Bekijk volle/desktop versie : Schokkende beelden dierenmishandeling



20-01-2004, 23:04
Wie heeft ook die nieuw soort schokkende reclames gezien op tv over dierenuitbuiterij?
Zie je gewoon kuikentjes op een lopende band honderden tegelijk de persmachine ingaan, daar wordt dan veevoer van gemaakt! afschuwelijk gewoon.
En een biggetje die zonder verdoving werd gecastereerd. je hoorde dat beest toch krijsen.
En die kuikentjes echt zielig, net geboren op de band gezet ze weten niet dat ze dood gaan en ze gaan gewoon de persmachine in. Mijn God toch, ik ben dan wel een jongen maar zelfs deze beelden hebben mij echt geschokt.
Zo willen ze laten zien hoe het er dus echt aan toe gaat in de bio-industrie.
Sorrie hoor maar die boeren mogen ze van mij part helemaal kapotschieten.

20-01-2004, 23:11


Boeren kapotschieten hoeft ook weer niet.

Maar ze moeten inderdaad gestraft worden.

20-01-2004, 23:14
Dit is toch niet echt nieuw nieuws voor jullie. Ik neem aan dat je het over die eendagskuikentjes hebt die worden al hele lange tijd levend in de molen gegooid. Tja het is triest, heel erg triest. Je kunt maar beter vegetarier worden....

21-01-2004, 22:27
Het probleem is dat wij met z'n allen geen cent willen betalen voor ons vlees. Men rijdt liever 10km om, omdat bij de supermarkt in de andere wijk een aanbieding is en de kipfilet 10 cent per kilo goedkoper is. En dus krijgt de boer die meer ruimte en aandacht wil geven aan zijn dieren niet de kans, omdat dat nu eenmaal duurder is....

21-01-2004, 23:55



Citaat:
Origineel gepost door Zelfkritiek
Het probleem is dat wij met z'n allen geen cent willen betalen voor ons vlees. Men rijdt liever 10km om, omdat bij de supermarkt in de andere wijk een aanbieding is en de kipfilet 10 cent per kilo goedkoper is. En dus krijgt de boer die meer ruimte en aandacht wil geven aan zijn dieren niet de kans, omdat dat nu eenmaal duurder is....
inderdaad jaah.