor met getafe hoor ik dat ie het heeft goed gedaan dus ????

05-08-2008, 16:22
Het is een multifuntionele verdedigende middenvelder die veel aansluit en voor rust zorgt binnen een team.

Ik denk niet dat hij gaat want real heeft hem dit seizoen teruggehaald, ze hadden hem aan Getafe verhuurt.

05-08-2008, 16:26
hmmm ok dus het is een goeie middenvelder ( mocht ie vertrekke naar arsenal ) ??

05-08-2008, 16:29


Zeker hij heeft een meerwaarde

05-08-2008, 16:34
ok ben benieuw of wenger hem kan hale ( al heb ik liever miguel veloso )