Bekijk volle/desktop versie : Voor alle vrouwen van DWVDMV



05-08-2008, 13:32
Na het lezen van een aantal topics ben ik tot de conclusie gekomen dat er nogal wat zwakkelingen rondlopen.

Een man die zijn vrouw slaat is een zwakkeling!

Zo'n smatha is zijn gevoelens niet de baas en moet nodig een cursus zelfbeheersing gaan volgen.

Bilah als ik zusjes had en een man zou haar slaan dan is hij haar liefde niet waard.

Kom op vrouwen laat je niet kleineren op wat voor manier dan ook.

Kom voor jezelf op en eis je rechten op die je hebt als moslima.


Ik heb het niet alleen over fysiek geweld, op emotioneel vlak kan een man zijn vrouw ook behoorlijk schaden.

En om maar te zwijgen als er ook kinderen in het spel zijn.

(lekker voorbeeld)


Zet jezelf altijd op nummer 1

05-08-2008, 13:37



Citaat door najibsri:
Als een wijf irritant gaat doen en niet wil luisteren als hij zegt dat ze nu moet kappen, dan spreken alleen de vuisten. Waarom 1000 woorden gebruiken als een vuist op haar vreet het werk klaart?


Schelden en slaan is een teken van zwakte.

Ik vind een man maar een laffe sukkel als hij zijn poten uitsteekt omdat hij vrouwtje lief niet meer aan kan.

Er zijn zat andere wegen om tot elkaar door te dringen.

Ik kan daar zo boos om worden

05-08-2008, 13:39

Citaat door najibsri:
Als een wijf irritant gaat doen en niet wil luisteren als hij zegt dat ze nu moet kappen, dan spreken alleen de vuisten. Waarom 1000 woorden gebruiken als een vuist op haar vreet het werk klaart?



Hierin geef ik je ongelijk vriend!

Onze profeet was hier heel duidelijk in en mijn vader is een goed voorbeeld geweest voor ons

Ik blijf erbij, slaan is een teken van onmacht (zwakte)!

05-08-2008, 13:40

Citaat door mimi_tagna:
Hierin geef ik je ongelijk vriend!

Onze profeet was hier heel duidelijk in en mijn vader is een goed voorbeeld geweest voor ons

Ik blijf erbij, slaan is een teken van onmacht (zwakte)!



Als een man een vrouw slaat, dan is dat gewoon en teken van onmacht. Ze zien dat vrouwen zwakker zijn dan hen en daar maken ze gebruik van.

Triest! In plaats van samen proberen dingen op te lossen, komen de vuisten tevoorschijn.

Sommige mannen mogen een voorbeeld nemen aan de profeet vrzmh die nog nooit een vrouw geslagen heeft.

05-08-2008, 13:41



Citaat door najibsri:
Als een wijf irritant gaat doen en niet wil luisteren als hij zegt dat ze nu moet kappen, dan spreken alleen de vuisten. Waarom 1000 woorden gebruiken als een vuist op haar vreet het werk klaart?



05-08-2008, 13:42
Amen to that!!

05-08-2008, 13:43

Citaat door najibsri:
Als een wijf irritant gaat doen en niet wil luisteren als hij zegt dat ze nu moet kappen, dan spreken alleen de vuisten. Waarom 1000 woorden gebruiken als een vuist op haar vreet het werk klaart?


Dit meen je toch niet?
Neem een voorbeeld aan mimi-tagna.
Wat heb jij je gisteren toch belachelijk gemaakt.

05-08-2008, 13:45

Citaat:

Citaat:

Citaat door mimi_tagna:
Na het lezen van een aantal topics ben ik tot de conclusie gekomen dat er nogal wat zwakkelingen rondlopen.

Een man die zijn vrouw slaat is een zwakkeling!

Zo'n smatha is zijn gevoelens niet de baas en moet nodig een cursus zelfbeheersing gaan volgen.

Bilah als ik zusjes had en een man zou haar slaan dan is hij haar liefde niet waard.

Kom op vrouwen laat je niet kleineren op wat voor manier dan ook.

Kom voor jezelf op en eis je rechten op die je hebt als moslima.


Ik heb het niet alleen over fysiek geweld, op emotioneel vlak kan een man zijn vrouw ook behoorlijk schaden.
En om maar te zwijgen als er ook kinderen in het spel zijn.

(lekker voorbeeld)


Zet jezelf altijd op nummer 1
helemaal mee eens.

05-08-2008, 13:57

Citaat door najibsri:
Belachelijk? Ik heb gisteren genoten. Moet jij ook doen. Eerlijk is eerlijk, menige hebben zich kapot gelachen.


Nou eerlijk dan heb niet alles gevolgd maar heb wel gelachen!
Laat de volgende keer de drank staan. Drank maakt meer kapot dan je lief is!

05-08-2008, 13:58

Citaat door najibsri:
Dan maar een zwakte. Wel effectief.


Ben je niet bang dat je vrouw dan wegloopt uiteindelijk of dat ze bij je blijft maar je eigenlijk een diepe haat voor je gecreërd heeft? Ik neem aan dat je het beste voor je vrouw wilt en haar juist het gevoel wilt geven dat zij de enige vrouw op deze wereld is van wie hartstochtelijk houdt?

And the least of all: ben je niet bang voor het onrecht die je haar aandoet (vuisten geven mag niet in de islam, hoogstens 3 tikjes met siwak) en voor allah komt te staan?

05-08-2008, 14:21

Citaat door Een_Haagse:
Ben je niet bang dat je vrouw dan wegloopt uiteindelijk of dat ze bij je blijft maar je eigenlijk een diepe haat voor je gecreërd heeft? Ik neem aan dat je het beste voor je vrouw wilt en haar juist het gevoel wilt geven dat zij de enige vrouw op deze wereld is van wie hartstochtelijk houdt?

And the least of all: ben je niet bang voor het onrecht die je haar aandoet (vuisten geven mag niet in de islam, hoogstens 3 tikjes met siwak) en voor allah komt te staan?



05-08-2008, 14:26

Citaat door najibsri:
Als een wijf irritant gaat doen en niet wil luisteren als hij zegt dat ze nu moet kappen, dan spreken alleen de vuisten. Waarom 1000 woorden gebruiken als een vuist op haar vreet het werk klaart?

gatverdamme wat ben jij agressief

05-08-2008, 15:29



Citaat door najibsri:
Ben je niet bang dat je geen onderscheid kunt maken tussen: serieus en een grapje?


Ik zie in jouw schrijfwijze geen grap, moet ik dat ruiken ofzo?

05-08-2008, 19:39

Citaat door najibsri:


Ik heb vandaag geleerd dat het gaDverdamme is. Wist ik ook niet hoor. Zo leer je eens wat.



Voor zover ik weet mag je beiden varianten gebruiken