Bekijk volle/desktop versie : Racisme tussen Marokkanen onderling



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-08-2008, 20:37
Ik zit al een tijd op deze website (vooral in de verhalenrubriek) maar telkens als ik op Marokkaanse Jongeren en Actyaliteiten kom stuit ik op ronduit racistische uitspraken die jullie Marokkanen naar elkaars hoofd smijten.

Dit vind ik heel erg aangezien ik regelmatig Marokko bezoek en er enorm van hou. Ik heb nooit iets van dit soort racisme gemerkt bij Marokkanen maar blijkbaar leeft het echt.

Gebeurt het wel eens dat je in het dagelijks leven racistische opmerkingen krijgt van andere Marokkanen ? Wat is de reden dat sommige Marokkanen elkaar zo haten ?

01-08-2008, 20:39


Ik heb wat quotes gecopypaste


Citaat door Amazigh1985:
Hoe graag jou anusrijdende Qaum El Lot Zeblivolkje dat ook graag wil, dat zit er helaas voor jullie homos niet in. Het is net het omgekeerde dat vaker gebeurd, ga maar naar Tanger en wij zijn niet de enigen die jullie daar ballen.. maar dat is normaal ook want elke jebli-ass heeft zijn goedkopere prijs. En plak niet nichtje zoek je een Zeb ofzo? Ik ben geen Zebli hoor.. Dit is de laatste keer dat ik nog op jou homo-eroticachtige reacties reageer. Zoek jezelf een andere potentiele klant. Kowed a weld zamel.

Citaat door Amazigh1985:
Ik denigreer slaven zoals jij en dat hoort ook zo. Liever een kruising van een dier dan een product van een orgie franse en duitse sextoeristen, hun honden en de makhzen. Ik heb tenminste geen slavenafkomst uit gabon, senegal en gambia zoals jij a gnawahoerenzoontje. Ga jou rottende zwarte huid maar witschrobben jou afkomst blijft die van een eerloze slaaf, je roots kan je niet wissen en als een slaaf vd makhzen zal je sterven a abid el makhzen.

Citaat door Amazigh1985:
Ik ga deze zomer weer eens naar Agadir om van die hulpeloze zielige arme mutattas te xxxxxxx voor een paar dirhams ik hoop dat jou zusters, tantes enof jou moeder er niet bij is Shizzan. ;-)

Citaat door Amazigh1985:
Muildieren zijn die teelballenzakken dragers uit jou regio die van de coloniale tijd tot nu toe niets anders doen dan het leegzuigen van overheidstestikels en het dragen van hun zakken a slaaf. Hoe voelt het om een dubbele lading (muil+aars) te hebben van 2 koloniale volkeren ?

Citaat door Amazigh1985:
Ayt Wayegher eerst maak je reclame voor de zuidelijke mulatten en nu voor casawies?? Wat is jou doel?

Citaat door Amazigh1985:
Fuck die krottenstad Kakablanca 1 grote duivelse arabierennest en meer niet, verwijder deze zielige topic met je reclame altijd voor die zuidelijke ratten.

Citaat door Amazigh1985:
Znassnis zijn gewoon Riffijnen net als ons alleen willen ze zich maar al te graag afscheiden om bij hun arabische bazen te horen daarom ruilen ze hun taal ook maar al te graag voor dat hoerige darija in. Saidia is de grootste prostitutie nest in het noord oost Rif, op straat, in bars, in de bekende saidia tentjes, in clubs na 20.00 zijn vele meisjes die daar rondlopen allemaal prostitues, het is erg gesteld met saidia en met de znasnis die daar wonen en hun taal verruilen voor arabisch en ontkennen dat ze riffijnen zijn. Jullie maken de Rif ten schande a znasnisarios!!!! Saidia is een hoerenstad en dat weten ze van lagouira tot in oujda!!

01-08-2008, 20:40
...


Citaat door Amazigh1985:
hahahahaha domme tamizzanfanaat ik ben niet minder amazigh omdat ik slavenvolken (swasa, chloh etc) die zogenaamd imazighen zijn niet erken als imazighen het zijn die slavenvolkeren waar je nu mee in discussie zit a moizzan maar je weigert maar wakker te worden ook al zit je nu met hun ruzie te maken nerd en zoek je reacties maar zelf op of gebruik die slaven waarmee je in discussie bent om het voor jou te doen noem jezelf gewoon arabier en ze zullen naar jou luisteren ga naar het archief van marokko.nl a zber het staat bol van jou uitspraken, de een spreekt de ander telkens tegen nu ga je dat ff komen ontkennen tazz. K ben hier weg stelletjes gekken!

Citaat door Amazigh1985:
Wat valt er te zeggen je probeert om feiten heen te lullen met je eigen verzinsels, iedereen weet dat het vooral arabische sletjes zijn die zich in NL door alles laten nemen wat maar kan bewegen.

Citaat door Amazigh1985:
Zo zieje maar dat die 10% Arabieren die hier volgens jou wonen zéér goedkoop en hoerig zijn Noem me geen Marokkaan want dat ben ik niet.

Citaat door Amazigh1985:
Tja, zoiets moet je wel verzinnen om de té beschadigde eer en imago van die orgasme-emmertjes alias arabische zusjes te redden, we begrijpen jou.

ps; kun je me de nummer van je zusje pm'en aub.

Citaat door Amazigh1985:
Wij zijn slaafs wou je zeggen, pas je reactie aan arabdiertje, straks wordt je Franse pooier nog kwaad

Citaat door Amazigh1985:
In Rotterdam en de rest van Nl is het bekend dat vooral de Arabische zusjes sletten zijn die het graag met iedereen en alles doen, zie gewoon in Marokko het is toch alleen in jullie steden dat sextoeristen kleine hongerige straatknullen anaal komen volspuiten, Arabische zussen, moeders en vaders verkrachten voor wat dirhams waar je amper een sigaret mee kunt kopen in eurowaarde. Feiten kwetsen net zoals die lullen die negers hardpushend in jullie zusjes gulpje steken. Je komt uit Casablanca een stad waar notabene iedereen arm is en miljoenen in krottenwijken wonen terwijl een minderheidje makhzen arabiertjes rijk zijn en je durft Riffijnen nog aan te kijken?

Citaat door Amazigh1985:
Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil alleen raad ik de ECHTE Riffijnen aan niet te trappen in de val van Ayt die zijn eigen volk in de steek laat om zich toe te voegen bij de zuidelijke knechten. Wij Riffijnen hebben niets te maken met swassa en hun problemen zijn de onze niet en zo geldt dat voor alles wat te maken heeft met dat zuidelijk gespuis, we moeten ons richten op de Rif autonomie en niet op die onzin. Trap er niet in broeders.

Doeii

Citaat door Amazigh1985:
Ach er zijn hier een paar idioten die niet genoeg hebben aan hun eigen volk dus willen ze samenwerken met elke rat dat zich amazigh noemt en heulen ze dus samen met verraders, collaborateurs en allerlei gespuis dat zogenaamd tot de imazighen wil behoren. Mensen zoals die Ayt heb je altijd al gehad ipv dat ze hun eigen volk bewust maken en helpen willen ze samenwerken met negroide zwijnen en knechten uit het Zuiden die zich maar al te graag willen afscheiden van ons. Wij hebben niets te maken met swassa en hun problemen trouwens dit is allemaal maar onzin een slaaf eist nooit, dus dat slavenvolk zou nooit autonomie willen. Dit is zeker weer zo'n valse hotmailonzin ofzo. Dit is ons probleem niet wat die swassa varkens willen of niet willen, dat deert niet. Wij zijn Riffijnen en geen swasa.

Citaat door Amazigh1985:
Ze heeft gewoon gelijk, meer niet. Mensen die opkomen voor hun rechten zoals Riffijnen verdienen autonomie zij eisen dat ook écht en niet via gedichtjes en verzonnen onzin (waar je dit ook vandaan mag halen) Wij hebben niets te maken met swassa en dat moeten we ook zo houden, het is de Rif autonomie die we moeten nastreven en niet die van swassa, das hun probleem en wij willen niets met hun te maken hebben. Zij zijn de laatste die ook maar iets verdienen. Eerloze knechten hebben niets te eisen. Jij bent gewoon een verrader waarom ga je niet ineens jezelf verkopen net zoals al die swasa dat doen; schaam je om jou collaboratie met swassa en al dat nieuws en dat ophemelen van die eerloze knechten.

Citaat door Amazigh1985:
Dit komt omdat beide volkeren de vijanden zijn van de Imazighen, de vijanden van mensen die vrijheid nastreven dus de vijanden van alle volkeren die naar vrijheid streven en bereid zijn daarvoor te sterven, souasa zijn eerloze varkens die vreten van wat de koning hun gooit en die niets anders doen dan hem naknorren helaas zijn de beni znassen dezelfde weg opgegaan. Dit zijn onze vijanden die onze vrijheid in de weg staan en dezen dienen dan ook bestreden te worden in plaats van op te komen voor hun rechten noemen ze onderdrukkers goede mensen, eerloze varkens dat het zijn.

Citaat door Amazigh1985:
Dit is echt typische JBALLA praat wat je ook verwacht van een vuile Zebli als jij. Jullie zijn de armste mensen in heel Marokko, niemand is er erger aan toen dan de vuile Jballa in het noorden. Jullie leven dankzij onze hashvelden en dankzij onze milarden die wij besteden in Tanger, Tetouan etc. Wij voeden jullie ondervoedde Jebli muilen dus toon wat dankbaarheid a marginale Zeblimongool. Wij zijn de machtigste en rijkste volk van Marokko en dat weet iedereen. Nador is de financiele hoofdstad van Marokko. En Marokko kan niet zonder ons en sterker nog het leeft enkel dankzij ons! Jullie Jballa zijn van geen 1 belang, niets meer dan een arm sukkelig volkje dat enkel in de armste wijken woont in het Noorden en in krottenwijken. Bah, ga je schamen met jullie massaprostitutie en pedofie en homosexuele milieu a Zballa n'tgna. Tfoe gaakom a schandevolk!

01-08-2008, 20:42
...


Citaat door Amazigh1985:
Wat zit jij als een vuile JEBLI nu op te komen voor dat andere rattenvolk. Iedereen weet dat alle swasa arm zijn, dat is een feit. En wat zeg je daar over Sleuh?? Hahahah een goede reputatie?? Slueh van de Atlas worde door de Arabieren de Sleuh el Genz genoemd of anders gezegd de Berbers van Stank. Niet alleen omdat ze terecht stinken maar omdat ze allen marginaal zijn en enkel van prostitutie leven ga naar hun stinkgebieden zoals ain leuh, ifrane, el hajeb, en regio meknes en fes en kom dan nog eens zeggen dat het een volk is met een goede reputatie hahahahahahaa Agadir is 1 vd armste steden van Marokko en het is door Riffijnen gebouwd moest je het niet weten. Met ons geld. Ga jij eens ophouden met onzin te praten a vuile JEBLI n'tgna. Ga jij maar eerst opkomen voor jou rotte jeblivolkje in de arme krottenwijken van Tanger, Tetouan en Lraache.

Citaat door Amazigh1985:
Klopt volledig, het zijn voornamelijk de Jballa die verantwoordelijk zijn voor alle criminaliteit in Amsterdam West net zoals ze het doen in Tanger, Frankrijk etc... Jballa zijn bekende relschoppers en criminelen in Marokko en nu tonen ze wat ze waard zijn op vlak van criminaliteit in Europa met name in Amsterdam.. Riffijnen hebben geen grote aandeel in de criminaliteit in Europa het zijn vooral de zuiderlingen en de Jballa die onze naam verpesten...

Citaat door Amazigh1985:
Het verbaasd me niet dat een Znasisario separtist opkomt voor zo'n laag crimineel en relschoppend volk als de swasa iedereen weet dat zij verantwoordelijk zijn voor alle criminaliteit samen met jballa. Harde werkers? harde Izanslikkers bedoel je? Hun voorouders waren harde werkers toen het nog slaven waren in de velden van de Sultans. Tfoe echt, tfo hla deze site en hun verradende neppe Riffijnse leden. Ik ga vakantie nemen om te bekomen van deze walgelijke verradende rattenreacties. Tot nooit a zelfhatende Riffijnse verraders!

Citaat door Amazigh1985:
Ik kan de verleiding weer eens niet weerstaan en kan het maar niet laten om op deze prachtige wijze woorden te reageren. JBALLA moeten uit de Rif zij samen met alle verarabiseerden. Wie zijn moedertaal en roots verloochent is een bastaard en verdient het gewoon niet om te leven laat staan dat ze ons noord Marokko en dierbare Arif bezetten. Arif (inc Tanger) is pas bevrijd als het bevrijd is van de kamelen uit Rabat, de Andaluciers en de Jbala. Vooral deze laatste marginalen moeten uit onze gebieden vertrekken richting Saudie Arabie, Jemen of Spanje waar ze menen voorouders te hebben. De Jballa ratten zijn dat ongedierte die onze Tanger al jaren teisteren net zoals malaria en de pest moet dit virus bestreden worden! Weg met de Zballa uit onze gebieden! Tanger, Tetouan en Noord Marokko Jballa-Vrij (final reaction)

Citaat door Amazigh1985:
Luister HugoTagnez ghomara en al die fucking neppe wannebee arabieren mogen van mij part samen met Zballan, Andaluciers en al dat rotzooi uit het zuiden allemaal 1 voor 1 rotten in de hel of tenminste OP-rotten uit de Rif. Wie Amazigh was of is of niet meer is intereseerd mij geen reet, bijna iedereen is Amazigh van bloed in Tamazgha toch spreken zéér veel van die apen alleen Arabisch, voelen zich Arabisch en verraden zij hun afkomst net zoals jij dat doet HugoTagnez. Hou dus al die theorieen en al die oudewijfjespraat bij jou. De meeste Ghommara beschouwen zich als Jballa en praten Arabisch op een paar stammetjes na. En elke wannebee Arab moet gewoon oprotten uit Noord Marokko met name de Rif. Nogmaals: Tfoe Hla Zballa + Tfoe Hla Zomara + Tfoe Hla 3Robia + Tfoe Hla Andalzebuciers en Tfoe hla al dat andere eerloos ongedierte dat in de Rif woont onze gebieden vervuilt en onze eervolle naam verpest. Zomaris en Zballa staan bekend om hun homofuifjes in Tetouan en Tanger en hun te losbandige wijfjes, dochters, moeders en zusters en 3robias daar ga ik zelfs niet over beginnen. Dit zijn mijn broeders niet en mogen van mij part allen sterven. I rest my case. Tot nooit.

Citaat door Amazigh1985:
Zeer zéér mooie uitspraak Wij Mediterraanse blanke Noord Marokkanen hebben inderdaad niets te maken met die negroiden en half negroide en dat stelletjes bastaarden die daar allemaal in het zuiden rondloopt. Niet historisch, niet linguistisch, niet raciaal en onze mentaliteit is zéker niet die van hun (denk maar aan hun slaafse mentaliteit, eer en trotsloosheid etc) Mijn complimenten voor deze moedige uitspraak

01-08-2008, 20:43


gelieve niet alles over 1 kam scheren. reacties op die persoon zelf afvuren.

dank je

01-08-2008, 20:43

Citaat door Medden:
Wat is de reden dat sommige Marokkanen elkaar zo haten ?

De reden is onwetendheid.

01-08-2008, 20:43
...

Citaat door Amazigh1985:
Ik zeg dit al jaren maar telkens wanneer ik zeg wat voor dieren zuid marokkanen zijn dan word ik beschuldigd van racisme en verdeeldheid bla bla bla dan word ik nog geband op al mijn ip's terwijl ik gewoon zeg waarop het slaat en de feiten zijn simpel;

Noord Marokkanen = Moslims met Imaan in hun hart
Zuid Marokkanen = Eerloze Koeffars en Sexslaven

Ik zeg al jaren dat iedereen in Zuid Marokko meedoet aan de sextoerisme dat alle moeders, de meeste toch hun kinderen verkopen aan sextoerisme en dat de meerderheid van de vrouwen daar hoeren zijn, de jongens zijn er homos en laten zich xxxxxx door sextoeristen, de vaders verkopen ook hun kinderen en laten zich xxxxxx en vernederen iedereen gewoon en dit onderzoek van onze moedige riffijnse collumniste bewijst het

87% van de vrouwen in Zuid Marokko heeft aids[/SIZE] Dus wat ik al jaren zeg is gewoon waar nl = [SIZE="4"]DE MEERDERHEID VAN DE ZUIDERLINGEN HEBBEN ALLEMAAL AIDS EN ZIJN ALLEMAAL AFHANKELIJK VAN DE SEXTOERISME IN AGADIR IS IEDEREEN ARM EN HEEL ZUID MAROKKO OOK EN ZE ZIJN VOLLEDIG AFHANKELIJK VAN DE SEXTOERISME OMDAT HET EERLOZE DIEREN ZIJN DIE NOG SCHAAMTE NOG EER KENNEN ZE VERKOPEN HUN ZIEL EN EER VOOR DE EERSTE DE BESTE CENT DIE VALT!!!!

Wij als Islamitische Noord Marokkanen horen hier afstand van te nemen! We moeten ons afscheiden van dit dierensoort 87% VAN DE VROUWEN IN ZUID MAROKKO HEEFT AIDS EN ANDERE GESLACHTZIEKTEN willen jullie hier mee geassocieerd worden??? Willen jullie eenheid met dit zieke dierenvolk?? Met dit pervers gestoord sexvolk die uit het sexparadijs komt van de wereld nl Zuid Marokko ???? BESCHOUWEN JULLIE EEN VOLK WAARVAN 87% BESMET IS MET AIDS DOOR SEX MET SEXTOERISTEN TE HEBBEN ALS EEN NORMALE VOLK???

Wij zijn Noord Marokkanen wij kennen nog onze eer en trots geen sextoerist die onze steden ooit zal betreden, wij hebben de Islam in ons hart en houden ons daaraan trouw wij moeten afstand nemen van deze walgelijke perverse dieren die noch islaam nog waardigheid kennen!!!

De Rif dient onafhankelijk te worden dat is de enigste oplossing, eerst autonomie dan onafhankelijkheid. Zuid Marokko is arm miljoenen mensen slapen daar in krottenwijken of op straat 87% van hun heeft sex met sextoeristen om te overleven, de vrouwen in Zuid Marokko zijn voor 87% besmet met aids EN ANDERE GESLACHTZIEKTEN dus de anderen zullen waarschijnlijk de rest van de percentage vormen wat betekent dat ze voor 100% besmet zijn en dat is normaal iedereen die dat eerloos hondenvolk kent zou dat verwachten! Marrakech, Agadir en al die steden draaien alleen om sex en dankzij sex, het zijn sexparadijzen meer niet en de lokale bevolking laat zich xxxxxx omdat ze geen eer hebben geen greintje trots, een dier doet zoiets niet, niemand doet zoiets zelfs thailand is niet zo erg kan je het geloven 87% heeft AIDS in ZUID MAROKKO !!!! Ze zijn allemaal besmet noemen jullie dit moslims??? Noemen jullie dit broeders en zusters???? Willen jullie een eenheid met dit ongedierte???

Denk na broeders en zusters jullie weten beter..... Ik ga het hierbij houden want ik ben het beu om telkens geband te worden maar denk na dit is een WAKE UP CALL !!! 87% heeft aids in Zuid Marokko het is een hoerenvolk luister niet naar die mensen die jullie vertellen dat het een normaal volk is, dat je eenheid met hun moet hebben want die mensen willen ons vernietigen ze willen eenheid met mensen die aids hebben ze willen eenheid met mensen met geslachtziektes!!!!! Ze willen ons vernietigen luister niet naar die zieke moslims die hun als medemoslims beschouwen, luister niet naar die zieke tamazghatubbies die hun als broeders beschouwen, wij als moslims moeten ons distantieren van dit AIDSVOLK 87% = besmet met aids in Zuid Marokko !!!! WAKE UPP !!! Hier laat ik het definitief bij, ben het kots beu om geband te worden.. Doeizzzzzzzzz

Citaat door Amazigh1985:
Ze kennen noch eer, noch trots noch imaan, ze zijn erger dan dieren, het zijn onmensen dus het is normaal ga maar reportages bekijken over die ongediertes dan pas ga je hun begrijpen, neem afstand van deze aidsmensen want ze zijn allemaal besmet!!!!

Citaat door Amazigh1985:
Het heeft niets met voorlichting te maken de zuidelijke dieren weten het allemaal wel goed het gaat om mentaliteit we hebben hier te maken met een beestenvolk dat alles doet voor geld, ALLES!! Verkopen van kinderen is een dagelijkse norm bij deze dieren, 87% van de zuiderlingen heeft aids dat komt niet alleen door slechte voorlichting maar in de eerste plaats door hun ziekelijke dierenmentaliteit het is een hoerenvolk die collumniste heeft de reden vermeld waarom 87% van heel zuid marokko aids heeft nl ze hebben allemaal sex met sextoeristen ALLEMAAL want 87% is de grootste meerderheid van dat dieren volk het is aan ons om hun te bestrijden we moeten voorkomen dat deze ziekelijke varkens onze gebieden binnenkomen want ze zijn voor 87% besmet met aids!!!! Daarom mijn waarschuwing!

Citaat door Amazigh1985:
Vroeger werd ik voor gek uitgemaakt toen ik zei dat alle zuiderlingen sex hebben met sextoeristen maar dit woorden van de collumniste bewijzen het = 87% van de vrouwen in het zuiden hebben aids deze besmette vrouwen baren kinderen die verkocht worden aan sextoeristen die baren ook weer kinderen dus je kan er gemakkelijk van uit gaan dat 100% van de bevolking aids heeft, want uiteindelijk hebben ze allemaal zoals de collumniste zegt sex met sextoeristen uit het midden oosten en europa. Het is een Aidsvolk en niet alleen een hoerenvolk. Neem afstand van deze mensen ik waarschuw jullie terecht!!! Ik hou het hierbij...

01-08-2008, 20:47
...


Citaat door Amazigh1985:
arabdieren, sosis, en chloh el genz (atlasis) aanbidden de koning méér dan Allah. Als die arabdieren, sosis en atlashonden de koning 3 x per dag drooglikten dan hoeft mo6 zelfs geen douches meer te nemen of zich nog te wassen, ze krijgen hem zo schoon met hun geslijm en kontenlikkerij.

Citaat door Amazigh1985:
in een stad waar zoveel arabieren, swasa en chloh wonen is het ook doodnormaal, dit zijn geen mensen dit zijn eerder trots- en zielloze wilde onopgevoede wouddieren, criminele tuig met een grote vernielzucht die altijd opzoek zijn naar chaos en anarchie.

Citaat door Amazigh1985:
ik steek straks nog een fiets in je aars a woegroer er is toch genoeg plaats voor in je achtergleufje a darmtoerist en ga die criminaliteit van casablanca niet op die zwarte zuiderse bergapen steken, want bij ons in El Hoceima zijn bijna alle criminelen dat marginaal arabische ongedierte uit daghil en hetzelfde geldt voor Nador, Berkane etc

Citaat door Amazigh1985:
Inderdaad. Dit is een niet te ontkennen feit. Al het tuig in de Rif zijn Arabieren. Ze worden binnengeloods in volle bussen vol marginaal tuig op zoek naar werk, prostitutie en moderne slavernij voor hongerloontjes.

Citaat door Amazigh1985:
Ik vergelijk een arabdier nooit met een barbaar, een amazigh ben je toch niet tenzij je weer 1 van die miljoenen ex-imazighen (lees: verarabiseerde barbaren) bent die vroeger verarabiseerd is omdat je familie mishandeld, verkracht en gedwongen verarabiseerd werd door bedoeintjes uit de sahara. het zal dat wel zijn, niet arabdier?

Citaat door Caramba:
Deze kut-ruaffa hebben het alleen maar over verkrachting, sodomie en anale sex, iggh TFOE Dat is wat alleen in de Rif voorkomt; ze zijn allen incestprodukten.

Citaat door Caramba:
Ben in NL geboren, dus wat lul je? Ben geen riffia die door gezinshereniging in Nederland zit, zoals jullie allemaal eigenlijk. Deze discussie gaat over de geflipte Ruaffa en niet over de andere normale Berbers.

Citaat door Realtone:
Aaah voel je je beledigd? De rifhonden kennen alleen elkaar.

Citaat door Caramba:
Shel7a? Dat je daar zo trots bent om daarvoor uit te komen, hahaha!
Damn you too, Azrou-xxxx. Jullie staan bekend om de prostitutie en de viezigheid, gatverdamme.
En btw, jij hebt totaal niks te melden. Zoals Bachar al zei: "If you can't beat them, join them." En nu opzouten, ik heb geen stront geroepen, alkhanz n Atlas

Citaat door Caramba:
De Berbers zijn door de "Arabieren" verdeeld onder 3 categoriëen:

IMAZIGHEN N RIF=SCHLEUHD L3AZ=BERBERS VAN DE TROTS

IMAZIGHEN N SOUSS=SCHLEUHD LKNUZ=BERBERS VAN DE SCHATTEN

IMAZIGHEN N ATLAS=SCHLEUHD ALKHANZ=BERBERS VAN DE VIEZIGHEID

Viezigheid moet idd erbuiten gehouden worden, wat dat betreft hebben de Swassa en Ruaffa een betere reputatie Schluh is trouwens een Arabisch woord, alkhanza.

Citaat door izem:
en de darijisten schluh lekhab = hoerenkinderen

Citaat door izem:
de wilde barbaren zijn de arabieren, zij amken mekaar nog steeds af!! maar je kan de feiten niet onder ogen zien en je hebt een eigen droom wereldje gecreerd waar je moeder genaaid is door een wanna be arabier en je zusje geexporteerd naar het midden oosten om als slavin voor jullie arabische meesters te werken!!


maar de waarheid is dat de arabieren de achterlijkste volk op de wereld zijn! zij dragen niks aan de mensheid en beschaving het enieg wat jullie kunnen doen is met 30 vrouwen trouwen en bussen opblazen achterlijke mongool!!

Citaat door Realtone:
Zooo jij bent gefrustreerd. Zou ik ook zijn als me moeder een berberteef is. En mijn vader een achterlijke herder. En me zusjes zich op straat anaal laten uitwonen. En me broertjes mensen beroven tot hun 30e en dan een uitkering trekken.

Citaat door izem:
zo je hebt er ervaring mee zo te zien


kijk hoe je moeder en zusje aan hun geld komen: http://www.arabsex.com


met dat geld kan jij vuurwerk kopen om een arabische si3it op te blazen


ja mensen dat is de arabische beschaving

01-08-2008, 20:49
...


Citaat door izem:
wacht maar over een paar jaar gaan ze nederland veranderen in kamelenland en gaan ze amsterdam terroristendam noemen en als je er wat van zegt word jij dan voor racist uitgemaakt!!




ja want nederlanders waren barbaren en zonder de arabieren was hun land onder water gelopen... dat is wat je dan krijgt op school

Citaat door izem:
oh toets arab woman eens op google je krijgt alleen maar sex sites ik kan er ook niks aan doen dat jou heilige volk een hoerenvolk is geworden

Citaat door Caramba:
Ik ben het helemaal met je eens Maar hun probleem is dat zij het niet willen weten.
Vergis je niet, in Marokko zijn de Ruaffa lieve geitjes.
Ze spelen de wilde hond juist in Nederland, waar ze ze3ma vrijheid hebben, die mensen kunnen niet omgaan met vrijheid, dat is hun echte probleem

Citaat door Realtone:
Kijk, het is net een mens die een kudde varkens beheert. We zijn met weinigen en toch zijn jullie de ondergeschikten. De zwakkelingen.

Ga je zelf laten uitwonen door autochtonen, ranzige sperma-magneet.

Citaat door Realtone:
Ja dat noemen ze handelslanden, nog iets waar Arabieren goed in zijn; handel. Zou je ook moeten proberen, i.p.v. van hele dag slapen en 's nachts stelen.

Het zijn toch jou berberzusjes die tijdens het uitgaan hun hoofddoek afdoen en bukken.

Citaat door Realtone:
Ik weet tenminste dat ik geen incestproduct ben. Berbermeisjes worden misbruikt door hun ooms en jongens xxxxxx hun nichtjes. Baaaah Bah!

Citaat door Amazigh1985:
of anders gezegd shluh = el khab, klopt ook

Citaat door Amazigh1985:
Ik zou idd het liefst zien dat jij en jou hele ongewaardeerde lage dierensoort niet meer wakker worden. Wat nou shel7, een shel7 is lager in de rang vd maatschappelijke ladder in Marokko. Een shel7 is zelfs nog lager dan een arabier, eigenlijk gezien kan je als shel7 niet lager vallen, kijk gewoon naar jullie gebieden jullie zijn 100x erger dan die sosis, jullie leven praktisch alleen maar van prostitutie, de midden atlas is de grootste bordeel van Marokko en altijd al geweest chloh staan bekend in marokko als het volk van vuil en stank oftewel de stinkende sexberbers, de chloh el genz. Wat probeer je je nou te rangschikken boven de arabdieren en sosis jullie zijn velen malen erger bah ik spreek hier tegen een shel7, ik voel me zo vies dat ik even tijd ga nemen om te douchen, tfuuu

Citaat door izem:
ik zei je het al eerder, arabieren beschuldigen anderen van wat ze zelf doen dagelijks komt het op het nieuws, arabier heeft zijn kleinkind verkracht, arabier heeft zijn zusje in haar slaap verkracht lees maar eens wat kranten


zeg eens eerlijk.. meschien is je oudste broer je echte vader

Citaat door Amazigh1985:
hahahahahaha ooit naar zo'n arabische trouwfeest geweest? die oude geile arabische bokken die kontje strelen van dansende minderjarige dronken arabische sletjes terwijl hun vrouwen geilen op kontjes van 20 jarige arabische nichten?

Citaat door izem:
ja en realtone is dus ook een hoerenzoon, hij is een echte want zijn moeder werkt in een bordeel in frankrijk nen zijn zusje is geexporteerd naar het midden oosten en zijn vader... ehh eigenlijk weet hij zijn vader niet maar volgens andere bronnen is zijn oudste broer zijn vader hij ging een keertje dronken het bordeel binnen en sprong op zijn moeder... niet omdat zd lekker is maar omdat ze het goedkoopste was

Citaat door Mister1979:
De Arabische Marokkanen zijn dieren in Frankrijk. Samen met de Algerijnen hadden ze heel Frankrijk is brand gestoken. Sarkozy vergeleek de arab Marokkanen en Algerijnen met vuil...

De Berbers in Nederland, Duitsland, Belgie zijn engelen vergeleken met die arabs in Frankrijk...

Citaat door Realtone:
Het waren Algerijnse berbers en negers die Frankrijk in brand staken. Franse Marokkanen zijn ondernemend, niet alleen in Frankrijk maar ook in Marokko. En wat doen jullie? Nador ziet er nog steeds uit als een vuilnisbelt. Met ratten (berbers) die tussen het vuil door kruipen.

01-08-2008, 20:51
...


Citaat door African_killerb:
Vergelijk de imazighen niet met jou soort verraders die marokko aan de kolonisten hebben verkocht....

In marokko hebje geen arabieren maar alleen barabieren, geen enkel arabier uit saoedie-arabie wil vergeleken worden met jou achterlijke verradelijke soort.

Citaat door MaGaNa_aanhang:
wat is dit voor een argument: melilia is een inkomste bron...het gaat juist om dat jij Mellia niet terug kunt krijgen...jij bent niks en zal nooit iets zijn...
schuld bij anderen onder de schoenen schuiven...daar zijn jullie goed in...neem het aan hoe het is...!

The real ''Amazighen'' zijn altijd de baas geweest over ''eigen'' land. kijk terug in de geschiedenis.

de riffijnen hebben 99% terug na 150 jaar verkrachting...Spanje is een heel zwak land...je mag ergens anders de held lopen uithangen...!!!

ik spreek niet eens over de Arabieren...want, de Arabieren zijn nooit onder drukt of gebruikt...de Arabieren hebben genoeg aan hun voor ouders als helden...die duizende kilo meters moesten maken om jouw voor ouders uit de duisternis te halen...ach, als het je voor ouders waren...het is niet eens bevestigd...jullie zijn met alles en nog wat gemengd...ga DNA test doen, misschien kom je het oost Duitsland...

Jullie kunnen het niet hebben dat de Arabieren de baas zijn in meer dan 30 landen...anders zou je niet slecht praten over de Arabieren...

voor jouw kennis over de terreur beweging Polisario gesproken...Generaal Dlimie viel Algerije 40 Km binnen..als de Arabische wereld zich er niet mee bemoeide hadden we boumadjan geketend in ketting. als wat de Spanjaarden met de Riffijnen dede...


Terreur beweging Polisario komt niet man tot man...maar als groepjes sluipen ze sahara binnen en valle ne tenten aan...na dat HassanII met een project kwam als de chineze muur...heb je ze nog kunnen horen?? Amgala 1 (1963) Amgala 2 (1964) tata foum la7sen, 30.000 Algerijnse soldaten opgekapt (1978)...

el-hemdoulillah ze keren terug naar hun land maandelijks...

over eiland laila kan Marokko geen oorlog voeren...Spanje zit in de NaTo..

waarom heb jij niet van de Arabieren kunnen winnen, of zijn je voor ouders zulke lafaards dat ze niet van de krachtige Arabieren kunnen winnen.

jouw Argumenten baseren op analfabetische haat jegens Arabieren...Conclusie: de riffijnen hebben geen zuiver bloed...eeuwen lang gemengd met alle volkeren...waarom zijn vele van jullie blank, hebben blond haar en groen/ blauwe ogen...nogmaals schuif je onzin niet onder andermans schoenen...

Amazigh bestaat niet...Souassa en Shleu7 hebben niks met Riffijnen te maken!

01-08-2008, 20:54

Citaat door hamidu:
De reden is onwetendheid.


Sorry maar dit noem ik geen onwetendheid dit is puur vulgair racisme op zijn joegoslavisch

01-08-2008, 20:55
als ik zulke smerige opmerkingen zou krijgen in Marokko zou ik daar geen voet meer zetten

dat dit soort smerig racisme onder Marokkanen bestaat verbaast me echt

01-08-2008, 20:56


Sjah en dan beweren dat ze gesdicrimineerd worden, maar ondertussen vergeten ze zichzelf

01-08-2008, 21:04
Iemand is hier bijzonder goed in quotes vinden en plaatsen volgens volgens mij.

01-08-2008, 21:15
..bizar dat ik nicks tegen kom van lui die zijn gebanned al lange tijd...en dat jij een lijst met quotes hebt van hun...vraag me tog egt af hoe bang ik voor je moet worden en hoe geflipt je egt bent...

Pagina's : [1] 2 3 4 5