Bekijk volle/desktop versie : Onderzoek naar uitschelden Afellay



31-07-2008, 14:57
Er zal mogelijk een onderzoek worden gestart naar de uitlatingen van scheidsrechter van Hulten aan het adres van PSV'er Ibraham Afellay

De aanvaller betichtte de arbiter na afloop van de oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo van grof taalgebruik. "Hij zei: 'Rot op, vuile tyfushond' tegen me", aldus Afellay. De KNVB heeft het incident voorgelegd aan de aanklager betaald voetbal.

Onderzoek
De openbaar aanklager kan een onderzoek instellen naar de uitlatingen van Van Hulten. Volgens een woordvoerder van de KNVB dient Afellay zijn bevindingen dan wel op papier te zetten.

Ontkennen
Van Hulten heeft tegenover Radio 538 ontkend dat hij Afellay heeft uitgescholden. "Ik heb hem een 'naar typetje' genoemd. Ik word nu beschuldigd van iets wat ik absoluut niet heb gezegd, aldus RTLNIEUWS.NL

31-07-2008, 15:39





Citaat:
'naar typetje'

31-07-2008, 15:49
Tazz je baby

doe een speen in je mond en doe een luier om

31-07-2008, 20:05
alles voor geld


31-07-2008, 20:17



Citaat door Redactie:
Er zal mogelijk een onderzoek worden gestart naar de uitlatingen van scheidsrechter van Hulten aan het adres van PSV'er Ibraham Afellay

Grof taalgebruik
De aanvaller betichtte de arbiter na afloop van de oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo van grof taalgebruik. "Hij zei: 'Rot op, vuile tyfushond' tegen me", aldus Afellay. De KNVB heeft het incident voorgelegd aan de aanklager betaald voetbal. Onderzoek
De openbaar aanklager kan een onderzoek instellen naar de uitlatingen van Van Hulten. Volgens een woordvoerder van de KNVB dient Afellay zijn bevindingen dan wel op papier te zetten. Ontkennen
Van Hulten heeft tegenover Radio 538 ontkend dat hij Afellay heeft uitgescholden. "Ik heb hem een 'naar typetje' genoemd. Ik word nu beschuldigd van iets wat ik absoluut niet heb gezegd, aldus RTLNIEUWS.NL


Het is Abraham.

01-08-2008, 16:31
gewoon aanklagen die vuile tyfushond...

01-08-2008, 16:48
een naar typetje

01-08-2008, 23:58
Ik was erbij in Venlo en hij was wel pissig op de scheids.....of de scheids nu iets heeft gezegd ja of nee dat vind ik niet relevant.

Dat hij als een gek van 50 mtr. komt aanrennen en ze3ma de grote man wilt spelen daar....dan vind ik hem echt een zeikerd.
Ook betrapte ik hem ook een paar keer op een schwalbe die nergens voor nodig waren.

Het is jammer dat zo'n speler nou net niet het juiste voorbeeld geven aan de rest.

Wat wel ok was van hem was dat hij als enigste met fans op de foto's ging na de wedstrijd.

Trouwens Amrabat is mijn type speler klappen incasseren maar ook uitdelen maar daarna niet gaan huilen als Ibbi.

03-08-2008, 00:30
Nou als ik afelay was dan had ik snel die brief getikt en opgestuurd naar de KNVB... want als het andersom was dan had je geen ROOD gekregen maar PAARS... waarschijnlijk een straf dat gewoon zo erg en zo nieuw is vandaar dat ik hem PAARS heb genoemd!!

aanklagen die motherk o cker!!!! Gewoon doen....

03-08-2008, 01:04
het zijn kleine kinderen
ze moeten voorbeeld nemen van zinedine zidane
gewoon een kopstoot uitdelen

06-08-2008, 02:07
hij is gewoon een racist man. aanklagan die handel!!!

09-08-2008, 10:54
affelay moet de functie van cocu overnemen het is zijn taak om zich nu als volwassen voetballer te gaan dragen dat hij dus gaat klagen bij de scheidsrechter is volkomen terecht.

ik heb enorm veel respect voor affelay, niet alleen om het voetbal maar dat hij daarnaast gewoon mens is gebleven.

Ramzi bijv. vind ik een idioot.

09-08-2008, 17:00


REspect voor affelay

09-08-2008, 17:05
hahaha maar hij voelt zick mooiboy dat is niet lauw man kijk naar aissatti dat is pas een keurige voetballer alleen jammer dat hij voor AJAX heeft gekozen