Bekijk volle/desktop versie : vraagje over MBO Juridische dienstverlening

20-01-2004, 16:04
Salaam wa3likom,
Ik heb een vraag je over de opleiding Sociaal-juridisch Medewerker Arbeidsvoorziening en Personeelswerk
(Niveau 4). Kan iemand mij wat meer vertellen over hoe deze opleiding in de praktijk eruitziet? (hoeveel dagen in de week naar school, wat zijn de praktijkopdrachten die je moet doen en in welk jaar moet je deze dingen doen (interviews/stages, etc.). Alle info is welkom.

Dank voor alle hulp!
Salam wa3likom,
een Afentros.

20-01-2004, 18:02

Jeeeej, zoveel reacties en hulp! :auw2:

20-01-2004, 18:15
Ja ik wil ook wel wat meer info, ik wil het Inshallah ook volgend jaar
volgen MBO opleiding SJM arbeidsv. en personeelswerk

Dus iemand info?

20-01-2004, 20:15
ja ik doe die opleiding ook maar net dit jaar waar ik zit hebben ze SZ en pers & arbeid bijelkaar gevoegd... dus wij hebben nu 2 richtingen....wij moeten heel veel projecten maken en zo en heel veel zelfstandig werken....

maar ik weet nie hoe de opleiding eruit ziet als je alleen maar personeelswerk en arbeidsvoorziening kiest....misschien dat andere er meer over weten

21-01-2004, 19:02

Ik zit nu in het laatste jaar. Ik heb ook voor die richting peroneel&arbeid gekozen, maar het is nu samen gevoegd met sociale zekerheid, dus doe ik nu 2 in 1.

Hoeveel dagen je naar school gaat, is per school verschillend. Meestal moet je wel ongeveer in totaal 10 maanden stage lopen.

Dus wel enige praktijk... Ik moest in de eerste en tweede al stage lopen. Ook dit ligt weer aan de school waar je opzit..

Je hoeft niet veel intervieuws te doen. Voor de rest werkstukken maken, casussen oplossen enz.

Mocht jullie nog meer vragen hebben, dan kunnen jullie bij mij terecht.

Ik wens jullie veel suc6 en plezier met de opleiding...
Denk er wel goed over na of je het wel heeeel goed zal liggen zo een opleiding....

Groetjes

03-02-2004, 20:48
ik weet nietw elke ik van de 2 moet kiezen juridisch of groot handel en internationale handel ik wil graag in amsterdam studeren kaniemand me meer info geven over deze 2 f eentje van beiden heel erg bedankt alvast
x
x
ps als je kan reageer dan prive