Bekijk volle/desktop versie : Libanese zangeres Suzan Tamim is vermoord



03-08-2008, 16:26
De Libanese zangeres Suzan Tamim is maandag dood aangetroffen in haar appartement in Dubai. Ze is door een misdrijf om het leven gebracht. Haar lichaam is behoorlijk verminkt. Wie de dader is is nog niet bekend. Mogelijk heeft haar man/manager er iets mee te maken. Met hem had de zangeres al een lange tijd ruzie. Ze was juist van Cairo naar Dubai verhuisd om aan hem te ontsnappen. Suzan Tamim werd bekend toen ze het programma Studio El Fan won in 1996. Daarna bracht ze in totaal twee albums uit. Enkele hits van haar zijn Saken Alby en Ana Elly 3ay2shak. De laatste jaren leefde ze een vrij teruggetrokken bestaan. Suzan Tamim is 31 jaar geworden.

Bron: http://www.waleg.com/archives/013424.html


http://nl.youtube.com/watch?v=hllfEv6QwEM




03-08-2008, 16:29


Zong ze zo slecht dan ?

03-08-2008, 16:30

Citaat door oeps:
Zong ze zo slecht dan ?



Weet ik niet. Hou helemaal niet van dit soort muziek! Hahahaha! Het is gewoon triest. Jong gestorven. Of misschien wilde die manager sex met haar ofzo? Zou ook kunnen. Terwijl zij hem heeft afgewezen en daardoor gefrustreerd is geraakt.

03-08-2008, 16:33

Citaat door AzinBoyAtlasy:
Weet ik niet. Hou helemaal niet van dit soort muziek! Hahahaha! Het is gewoon triest. Jong gestorven. Of misschien wilde die manager sex met haar ofzo? Zou ook kunnen. Terwijl zij hem heeft afgewezen en daardoor gefrustreerd is geraakt.


Dat laatste zit er heel dik in.

Wel...over de doden verder niks dan goeds, hoopt HINDUSTAN maar..

03-08-2008, 16:36



Citaat door AzinBoyAtlasy:
Weet ik niet. Hou helemaal niet van dit soort muziek! Hahahaha! Het is gewoon triest. Jong gestorven. Of misschien wilde die manager sex met haar ofzo? Zou ook kunnen. Terwijl zij hem heeft afgewezen en daardoor gefrustreerd is geraakt.



Volgens mij heeft Israel het gedaan om de Arabieren depressief te maken.

03-08-2008, 16:49

Citaat door oeps:
Volgens mij heeft Israel het gedaan om de Arabieren depressief te maken.



Nee de Arabieren hebben het gedaan omdat ze graag depressief zijn. top that!

03-08-2008, 16:50

Citaat door Fhamator:
Nee de Arabieren hebben het gedaan omdat ze graag depressief zijn. top that!


Maar ze gaan komen hè, dit soort complottheorieën ...

03-08-2008, 16:51

Citaat door Fhamator:
Nee de Arabieren hebben het gedaan omdat ze graag depressief zijn. top that!



Het is de schuld van amerika. Dit is een groot complot waarin amerika haar omgelegd om zo rellen uit te lokken zodat ze straks iran binnen kunnen vallen.

Topped?