Bekijk volle/desktop versie : waar ik ben beland naar een goeie leven in de armen van de duivel hoe ben ik ontsnapt



21-01-2004, 09:43

Citaat door intressant:
salaam iedereen

ik wilde ook een deel van mijn leven met jullie delen en ik hoop dat het door jullie wordt gelezen het is allemaal waar gebeurd ik heb een boek geschreven maar ben er nog niet klaar voor om het uit te brengen om dat ik er veel verdriet aan heb dus wil ik eerst hier kijken of het een succeses wordt hier voor dat ik verder kan denken om het wel uit te brengen......

de namen zijn gewoon het zelfde om dat ik geen geheimen heb en geen schaade aan breng ???

naamenlijst:
sara dat ben ik
lissa mijn beste vriendin
samantha ook beste vriendin
henny de moeder van malissa die ook een zaak had een cafe
ria en marco waar ik altijd kwam
de eerste jonge waar ik verliefd op werdt bagdad
brahim de jonge die mijn leven veranderde in de hel
mijn trainer braine

mijn vrienden kring er om heen bagdad de zwaare crimineel, driesje ,mimon, nordin, moerad de daeler samir , mogthar en zijn broer momo asia de het werkende meisje achter het raam
sami de vriendin van rachid said , rachida, bianca ,mo de ....., gamba en zijn vriendinnen die werkten anna en barbya . marco en ria die een zaak haden cafe waar wij dagelijks kwamen en ria mijn moedertje speelde kon altijd bij haar terecht....

ik hoop dat jullie mijn verhaal jullie aandacht trekt en dat jullie er wat van leren ....

oke ik wacht op een paar reacties voor dat ik kan beginnen ....
.

21-01-2004, 14:07


Ja je eerste fan!!!!!!!!!!!!!!

21-01-2004, 17:30
hee meid ga verder....

22-01-2004, 15:32
Top VERHAAL!!!!!!!!!!!!!

26-01-2004, 23:28


meid ga verder

30-01-2004, 17:41
GA VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1