Bekijk volle/desktop versie : Jack v. Hulten: Afellay = Tyfushond!



Pagina's : [1] 2

30-07-2008, 23:10
Afellay: "Van Hulten noemde me tyfushond"

Ibrahim Afellay beweert dat scheidsrechter Jack van Hulten hem tijdens een oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo heeft uitgescholden. De PSV'er zegt dat de arbiter hem een 'tyfushond' noemde.


De middenvelder van PSV was na afloop van het duel des duivels. "Hij (Van Hulten, red.) zei tegen me: 'Rot op, vuile tyfushond'. Vraag maar aan VVV-speler Frank van Kouwen, die stond erbij", reageerde Afellay
na afloop van het duel voor de camera van Omroep Brabant. "Van Hulten zal wel ontkennen, maar hij moet dit seizoen natuurlijk nog een paar wedstrijden fluiten." De KNVB was woensdagavond niet bereikbaar voor commentaar.

Afellay, die eenmaal doel trof voor PSV in het duel, gaf tevens aan niet te willen vertrekken uit Eindhoven. De international heeft het goed naar zijn zin bij PSV, ondanks het vertrek van zijn maatje Ismail Aissati. "Ik heb wel ambities, maar wil geen vertrek forceren."

30-07-2008, 23:14


Trouwens, VVV heeft PSV verslagen Amrabat

30-07-2008, 23:48
!

Wat zal het dus zijn? Omdat ze hebben verloren, gaat ie wraak nemen? Of is dat echt in daadwerkelijk zo? Ra-ra ..Waar is Peter R. de vries wanneer je hem nodig hebt.

Maar ik ga voor de 2de ..

31-07-2008, 00:05
Taz dat bloed dat in affelay zit is echt geen alhoceimaans bloed

mocht hij dat tegen me zeggen, wollah hatta thashegh jemmas die kaaskop

31-07-2008, 00:06



Citaat door Barcelonista:
Taz dat bloed dat in affelay zit is echt geen alhoceimaans bloed

mocht hij dat tegen me zeggen, wollah hatta thashegh jemmas die kaaskop


Ewa safie, wat ga jij jezelf verlagen voor zo'n soort? Zo vererger je het alleen maar.

Top dat hij zijn woede in bedwang heeft kunnen houden. Een echte vent.

31-07-2008, 00:11
Title klopt niet echt , nu lijkt het alsof hij een tyfeshond is. Hij NOEMDE hem zo , meerniet

31-07-2008, 00:14

Citaat door Trissintie:
Title klopt niet echt , nu lijkt het alsof hij een tyfeshond is. Hij NOEMDE hem zo , meerniet


Hey you ! How's your wedding?

31-07-2008, 00:24
Wauw, mama die meneer noemde me een tyfus hond... Nu word ik boos..

31-07-2008, 00:29

Citaat door Trissintie:
Title klopt niet echt , nu lijkt het alsof hij een tyfeshond is. Hij NOEMDE hem zo , meerniet

ga huilen joh

31-07-2008, 00:29

Citaat door Y86:
ga huilen joh

Ik ga schijten op barca

31-07-2008, 00:32

Citaat door -LeGenD-:
Wauw, mama die meneer noemde me een tyfus hond... Nu word ik boos..


In de voetbalwereld is dat anders ayagyoer..

31-07-2008, 09:33
Afellay: Van Hulten noemde me tyfushond

VENLO - PSV’er Ibrahim Afellay heeft woensdag in de oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo een aanvaring gehad met scheidsrechter Jack van Hulten. De middenvelder en de arbiter lagen tijdens het duel diverse keren met elkaar in de clinch en dat resulteerde kort voor tijd in een heftige woordenwisseling. Van Hulten zou Afellay daarbij hebben uitgescholden, aldus de PSV’er.


“Hij zei tegen me: ’Rot op, vuile tyfushond’. Vraag maar aan VVV’er Frank van Kouwen, die stond erbij”, brieste Afellay na afloop voor de camera van Omroep Brabant. “Van Hulten zal het wel ontkennen, maar hij moet dit seizoen natuurlijk nog een paar wedstrijden fluiten”, aldus de international van het Nederlands elftal.

De voetbalbond KNVB kon woensdagavond nog niet op de zaak reageren.

Afellay speelde toch al een hoofdrol tijdens het duel om de Herman Teeuwen Memorial. De middenvelder tekende na drie minuten voor de openingstreffer. Omdat VVV in de slotfase nog op gelijke hoogte kwam, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Afellay stifte de bal vanaf elf meter over het doel.

De international ontkende overigens voor de camera te willen vertrekken uit Eindhoven. “Ik heb wel ambities, maar wil geen vertrek forceren. Ik heb het hier prima naar mijn zin”, aldus Afellay. De middenvelder zag zijn maatje Ismaïl Aissati onlangs vertrekken naar Ajax.

bron

31-07-2008, 09:35


Die scheidsrechter is een hi, ha, hondelul.

31-07-2008, 09:53
Van Zwieten, die schele, die homo-sexuele

En steek die vlag, maar in je reet en steek die vlag maar in je reet en steek die vlag maar in je re-eet

31-07-2008, 10:37
tyfushond? is dat tegenwoordig een scheldwoord

Pagina's : [1] 2