Bekijk volle/desktop versie : wie gaat er ook SCW doen versneld in denhaag mondriaan?



03-08-2008, 20:27
ik begin inschallah in september aan scw versneld (1jaar).....
ik moet helemaal van gorinchem naar denhaag reizen daarvoor..
ik wilde graag weten of er nog meer die zelfde opleiding gaan doen
zodat ik misschien wat informatie kan inwinnen.....

03-08-2008, 20:29


heey tetoezient,
volgens mij hebben wij nog samen de intake gehad.
ik begin inshaallah in september ook aan de scw.

groetjes dounaya22

03-08-2008, 20:41

Citaat door dounaya22:
heey tetoezient,
volgens mij hebben wij nog samen de intake gehad.
ik begin inshaallah in september ook aan de scw.

groetjes dounaya22


dat zou goed kunnen......ken jij misschien iemand die vorig jaar scw heeft gedaan? zo ja...weet je dan misschien wat voor begintijden ze hadden...
ben daar namelijk heel benieuwd naar...heb jij ook een brief gekregen dat je stage moet lopen in dat nieuwe wijkcentrum in bouwlust

03-08-2008, 20:47
M'n zusje heeft vorig jaar scw gedaan. ook kopklas.
meestal begon ze om 09.00 uur of zelfs later.

ik heb die brief inderdaad gekregen, alleen zit ik er niet op te wachten om avond diensten en weekenden te werken. dus word het niet daar stage lopen voor mij.

Maar wat leuk dat je ook bent aangenomen. Moet jij ook dinsdag 2 september om 11 uur daar zijn?

03-08-2008, 20:56



Citaat door dounaya22:
M'n zusje heeft vorig jaar scw gedaan. ook kopklas.
meestal begon ze om 09.00 uur of zelfs later.

ik heb die brief inderdaad gekregen, alleen zit ik er niet op te wachten om avond diensten en weekenden te werken. dus word het niet daar stage lopen voor mij.

Maar wat leuk dat je ook bent aangenomen. Moet jij ook dinsdag 2 september om 11 uur daar zijn?


heb je een msn zo ja pm me die...dan kunnen we daar verder babbelen.....

16-03-2009, 14:49

Citaat door romaisa88:
hallo dames,,

zou ik miss meer mogen weten,, Hoe da school is in den haag en of het nog bevalt.. ik denk dat ik me daar ook in ga schrijven heb je miss een nummer..? of hoe kom ik daar terecht. 1jaar? so damn dat is wel fijn. dan kan ik daarna gelijk naar de hbo
alvast bedankt



hoi meid...ondertussen doe ik nu die opleiding.
ben in juli inschallah klaar. ik kan nu in september inschallah doorstromen naar het tweede jaar van het hbo. het is een hele leuke opleiding maar best wel pittig want je doet 3 jaar in 1 jaar.....als je een 1 jarige opleiding wil doen adviseer ik je het zeker aan. je kan beter zelf naar die school komen om inschrijf formulieren te halen en ze meteen in te leveren. en je kan je beter nu inschrijven anders kom je op de wachtlijst