Bekijk volle/desktop versie : Tram en Buggy??



Pagina's : [1] 2

30-07-2008, 11:44
Hoe doen julie dat kinderwagen en tram??





Wil vandaag de stad in en ik ga namelijk heel weinig met de tram vanweg de buggy........

Hoe doe julie dat ???
Klappen julie de buggy gewoon dicht of wat??

Sommige kijken je gewoon zo aan
En helpen je niet eens

30-07-2008, 11:58


ach heb julie tips niet nodig
12 keer bekeken en niemand die reageert

30-07-2008, 12:02

Citaat door Qwerty:
ach heb julie tips niet nodig
12 keer bekeken en niemand die reageert


Sluit de topic dan

30-07-2008, 12:05
hier in adam heb je je lage trams. maar bij jullie in dh is het echt erg. zou m inklappen en je kindje goed vasthouden.

30-07-2008, 12:06


Ik heb nooit problemen gehad in amsterdam om in de tram te stappen hoor of in de bus, ik kan het altijd zelf aan zonder hulp van mensen

30-07-2008, 12:07

Citaat door Huwaydah:
Sluit de topic dan

Dat beslis ik

30-07-2008, 12:08

Citaat door MissLoulou:
Ik heb nooit problemen gehad in amsterdam om in de tram te stappen hoor of in de bus, ik kan het altijd zelf aan zonder hulp van mensen

In de bus heb ik geen problemen maar tram zijn die trappen en dat lijkt me moeilijk

30-07-2008, 12:08
hier in adam heb ik er geen problems mee..
je kan zo instappen ...

30-07-2008, 12:09

Citaat door Qwerty:
In de bus heb ik geen problemen maar tram zijn die trappen en dat lijkt me moeilijk


o nee, hier in adam heb je alleen lage.. af en toe zetten ze zo een oude in..

30-07-2008, 12:09

Citaat door BosseBol:
hier in adam heb je je lage trams. maar bij jullie in dh is het echt erg. zou m inklappen en je kindje goed vasthouden.


Aah ze weet dat ik in Den Haag woon Hihih)

maar ik denk dat ik dat ga doen want ik was er ook zo aan het denken

30-07-2008, 12:10
In rotterdam heb je ook van die lage trams, maar tegenwoordig mogen er niet meer dan 4 kinderwagens in de tram. Ik pak altijd de metro, omdat ik discussies met mensen wil vermijden. Toevallig pakte ik gister met een vriendin de tram, omdat de metro's niet reden en toen was er een man die beweerde dat we onze kinderen in gevaar brachten en dat we niet om onze kinderen geven.

Snap niet eens wat hij ermee bedoelde. Me kind zat gewoon op de rem en had haar riempjes om. Maar goed hij ging de heletijd discuseren en toen ik em vroeg om een voorbeeld te geven, waarom ik me kind in gevaar breng in de tram zei hij ja noodrem noodrem. Oh my god begreep die hele man niet en later zei hij dat ik terug naar school moest terwijl mijn nederlands veel beter dan hem was.

30-07-2008, 12:10

Citaat door mother_to_be:
hier in adam heb ik er geen problems mee..
je kan zo instappen ...

Ja die nieuwe trams he

30-07-2008, 12:56



Citaat door Mariam_M:
In rotterdam heb je ook van die lage trams, maar tegenwoordig mogen er niet meer dan 4 kinderwagens in de tram. Ik pak altijd de metro, omdat ik discussies met mensen wil vermijden. Toevallig pakte ik gister met een vriendin de tram, omdat de metro's niet reden en toen was er een man die beweerde dat we onze kinderen in gevaar brachten en dat we niet om onze kinderen geven.

Snap niet eens wat hij ermee bedoelde. Me kind zat gewoon op de rem en had haar riempjes om. Maar goed hij ging de heletijd discuseren en toen ik em vroeg om een voorbeeld te geven, waarom ik me kind in gevaar breng in de tram zei hij ja noodrem noodrem. Oh my god begreep die hele man niet en later zei hij dat ik terug naar school moest terwijl mijn nederlands veel beter dan hem was.

Nou jullie hebben nog geluk bij ons in amsterdam is de max op 2 kinderwagens en klaar

30-07-2008, 21:09

Citaat door MissLoulou:
Nou jullie hebben nog geluk bij ons in amsterdam is de max op 2 kinderwagens en klaar

In de tram weet ik eigelijk niet maar de bus mag er alleen twee, drie

31-07-2008, 02:58
tram en buggy is niet handig vind ik
neem gewoon de auto, als je deze niet hebt wacht op je man ofzo
als dat ook geen optie is, ga gewoon naar een winkelcentrum op loopafstand of vraag iemand om je af te zetten


Pagina's : [1] 2