Bekijk volle/desktop versie : Huisvestingsprijzen in Maroc



03-08-2008, 22:17
Jeetje we hebben ons blauw betaald aan huisvesting in Marokko dit jaar..
Daar waar we vorig jaar 500 dirham per nacht in Alhoceima voor een hotelkamer betaalden hebben we dit jaar maar liefst 750 dirham per nacht voor een hotelkamer gedokt..

Een ini mini miezerig 2 kamer appartementje in Assilah kostte al gauw 600 dirham, Martil idem..

Tegenwoordig wordt er ook geen ontbijt op kamers meer geserveerd en moet je op zn Frans tussen 7.00 en 10.00 uur je ontbijt in het restaurant komen nuttigen..Wasch zijn ze gek ofzo? we zijn met vakantie hoor...daar hoort uitslapen bij..ontbijt lieten we daarom altijd aan ons voorbij gaan..

Wie weet hoe en waar je aan goedkope huisvesting in Marokko kan komen?

03-08-2008, 22:19


Je kan toch ook huren.

03-08-2008, 22:21
We hebben ook altijd voor 10.00 uur moeten ontbijten, dat liet ik echt niet aan me voorbij gaan hoor. Tot hoelaat uitslapen dan?? Dan is je vakantie wel gauw om, als je tot in de middag gaat slapen.

03-08-2008, 22:23
Jah wij waren altijd zo rond een uurtje of 10 wakker...met douchen, aankleden enzo waren we pas 11.00 uur klaar...dan maar bij een cafetje ontbijten en dan door naar het strand..


Citaat door jijmensikmens:
Je kan toch ook huren.

Hoe en waar?

03-08-2008, 22:48


Het is natuurlijk wel een beetje logisch dat die hotels daar duur zijn; die zijn voor toeristen bedoeld h&#233;. <wij marokanen moeten of wel naar familie of wel een huis huren; je hebt overal gemeubelde woningen. Als je naar tunesie of spanje gaat betaal je eens zo meer.

04-08-2008, 01:29
dan heb je het nog niet eens over Marakkech waar de prijzen van een hotel rond de 89 euro p/nacht zijn! De appartementen nog duurder! Maarre, waarom zou Marokko niet van het toerisme mogen profiteren? Wij huurden vorige maand in Parijs een appartementje voor 120 euro p/nacht! Weliswaar met 4 personen, maar toch!
alles is overal duur!

04-08-2008, 08:28

Citaat door Maroc_Meissie:
Jeetje we hebben ons blauw betaald aan huisvesting in Marokko dit jaar..
Daar waar we vorig jaar 500 dirham per nacht in Alhoceima voor een hotelkamer betaalden hebben we dit jaar maar liefst 750 dirham per nacht voor een hotelkamer gedokt..

Een ini mini miezerig 2 kamer appartementje in Assilah kostte al gauw 600 dirham, Martil idem..

Tegenwoordig wordt er ook geen ontbijt op kamers meer geserveerd en moet je op zn Frans tussen 7.00 en 10.00 uur je ontbijt in het restaurant komen nuttigen..Wasch zijn ze gek ofzo? we zijn met vakantie hoor...daar hoort uitslapen bij..ontbijt lieten we daarom altijd aan ons voorbij gaan..

Wie weet hoe en waar je aan goedkope huisvesting in Marokko kan komen?


en ik dacht dat ik het duur had met 400 dh Maar het is ongelofelijk duur ja. Vooral als je dichtbij centrum wil of zelfs in het centrum. tot 10 uur? jeetje wat vroeg dan heb je nog niet eens zin om te ontbijten.