Bekijk volle/desktop versie : Zwanger..En een klein beetje bloed verloren...?



04-08-2008, 08:54
Salaam alikoem

Dames ik heb een vraagje..Ik heb net een beetje bloed verloren maar niet echt heel veel..En ook niet echt diep rood...Wat zou het zijn...

Het is nog te vroeg om een verloskundige te bellen...dus ik hoop dat jullie me er iets over kunnen vertellen...

sokraaan

04-08-2008, 09:02


Bruinverlies kan nog oud innestelingsbloed zijn dat er nu pas uitkomt......

04-08-2008, 09:02
het kan een gesprongen bloedvaatje zijn of nog een restje oud bloed aangezien het niet helder rood bloed is wat je hebt verloren , ik zou me er niet al te druk om maken , wanneer je helder rood bloed verliest dan moet je wel gelijk de vk bellen

inshaAllah zal je zwangerschap voorspoedig verlopen

04-08-2008, 09:04
Daar had ik ook last van, het was idd een innestelingsbloeding, maak je niet druk want dat is niet goed voor jou, en bel straks je verloskundige en als je je er niet lekker bij volet gewoon vragen of je langs mag komen, ik heb dat nml niet gedaan en zat de hele tijd in de stress totdat ik weer een afspraak had om naar het hartje te luisteren.

suc6

04-08-2008, 09:16


Sokraan...is echt een opluchting...Omdat ik het nooit heb meegemaakt met me 2 andere zwangerschappen.

Sokraan dames..Wallah ik voel me echt beter

04-08-2008, 09:17

Citaat door Sometimes:
Salaam alikoem

Dames ik heb een vraagje..Ik heb net een beetje bloed verloren maar niet echt heel veel..En ook niet echt diep rood...Wat zou het zijn...

Het is nog te vroeg om een verloskundige te bellen...dus ik hoop dat jullie me er iets over kunnen vertellen...

sokraaan



heb ik ook een paar keer gehad. stelt niks voor.. de vk had mij toen verteld dat iknergens zorgen om moest maken.. als het een miskaraam zou zijn, zou je heel veel bloed verliezen en veel buikpijn hebben...

04-08-2008, 09:22

Citaat door Sometimes:
Sokraan...is echt een opluchting...Omdat ik het nooit heb meegemaakt met me 2 andere zwangerschappen.

Sokraan dames..Wallah ik voel me echt beter


Moge Allah je een gezond zwangerschap schenken en je bevalling vergemakkelijken insha-Allah...

04-08-2008, 09:27

Citaat door nadia2007:

Moge Allah je een gezond zwangerschap schenken en je bevalling vergemakkelijken insha-Allah...
ameeen...sokraan hebibaa

04-08-2008, 10:50
Heb ik ook vaker gehad gevoelige baarmoedermond die snel bloed zegt mn gyn

04-08-2008, 11:26

Citaat door yosrina:
heb ik ook een paar keer gehad. stelt niks voor.. de vk had mij toen verteld dat iknergens zorgen om moest maken.. als het een miskaraam zou zijn, zou je heel veel bloed verliezen en veel buikpijn hebben...


Dat is niet per definitie zo, l7biba. Men kan namelijk ook een miskraam hebben en slechts een beetje bloedverlies hebben (zelfs maar een paar druppels). Het kan namelijk ook zijn dat de vrucht is gestorven, nog in de baarmoeder zit en de spontane 'miskraamweeën' (nog) niet uit zichzelf op gang komen. In dat laatste geval (als ook na wachten geen spontane miskraam intreedt) kan een curretage plaatsvinden of kan men een abortuspil nemen, waardoor de weeën worden opgewekt. Zodoende komt de dode vrucht er alsnog uit.

TS, ik wil je absoluut niet bang maken. Dit is slechts algemene informatie bij wijze van reactie op wat yosrina zei, op haar stelling/advies. Insha Allah is juist alles goed met je zwangerschap en zul je na 9 maanden een gezond kindje baren. Amien.

Doe rustig aan. Houd voldoende rust. Zorg goed voor jezelf en laat je goed verzorgen.. )

Tip:
Gaat het om ligtrood/-rose bloed (ook al is het naar ouw mening maar een druppel) => direct naar de verloskundige.
Gaat het om donkerrood/bruin bloed => hoogstwaarschijnlijk oud innestelingsbloed en dus niks aan de hand. Maar een check-up kan nooit kwaad. Luister naar je gevoel/instinct. Ik zou zelf geen risico's nemen en ik zou me zeker niet schuldig/aanstellerig voelen t.o.v. de verloskundige. Het gaat om jouw welzijn en dat van je ongeboren kind. Je betaalt ervoor en die mensen krijgen ook gewoon betaald, dus lekker boeien wat ze vinden. Dat is mijn bescheiden mening. Anderen mogen er natuurlijk anders over denken.