Bekijk volle/desktop versie : Consulaat Utrecht-->> Imran/Imraan,Imrane



Pagina's : [1] 2

05-08-2008, 15:01
Salaam oulikoum dames,

Wie heeft deze naam gekozen en heeft de consulaat van Utrecht??

Bedankt

05-08-2008, 15:12


Het verschilt per dag en per persoon. Fatima kan op vrijdag zeggen dat het toegestaan is en mohammed kan op een donderdag zeggen dat het niet kan. Idem dito voor de schrijfwijze. Mijn zusje wilde Semi met een e, vrijdag kon het niet, maandag schreef er eentje de naam Semi in halamadania.

05-08-2008, 15:12
weet dat consulaat Rdam m wel accepteert..en volgens mij hebben ze hetzelfde lijsten..

05-08-2008, 15:14

Citaat door doenja_18:
Je kant toch een lijst opvragen bij ze met alle namen die ze accepteren...

Dacht dat het Imraan was.


Nee dat kan helaas niet. Je moet maar net geluk hebben dat ze die naam accepteren die jij wilt.. Pff...

05-08-2008, 15:14



Citaat door Ninoesh:
Het verschilt per dag en per persoon. Fatima kan op vrijdag zeggen dat het toegestaan en mohammed kan op een donderdag zeggen dat het niet kan. Idem dito voor de schrijfwijze. Mijn zusje wilde Semi met een e, vrijdag kon het niet, maandag schreef er eentje de naam Semi in halamadania.


Dat is echt zo he, Marokkanen bazz.. Altijd hoofdpijn.
Ongelooflijk.. Kan je na gaan.. Ze hebben geen vaste afspraken..

05-08-2008, 15:16

Citaat door Beautiful_Eyess:
weet dat consulaat Rdam m wel accepteert..en volgens mij hebben ze hetzelfde lijsten..


Hmm vreemd.. Op de namenlijst van Rdam staat de naam er niet op.
http://www.cgmrotterdam.nl/informatie/jongensnamen.html

Maar ik wil weten of die van Utrecht hem wel accepteerd of niet

05-08-2008, 15:16

Citaat door Ninoesh:
Het verschilt per dag en per persoon. Fatima kan op vrijdag zeggen dat het toegestaan en mohammed kan op een donderdag zeggen dat het niet kan. Idem dito voor de schrijfwijze. Mijn zusje wilde Semi met een e, vrijdag kon het niet, maandag schreef er eentje de naam Semi in halamadania.


hahah erg hé..maar vind het zo raar dat zij bepalen hoe je het moet schrijven..soms verpesten ze echt de mooie namen

05-08-2008, 15:16

Citaat door Beautiful_Eyess:
hahah erg hé..maar vind het zo raar dat zij bepalen hoe je het moet schrijven..soms verpesten ze echt de mooie namen


Het is gewoon super raar dat zij moeten bepalen uit welke namen je moet kiezen..
Dit moet echt afgeschaft worden.. Ongelooflijk

05-08-2008, 15:18

Citaat door Dounyaaa:
Hmm vreemd.. Op de namenlijst van Rdam staat de naam er niet op.
http://www.cgmrotterdam.nl/informatie/jongensnamen.html

Maar ik wil weten of die van Utrecht hem wel accepteerd of niet


hm vreemd mn neefje heet namelijk zo en die is echt ingeschreven in Rdam..maar zoals eerder al werd gezegd waarschijnlijk hangt het ervan af wie er op dat moment zit en of ze zin hebben om je te helpen

05-08-2008, 15:19

Citaat door Dounyaaa:
Het is gewoon super raar dat zij moeten bepalen uit welke namen je moet kiezen..
Dit moet echt afgeschaft worden.. Ongelooflijk


en het gekke is dat ze soms islamitische namen niet accepteren echt heel vreemd..

05-08-2008, 15:23

Citaat door Beautiful_Eyess:
hm vreemd mn neefje heet namelijk zo en die is echt ingeschreven in Rdam..maar zoals eerder al werd gezegd waarschijnlijk hangt het ervan af wie er op dat moment zit en of ze zin hebben om je te helpen


Marokkanen zijn echt raar..
Als je met de conso te maken krijgt, wordt je er helemaal van.


Citaat door Beautiful_Eyess:
en het gekke is dat ze soms islamitische namen niet accepteren echt heel vreemd..


Ja precies.. Als ik naar de lijst kijk,denk ik bij mij zelf.. Rare namen accepteren ze wel. En de namen die in de koran voorkomen niet Vaagheid.

05-08-2008, 15:43
Bel ze dan even

05-08-2008, 15:51



Citaat door Kippepoot:
Bel ze dan even

Heb ik al gedaan.
Afdeling geboorte is pas over 2weken bereikbaar.
Dus ik zei tegen die gene die opnam,stel dat ik binnen nu en 2weken beval en dan.. En ik kies die naam.. En bij de gemeente staat hij dan zo geschreven. En ik kom dan bij jullie en jullie zeggen dat de naam niet geaccepteerd word, en dan

Ja dan heb je een probleem.
Niet dat ze even die lijst opzoekt of zo.. Even moeite doet..
Nee safie 1 persoon gaat er over en de rest niet..

Tjonge jonge zeg..

05-08-2008, 15:59
Wat een shitzooi ey, echt om moe van te worden.
Iemand in mijn kennissenkring (uit utrecht) heeft haar zoontje ook zo genoemd. Maar dat kind is nu ruim 2 jaar oud.

Noem je zoontje gewoon en als zij eindelijk weer bereikbaar zijn dan schrijf je hem in met deze naam. Laat ze dan maar van je eisen dat je een andere naam aanneemt. Je moet ze niet al te serieus nemen.

05-08-2008, 16:15

Citaat door Kippepoot:
Wat een shitzooi ey, echt om moe van te worden.
Iemand in mijn kennissenkring (uit utrecht) heeft haar zoontje ook zo genoemd. Maar dat kind is nu ruim 2 jaar oud.

Noem je zoontje gewoon en als zij eindelijk weer bereikbaar zijn dan schrijf je hem in met deze naam. Laat ze dan maar van je eisen dat je een andere naam aanneemt. Je moet ze niet al te serieus nemen.


Hmm.. Dus de kans is er wel dat ze die naam accepteren..

Weet je wat het is met hun, het moet op hun manier en daar kan ik dus echt niet tegen.

Als je met de conso te maken krijgt, wordt je er helemaal gek van.
Dat is nou het verschil tussen Marokkanen en Nederlanders..

Pagina's : [1] 2