Bekijk volle/desktop versie : Hoe ga je ermee om???



03-10-2002, 04:49

Citaat door lucky24:
Ik vroeg me af iedereen maakt wel iets naars mee in zijn leven! Is het dat je een dierbaar persoon die zoveel voor jou betekende verliest of dat je je wereldbaan kwijtraakt of dat je hart die eens vol met liefde zat nu alleen leegte kent is.
Iedereen heeft wel eens kennis kunnen maken met PIJN, VERDRIET, HAAT, EENZAAMHEID OF ONEERLIJKHEID!
Waar ik nou nieuwsgierig naar ben is wat is er jouw over komen en hoe ben jij ermee omgegaan?
Zelf vind ik dat ik genoeg heb meegemaakt in het leven en het lijkt alsof het maar niet wil ophouden!
Heb je het ene incident bijna verwerkt verschijnt er alweer een nieuwe!
Ik denk dat meerdere mensen zich kunnen plaatsen in deze situatie.
Een ding heb ik geleerd in het leven het maakt niks uit wat je overkomt het is gewoon almektab en het leven gaat gewoon door!
Insallah zullen de reacties van dit bericht hulpbronnen zijn voor mensen die weer kennis willen maken met HARTVERWARMENDE LIEFDE, GELUK en BLIJDSCHAP!

groetjes "lucky24" (ahum!)
.

03-10-2002, 15:03


niet van die lange teksten weer..ik kan maar 2 woorden per min lezen...en das nie snel..

03-10-2002, 15:56
ik denk dat er sommige mensen zijn die het daar misschien liever niet over willen hebben.

03-10-2002, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door lucky24
Ik vroeg me af iedereen maakt wel iets naars mee in zijn leven! Is het dat je een dierbaar persoon die zoveel voor jou betekende verliest of dat je je wereldbaan kwijtraakt of dat je hart die eens vol met liefde zat nu alleen leegte kent is.
Iedereen heeft wel eens kennis kunnen maken met PIJN, VERDRIET, HAAT, EENZAAMHEID OF ONEERLIJKHEID!
Waar ik nou nieuwsgierig naar ben is wat is er jouw over komen en hoe ben jij ermee omgegaan?
Zelf vind ik dat ik genoeg heb meegemaakt in het leven en het lijkt alsof het maar niet wil ophouden!
Heb je het ene incident bijna verwerkt verschijnt er alweer een nieuwe!
Ik denk dat meerdere mensen zich kunnen plaatsen in deze situatie.
Een ding heb ik geleerd in het leven het maakt niks uit wat je overkomt het is gewoon almektab en het leven gaat gewoon door!
Insallah zullen de reacties van dit bericht hulpbronnen zijn voor mensen die weer kennis willen maken met HARTVERWARMENDE LIEFDE, GELUK en BLIJDSCHAP!

groetjes "lucky24" (ahum!)
Ik heb zelf ook veel meegemaakt kwa dat.. en hoe ik ermee om ben gegaan??
Tja..
Ik ben er altijd kapot van geweesT.. Heb gekke dingen gedaan.. Maar elke keer weer wat anders en later heb ik gewoon gedaan alsof het mij niet deerde.. Is beter denk ik..
Weet het niet zeker maar ach.. Die andere dingen hebben ook ie geholpen dus nu deze proberen...

03-10-2002, 16:50


Me afreageren op anderen, er niet over praten dat kan ik gewoon niet, weet ik slechte eigenschap maja niet anders gewend....

En boven alles me toch op Allah proberen te richten, dat is het allerbelangrijkste, alleen HIJ kan je op zo'n moment nog helpen

M3ha salama
'Hind

03-10-2002, 17:46
ewa wat kunnen we doen hé behalve het accepteren...

ik heb mijn beste vriend verloren en een goede vriendin van me... het verwerken doe ik nog steeds elke dag, maar heb het wel geaccepteerd dat ze er ni meer zijn...
kheb mijn leven wel een andere wending gegeven. ik geniet van elke minuut die ik heb mt mijn dierbaren want voor je het weet is het gedaan...

kzal hun nooit vergeten, ze leven gewoon verder in mijn hart...

maar net als timoucha heb ik wel een soort muur rond me gebouwd. ik wil me ni meer echt hechten aan iemand want als die persoon er dan ni meer is, komt het vreselijk hard aan. maar ja dit is nu eenmaal zo, het is het lot...

je wordt het nooit echt gewoon, maar je leert er op een bepaalde manier wel mee leven.

bisous

04-10-2002, 20:37
hoe dat ik met zoiets omga?

denken aan leuke dingen in je leven....
huilen.....helpt ook erg veel...
zingen.....
en hoop op een betere dag..
kortom optimistisch blijven...ook al is het erg zwaar...
en bidden tot Allah