Bekijk volle/desktop versie : sauna van Denhaag??



31-07-2008, 22:59
Hoii
wie heeft voor mij het adress van een Sauna in Denhaag waar alleen vrouwen komen alleen ik weet niet waar in Denhaag..

01-08-2008, 07:42


De site van de hammam is http://www.hammam.nl

daar kun je alles vinden.

Ik ben er een paar maanden geleden geweest. Ik vond het niet zo. Het zag er een beetje oudbollig oud. Maar ja voor 11 euro kan je ook niet veel verwachten

01-08-2008, 10:39
inderdaad het is helemaal niks daar...kan je beter naar dunyahammam in rotterdam..

01-08-2008, 10:40
http://www.dunyahammam.nl/

01-08-2008, 10:53



Citaat door bruidje_bruidje:
Hoii
wie heeft voor mij het adress van een Sauna in Denhaag waar alleen vrouwen komen alleen ik weet niet waar in Denhaag..


Ik heb er 1 in Zoetermeer afgehuurd voor mij en mijn mannetje voor na onze bruiloft

Zwembad,jacuzzi,sauna,douche aller erop en eraan...

ik heb er nu al zin in een dagje relaxennn

03-08-2008, 10:23
bedankttt

03-08-2008, 20:16

Citaat door Bouchra55:
inderdaad het is helemaal niks daar...kan je beter naar dunyahammam in rotterdam..



Nee die vind ik persoonlijk 3x niks.

1. veel kleiner dan die van Den Haag.
2. pesoneel is onvriendelijk.
3. ik heb een paar moeten vragen...nee smeken of ze de stoomcabine aan
willen zetten..."nee er zijn niet genoeg mensen" kreeg ik te horen.
4. er zijn 2 ruimtes, 1 ruimte mag je niet gebruiken tenzij het heeeeeel druk
is.
5. hamam afhuren??? zehma...nou er kwamen gewoon klanten binnen...
jammer dan!!!111
6. w.c. deuren gaan niet dicht.
7. mijn mening...ik ga liever naar Den Haag.

Trouwens die van Den Haag is gesloten ivm verbouwing en gaat pas 14-08-8 weer open als ik me niet vergis.

03-08-2008, 20:58

Citaat door Nessie 1:
Nee die vind ik persoonlijk 3x niks.

1. veel kleiner dan die van Den Haag.
2. pesoneel is onvriendelijk.
3. ik heb een paar moeten vragen...nee smeken of ze de stoomcabine aan
willen zetten..."nee er zijn niet genoeg mensen" kreeg ik te horen.
4. er zijn 2 ruimtes, 1 ruimte mag je niet gebruiken tenzij het heeeeeel druk
is.
5. hamam afhuren??? zehma...nou er kwamen gewoon klanten binnen...
jammer dan!!!111
6. w.c. deuren gaan niet dicht.
7. mijn mening...ik ga liever naar Den Haag.

Trouwens die van Den Haag is gesloten ivm verbouwing en gaat pas 14-08-8 weer open als ik me niet vergis.


haha dat meen je niet...dat was allemaal niet hoor toen ik daar heen ging...
Vooral het personeel was heel vriendelijk...wat erg zeg allemaal...ben je pas nog geweest?

03-08-2008, 21:13
Nou dunya Hammam voor mij nooit meer die personeel is Idd onvriendelijke! en als je voor schoonheidsbehandeling gaat zou ik al helemaal niet gaan! ik moest wattenstaafjes halen voor der? ewa fhem ik ben de klant??

04-08-2008, 11:22

Citaat door Bouchra55:
haha dat meen je niet...dat was allemaal niet hoor toen ik daar heen ging...
Vooral het personeel was heel vriendelijk...wat erg zeg allemaal...ben je pas nog geweest?



Ik meen het...wallah.
Ben niet de enige die er over klaagt, zelf woon ik in Rotterdam vlak bij Dunya...maar als ik naar de Hamam wil ga ik naar Den Haag of Gouda.

Het zijn geen profs totaal niet...super arrogant en echt gierig vind ik.
In Den Haag is het zo dat je 1 wasbak voor 2 personen krijgt. Bijv vriendinnen. Bij Dunya is het dat je met ze 4 een bak moet delen. Zie je het voor je je moet in de rij staan om ff water te halen

04-08-2008, 11:24

Citaat door Lela_B:
Nou dunya Hammam voor mij nooit meer die personeel is Idd onvriendelijke! en als je voor schoonheidsbehandeling gaat zou ik al helemaal niet gaan! ik moest wattenstaafjes halen voor der? ewa fhem ik ben de klant??


hihihihih watjes zelf halen die is grappig....
Nee het zijn amateurtjes...de meest die daar werken zijn of illegaal of zijn net hier in Nederland en spreken de taal niet. Nou dat vind ik niet kunnen hoor. Ik moest een keertje vertalen voor een Ned. vrouw die daar voor een behandeling kwam.

04-08-2008, 20:35

Citaat door Nessie 1:
hihihihih watjes zelf halen die is grappig....
Nee het zijn amateurtjes...de meest die daar werken zijn of illegaal of zijn net hier in Nederland en spreken de taal niet. Nou dat vind ik niet kunnen hoor. Ik moest een keertje vertalen voor een Ned. vrouw die daar voor een behandeling kwam.





jah! ik kwam daar voor normale behandeling lekker ontspannend met een vriendin! nou als ik et gewete had wa sik nooit gegaan ze heeft ons lettrlijk Verminkt!!

04-08-2008, 23:34


jeetje wat erg zeg.. dat is ook niet netjes van ze
maar goed..