Bekijk volle/desktop versie : 1 doel



21-01-2004, 16:24

Citaat door nadien_l:
1 doel

NADIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ehhhhhhhhh wat moet je nou ? waarvoor maak je me in de vroege ochtend wakker he klootzak amin moest weer lachen, klootzak lachen en mijn uit me slaap wakker maken he rot eens op uit me kamer ik heb slaap!!!! maar nadien we zouden toch naar tante fatima gaan dat had je haar afgesproken heee? Wat oh shit ik had mirjam beloofd om te komen want het was namelijk vandaag schapefeest en ik had haar familie beloofd om te komen. Oke uit me kamer ik ga een douche nemen en kom zo naar benenden oke ciao. Nam een douche en kleedde me snel wat leuks aan een rok en een truitje zag niet wat voor kleren ik aan had maar kon me eerlijk niks schelen totdat amin me zag ah mosgot!!! ga andere kleren aandoen het is feest wist je nog ooooooooooh oke wacht ik kom zo shit!
Hij was ook een deel Marokkaanse maar wist het beter dan mij want hij had nog een Marokkaanse familie waarmee hij nog contact had en ik niet.
We waren allebei half Marokkaanse en half Nederlandse maar we waren geen echte broers en zussen van elkaar hij had een ander vader en ik ook die van mij zag ik nooit volgens mij bestond hij ook niet maar is maar goed ook had geen zin in een slechte vader die zijn bloed eigen dochter in de steek laat NADIEN !!!!!!!!!!!!
OH door me naam te horen schreeuwen door amin word ik wakker door het dagdromen . Ik ren snel de trap naar beneden heh heh jullie meiden zijn altijd traag. Tvoe Amin julie meiden met namen graag oke kom we gaan. Het was niet zo ver naar de huis van tante fatima daar aangekomen horen we volop hard muziek. Zo dat is nog eens feest na drie x aangebeld te hebben komt mirjam aan de deur HE HE DAT WERDT TIJD HOELAAT WOUDEN JULLIE KOMEN BIJ ONS MAROKKANEN BEGINT DE FEEST OM 13 UUR ZODRA DE SCHAAP THUIS IS , ze schreeuwde zo hard ze was bang dat we haar niet zouden verstaan,nee joh schat we zijn er nu toch schreeuwde ik terug, kom binnen ik laat jullie me familie zien de helft kennen jullie al. Na alle familie leden te hebben gegroet ben ik maar gaan zitten en een kijkje gaan nemen rond het salon waar ik zat het huis van tante Fatima was mooi en Marokkaans gericht echt mooi als ik later een eigen huis heb dat laat ik het precies zo inrichten.

Hoi Salaam mag ik bij je zitten he? he? oja door de mooie stem keek op naar de gene die tegen me sprak het was een mooi en een goed uitziende jongen, sorry ja hoor ik wou net weg gaan, ik vergat bijna zijn mooie schoonheid en ben weg gegaan zonder wat te zeggen.
Liep meteen naar mirjam toe die aan het dansen was he Mirjam leer het me ook dat dansen van jullie, Schat het is een kwestie met je heup dansen hoe vaak moet ik je het nog zeggen hahaha . nee joh deze jurk zit echt te strak vind je niet mirjam nou gaat wel jij moet ook altijd een min puntje hebben om je keding he. Oke oke Ik ga zitten richting de salon zag ik amin zitten met een somber gezicht wat zou er zijn, ik vond het altijd niet leuk als hij er zo bij zat echt triest vond ik dat,
he amin vind je het saai nee joh dat loog hij wat ik kon het haast lezen van gezicht er is wat aan de hand nee echt niet je ziet er somber uit, oke oke er is ieman hier die ik niet graag mag nou wie dan nou dat hoef je niet te weten, nou ok als je hard wil spelen doe het maar maar zo ken ik je niet hoor amin. Ik wou opstaan totdat ik zijn stem weer hoorde het is iemand van me familie en die ik niet erg graag mag oh amin ik dacht dat jij al je familie graag mocht of had ik het mis. Je had het mis ja oh kom als je het niet meer leuk vind gaan we oke nee jij blijft ok ik ga ik wil jou avondje niet verbesten oke doei doei met een raar gedachten bleef ik achter op de marokkaanse bank in de salon zitten, zitten kon ik ook niet dus besloot efe een een luchtje te schepen in de tuin daar was ook muziek te horen en meeste neven en nichten van mirjam waren daar , efe kenis maken dan maar . Wajoow er was een leuk liedje aan de gang maar kon niet stil staan. En begon wat te dansen maar had niet in de gaten dat er iemand op me af kwam het was nee echt................ hoi ............


laat me het weten wat jullie ervan vinden
vervolg komt zo
.

21-01-2004, 16:40


ewa nadien_l ga verder

21-01-2004, 17:00
meid ga verder met je verhaal

21-01-2004, 17:04
schrijf verder

22-01-2004, 17:49


het begint leuk go on girl

22-01-2004, 19:14
snel snel verder

22-01-2004, 19:18

Citaat:
Origineel gepost door nadien_l
schapefeest
:melig: ik lach me hier zo wat kapot

17-03-2004, 12:08
ga eens verder nunmeeteen hallo ik wacht een hele dag ik ben het een beetje zat ik heb geen geduld meer asjeblieft ga verder nu asjeblieffttttt asjeblieft ga verder!!!!

palease ga verder

ihv

18-03-2004, 19:22
uhhhhhhhhhhhhhhh ga je nog verder offe...hoe zit dat???

19-03-2004, 18:57
Ga veder girl...goed begin

21-03-2004, 10:57
reactrie 1000 heb ik geplaats alleen voor jou ik tel voor reactie 1000


mag ik van jou een vervolgje ookal zijn het 15 zinnen


oke maar oke ik wagt de hele tijd