Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie kan me helpen ik zoek een LADY'S KAPPERSALON WAAR ZE STOOMBEHANDELING DOENT!



Pagina's : [1] 2

04-08-2008, 13:03

HEY DAMES,


STOOMKAP

VRAAGJE WEET IEMAND WAAR JE STOOMBEHANDELING KAN DOEN VOOR JE HAAR NIET VOOR JE HUID....

IK WEET TOEVALLIG 1NTJE IN UTRECHT BIJ ZARA KAPPERZAAK MAAR
IK WIL DAAR NIET MEER TERUG WANT KNIPPEN IS BLIJKBAAR MOEILIJKSTE TAAK. TENZIJ JE EEN SCHEVE KAPSEL WIL DAN MOE TJE DAAR HEEN GAAN.....

DUS IK VROEG ME AF OF HET OOK ANDERE KAPPERZAKEN HET OOK DOEN WAAR ALLEEN DAMES KOMEN.

P.S. HET IS GEEN OLIE BEHANDELING....


EN GA NIET GOOGLE DAN KRIJG JE RARE INFO NIET DAT HET WAAR IS MAAR HIER IN NEDERLAND GEBRUIKEN ZE DAT NIET

JE ZAL WEL DENKEN WAT IS HAAR STOOMBEHANDELING

HET IS EEN PRODUCT WAT ZE IN JE HAAR DOEN ZOALS CPR de conditioner treatment met pitjes EN KAN OOK ANDERE DINGEN ZIJN

HET IS GOED VOOR JE HAAR ALS JE ECHT DROOG HAAR HEB OF JE HEBT GEVERFT EN HET HEEFT JEHAAR HELEMAAL KAPOT GEMAAKT OF ALS JE GESTRAIGHT HEBT GEBRUIK DAN STOOMBEHANDELING

04-08-2008, 15:04


ben ook wel benieuwd.
Hoe duur is dat dan

04-08-2008, 21:08
bij elke kapperzaak is het verschillend maar goedkoopste is 10 euro
maar het kan op lopen tot 30 euro maar dat zijn waarschijnelijk andere produkten die ze gebruiken maar ik kan je zeggen het helpt echt.

06-08-2008, 11:10
joehoeoeoeoeoe

06-08-2008, 15:59


probeer eens bij die japanners ofzo die hebben ook latijd van die dingetjes

06-08-2008, 18:39
interessant

06-08-2008, 19:05
ja nu nog een kapperzaak waar alleen vrouwen komen....

nederlandse kapperzaken vind je ze ook

06-08-2008, 19:06

Citaat door baberiana:
probeer eens bij die japanners ofzo die hebben ook latijd van die dingetjes


is het een kapperzaak waar alleen vrouwen komen want dat is het lastigste van allemaal anders had ik wel een kapperzaak gevonden waar ik zo binnen kan vallen.

but thanks anyway

07-08-2008, 11:20
thanx For Upping

Ik Merk Dat Er Weinig Dames Heir Van Op De Hoogte Zijn Terwijl Nederlandse Vrouwen Wel Op De Hoogte Zijn Vooral De Krullenbollen.

07-08-2008, 11:23
Die zara is inderdaad niets en ondanks dat het een dameskapsalon is, houden ze er weinig rekening mee, ga ik ook nooit meer heen.

Ik heb bij Nidal in K'eiland een oliebehandeling gedaan maar misschien hebben ze die stoomdinges ook dus ff bellen succes

07-08-2008, 11:28

Citaat door Medinah_2006:
Die zara is inderdaad niets en ondanks dat het een dameskapsalon is, houden ze er weinig rekening mee, ga ik ook nooit meer heen.

Ik heb bij Nidal in K'eiland een oliebehandeling gedaan maar misschien hebben ze die stoomdinges ook dus ff bellen succes



OVER ZARA KOM IK WOORDEN TE KORT EN HET IS NIET POSITIEF DE STOOMBEHANDELING IS GEWELDIG MAAR HET KNIPPEN WAS EEN RAMP VOORAL TOEN IK NAAR EEN FEEST GING EN WILDE STYLE ME ZUSSEN ZEIDEN WIE HEEFT VREDES NAAM JOUW HAREN GEKNIPT JA ENE STUK WAS LANGER EN ANDERE WAS KORTER.... IK HEB ZELF KRULLEN EN HAD ZO VERMOEDEN MAAR IKD ACHT VAN WEES NIET ZO PERFECTIONIST MAAR IK HET BLIJKBAAR WEL GOED GEZIEN.

OVER KNIPPEN EN ADVIES MOET JE ZEKER NIET BIJ ZARA KAPSALON ZIJN ALS IK HAAR ADVIES HAD OPGEVOLGD WAS IK NU KAAL GEWEEST.

EN CHOUKRAN MEID JA IK HEB ZE GEBELD EN NEE ZE HEBBEN HET NIET, ZE HEEFT HET OOK NOOIT VAN GEHOORD STOOMBEHANDELING,

07-08-2008, 11:36

Citaat door Freaky_Fashion:
OVER ZARA KOM IK WOORDEN TE KORT EN HET IS NIET POSITIEF DE STOOMBEHANDELING IS GEWELDIG MAAR HET KNIPPEN WAS EEN RAMP VOORAL TOEN IK NAAR EEN FEEST GING EN WILDE STYLE ME ZUSSEN ZEIDEN WIE HEEFT VREDES NAAM JOUW HAREN GEKNIPT JA ENE STUK WAS LANGER EN ANDERE WAS KORTER.... IK HEB ZELF KRULLEN EN HAD ZO VERMOEDEN MAAR IKD ACHT VAN WEES NIET ZO PERFECTIONIST MAAR IK HET BLIJKBAAR WEL GOED GEZIEN.

OVER KNIPPEN EN ADVIES MOET JE ZEKER NIET BIJ ZARA KAPSALON ZIJN ALS IK HAAR ADVIES HAD OPGEVOLGD WAS IK NU KAAL GEWEEST.

EN CHOUKRAN MEID JA IK HEB ZE GEBELD EN NEE ZE HEBBEN HET NIET, ZE HEEFT HET OOK NOOIT VAN GEHOORD STOOMBEHANDELING,



Idd niet bepaald een aanrader en ze doen er zo lang over, ik weet nog de dag toen ik daar heen ging leek wel alsof ik een bruid was zo lang duurde alles mijn hele dag naar de mallemoeren.

Maar jammer dat ze het bij Nidal niet hebben, maar er zijn wel meerdere kapsalons in utrecht alleen voor vrouwen dacht ik?

07-08-2008, 11:44



Citaat door Medinah_2006:



Idd niet bepaald een aanrader en ze doen er zo lang over, ik weet nog de dag toen ik daar heen ging leek wel alsof ik een bruid was zo lang duurde alles mijn hele dag naar de mallemoeren.

Maar jammer dat ze het bij Nidal niet hebben, maar er zijn wel meerdere kapsalons in utrecht alleen voor vrouwen dacht ik?



HAHAHA ALROUND SERVICE JEK

JA ALLEEN VROUWEN ANDERS WAS HET WEL MAKKELIJK GEWEEST EN HAD IK ZO'N EEN KAPPERZAAK KUNNEN VINDEN....

07-08-2008, 11:45
Thanks Zusters Blijven Oeppen

07-08-2008, 18:43
Weet iemand ook waar je highlights kan zetten?

Pagina's : [1] 2