Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Roaccutane voor mensen met Acne!



04-08-2008, 19:46
Hey dit voor de dames onder ons die lijden aan ernstige acne ik bedoel dan niet 1 pukkel per maand heh

Ikzelf heb er al nu 3 jaar last van..ik d8 zal wel en pubertijd fase zijn..alleen het wordt alleen maar erger
Mijn zus heeft ook al jaren last van Acne...na haar 30e was het er nog steeds!! nou mijn zus heeft sinds een paar maande Roaccutane gebruikt...en ik zag zelf dat het echt werkte..ze heeft nu al maande geen puist meer gekregen hamdoelilah..het is gwn helemaal egaal geworden..

Maar deze Roaccutane is wel aggressief hoor, dus dit krijg je alleen via de arts. (het is een kuur van 6 maanden wat inwendig genomen moet worden, het vermindert als het goed is de talgproductie ofzo. En na de kuur moet je er vanaf zijn... I HOPE SO )

Mijn vraag is of er andere Dames zijn die dit hebben gebruikt, en wat zijn jullie ervaringen hiermee???

Groetjesssss

06-08-2008, 13:37


Ik heb het ook 4 maanden gebruikt,de 1e paar maanden was een hel pfff me gezicht werd erger, ik kreeg last van me ogen, me lippen werden droog ik haate het, maar ik wist dat het eerst zo erg word en dat het na 3 maanden mooi word.
Nou ik heb het dus 4 maanden geslikt en ben 2 maanden gestopt en me gezicht is echt heel mooi egaal, ik heb wel wat vlekjes in me gezicht omdat ik er steeds aan zat te pulken maar voor de rest geen ene puist meer(alleen af en toe 1 als ik ongesteld ben)
en terwijl ik sinds me 15e heel erg las van had

06-08-2008, 14:08
ik heb het ook gebruikt; ik had ook ontzettend veel last van acne . maar nu is mijn huid super glad gewoorden; zelfs mijn rug is egaal: maar tijdens de kuur had ik helemaal geen bijwerkingen. ik ben blij dat ik het heb gehad; ik kan nu zonder make up de deur uit:

06-08-2008, 16:13
helpt die echt?!! want ik heb echt alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees geprobeerd slik nu zelf antibiotica en smeer zo een creme van de dermatoloog best wel agressieve cremmetje stinnkt heel erg ik weet nie of jullie daar ervaring mee hebbe?

07-08-2008, 21:25


oooh mooi om te horen dames dat het goed voor jullie heeft gewerkt!!!!

Jah de bijwerkingen verschillen bij iedereen...maarja ik heb het er voor over...

07-08-2008, 21:47
ik gebruik het al drie maanden heb het op me rug heel erg maa rbegint nu te vervagen hamdoelilah maar ik moet nog 4 maanden ik slik hoogst ik slik 40 mg het bevalt me goed alleen me lippen uitgedroogd en me ogen

07-08-2008, 21:48

Citaat door Soraya_west:
helpt die echt?!! want ik heb echt alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees geprobeerd slik nu zelf antibiotica en smeer zo een creme van de dermatoloog best wel agressieve cremmetje stinnkt heel erg ik weet nie of jullie daar ervaring mee hebbe?



ik had dat eerst ook gehad maar helpt voor geen centimeter bij mij alleen rouccuatne helpt daar zie je echt resultaat bij

08-08-2008, 06:38
roaccutane heeft wel heel veel bijwerkingen en je mag abseluuuuuut NIET zwanger worden tijdens de periode dat je het slikt en het liefst zelfs een paar maanden na de kuur nog niet , maar de eindresultaat is geweldig

08-08-2008, 22:32
en die kan ej gewoon bij je arts krijgen? of moet je die voorgeschreven krijgen van de dermatoloog?!

08-08-2008, 23:08
Je kan het gwn voorgeschreven krijgen door je arts.

16-08-2008, 22:58
Ik heb het ook een tijdje geleden gehad.. Ik had heel erg last van acne.. Waardoor ik depressief ben geworden.. Ik gebruikte toendertijd van 60 mg 3 keer per dag. Daarna bouwde ik het af. Voordat ik naar marokko ging kreeg ik een creme voor de zon. Vanaf toen werd me huid egaal en ik werd sneller en mooi bruin. Wel heb ik erg last gehad van de bijwerkingen omdat ik al depressief was.. Stond ook vaak op het puntje om te stoppen, maar toch ben ik blij dat ik er vanaf ben