Bekijk volle/desktop versie : Tfoeee!!!!!!!!!



02-08-2008, 01:22

Citaat door Rehab_:
Ik moet fucking over 3 uur alweer opstaan, lig al 2 uur te woelen in mijn bed. Heb koppijn, stinkheet, benauwd, geen slaap maar TOCH slaaptekort. Constant een droge bek, verveel me en heb dus maar de pc aangezet.

Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat nachten zoals deze.
.

02-08-2008, 01:23


How Sadd,, waarom moet je 3 uur opstaan ?

02-08-2008, 01:24

Citaat door Rehab_:
Ik moet fucking over 3 uur alweer opstaan, lig al 2 uur te woelen in mijn bed. Heb koppijn, stinkheet, benauwd, geen slaap maar TOCH slaaptekort. Constant een droge bek, verveel me en heb dus maar de pc aangezet.

Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat nachten zoals deze.


had ik gister ik probeerde zelfs verticaal in slaap te vallen met de benen tegen de muur.

4 uur sochtends? ga je tomaten plukken?

02-08-2008, 01:27
whahahhaha waarom zo vroeg opstaan om te joggen, ik ga zo slapen eerst afwasen dan tot 13.00 slapen ofz ik kan haast niet wachten

02-08-2008, 01:29


Een koele kussen helpt, anders draai je jouw kussen om. Op je buik liggen idem.

02-08-2008, 01:29
pff waarom joggen? Jij hebt zin!

02-08-2008, 01:31

Citaat door Rehab_:
Omdat ik overdag geen tijd heb, en 's avonds kapot ben en andere dingen moet doen.

Heerrrlijkk, slapen tot 1 uur. Dat gebeurt alleen op zondag bij mij. Maar alleen dan 's winters lekker warm in je bed.


Ik elke dag behalve zondag, zondag is schoonmaakdag

02-08-2008, 02:10
Haha wat een stress.. Drink een kopje kamille thee dat helpt wel of een bekertje warme melk..

02-08-2008, 04:12
Waa stil, ik wilde voor de verandering vroeg slapen dus ben rond die 11uur me bed ingedoken
ff een boek gelezen en ben toen gaan slapen. Oke ik viel in slaap ik dacht hé het lukt!
2 @#&x% uurtjes later ben ik wakker geworden doordat ik bijna in m'n slaap stikte althans zo voelde het in mijn droom door de warmte en nu ben ik wakker geen slaap en niks te doen

02-08-2008, 04:36

Citaat door Rehab_:
Meskienaaaaaaaaaaaaa. Welk boek ben je aan 't lezen.


Ik heb weleens dat ik in slaap val, dat het dna lijkt alsof ik ergens in vall recht mijn bed in.

Of dat die idioten gaan b ellen. "hoi, wat ben je aan 't doen?"

"slapen, ezel"

of mijn leuke zusjes die me wekker zetten om 1 uur .


In je slaap vallen, ahaha die ken ik dan maak je zo een shock beweging zeg maar
als je begrijpt wat ik bedoel, ik lees op dit moment het boek
de terroristenjaagster lag al heel lang in me kast