Bekijk volle/desktop versie : Adobe Photoshop



Pagina's : [1] 2

30-07-2008, 10:28
Iemand met wat professionele kennis die NU NU NU iets voor me kan maken/ontwerpen?

Ik ga binnenkort een cursus volgen, maar ben meer bekend met illustrator en Indesign maar heb ik hier niet op mijn werk.

Zo, help me?!

31-07-2008, 22:52


Mijn vraag is wat wil je hebben?

01-08-2008, 17:25

Citaat door Ahmados:
Mijn vraag is wat wil je hebben?


It's toooooooo late! Ik heb mijn buddy al gevonden. Maar ik moet nog iets hebben. Kan jij overweg met Adobe Photoshop? Ik beetje, maar ik knoei er zo mee.

Citaat door momocro99:
upp



01-08-2008, 17:30

Citaat door Arte:
It's toooooooo late! Ik heb mijn buddy al gevonden. Maar ik moet nog iets hebben. Kan jij overweg met Adobe Photoshop? Ik beetje, maar ik knoei er zo mee.




Nou iedereen heeft nou zijn eigen stijl, maar wat wil je dan nog?

01-08-2008, 17:35



Citaat door Ahmados:


Nou iedereen heeft nou zijn eigen stijl, maar wat wil je dan nog?

Ik heb een plaatje en er moet iets op. Ja, heeeeeel simpel maar het zeeer PRO zijn. Maar wat zijn jouw skills? Ik moet te maken hebben met een prof!

01-08-2008, 17:39
Skills hé?

Wat wil je dan van me skills weten?
Ik maakte Avatars ben ermee gestopt daarna was ik bezig met Signature's.
Zoals je aan mijn handtekening ziet heb ik een Signature (laatste) Ik deed mee aan SOTW. Mijn totale scoren was 1120 punten . En nu ben ik bezig met Grapics Fotografie Flyers Posters Webpages

01-08-2008, 17:40

Citaat door Ahmados:
Skills hé?

Wat wil je dan van me skills weten?
Ik maakte Avatars ben ermee gestopt daarna was ik bezig met Signature's.
Zoals je aan mijn handtekening ziet heb ik een Signature (laatste) Ik deed mee aan SOTW. Mijn totale scoren was 1120 punten . En nu ben ik bezig met Grapics Fotografie Flyers Posters Webpages

Yeh amateur alatief.

01-08-2008, 17:42

Citaat door Arte:
Yeh amateur alatief.

Als je een prof wilt ken ik er een paar van mijn conectie: Climaximus Studios, AM-Creationz, FRZ SUPPORTED. Alleen doen zij het voor geld. Als je nou verteld wat je wilt laat ik het resultaat zien.

03-08-2008, 11:07

Citaat door Waarheid:
ga mensen niet afkraken als jij er ook zelf niks van bakt..
hij wilt je helpen en jij gaat zo tegen hem doen ??

indesign en illustrator leer jebinnen 1 jaar maar photoshop is wel veel moeilijker.. dan illustrator.. en indesign..

zoals je al weet is illustrator goed voor tekst en logos..
indesign is meer voor boekjes en briefpapier..

maar photoshop is meer voor fotos.. design.. bewerkingen.. en webpages,,

dus vertel gewoon wat je precies wilt misschien kan hij je helpen of een ander..

MvG


Ik kraak hem niet af en waarom voel jij je zo op je lichtgevoelige teentjes getrapt? Hij reageert er niet zo hevig op als jij en ook hij ziet het als een grapje.

Ok, bedankt voor je info maar dat wist ik al.

03-08-2008, 19:17

Citaat door Arte:
Iemand met wat professionele kennis die NU NU NU iets voor me kan maken/ontwerpen?

Ik ga binnenkort een cursus volgen, maar ben meer bekend met illustrator en Indesign maar heb ik hier niet op mijn werk.

Zo, help me?!


Hoi,

Ik werk al 7 jaar professioneel met Photoshop. Stuur me maar een berichtje als je hulp nodig hebt.

-dude

03-08-2008, 19:28
Iedereen heeft zijn eigen stijl. Je kan niet zomaar zeggen ik ben een prof, niemand weet wanneer je pas een prof bent. Als je alle smaken hebt dan ben je pas een prof, maar iedereen is verschillden bv: Ieamnd houd veel van drukte op zijn foto, en iemand houdt veel van Grapics. Dus je kan niet zomaar zeggen of beoordelen dat iemand prof is.

03-08-2008, 19:33

Citaat door dude:
Hoi,

Ik werk al 7 jaar professioneel met Photoshop. Stuur me maar een berichtje als je hulp nodig hebt.

-dude

7 jaar professioneel? Wat was er dan toen je voor het eerst mee begon

03-08-2008, 22:53



Citaat door Waarheid:
abode photoshop 7


ik ben zelfs met photoshop 5 begonnen..

04-08-2008, 09:34

Citaat door Ahmados:
Iedereen heeft zijn eigen stijl. Je kan niet zomaar zeggen ik ben een prof, niemand weet wanneer je pas een prof bent. Als je alle smaken hebt dan ben je pas een prof, maar iedereen is verschillden bv: Ieamnd houd veel van drukte op zijn foto, en iemand houdt veel van Grapics. Dus je kan niet zomaar zeggen of beoordelen dat iemand prof is.


Ok, jongens jongens! Raak niet zo overhit over een grapje.

Citaat door dude:
Hoi,

Ik werk al 7 jaar professioneel met Photoshop. Stuur me maar een berichtje als je hulp nodig hebt.

-dude

Dank je voor je reactie. Mooi, ik pm je.

Citaat door Waarheid:
okey ga je nog je vraag stellen of hoe zit dat nou ??


Rustig. Mijn vraag is reeds gesteld en ik denk dat dude genoeg ervaring heeft om mij te helpen. Thanks anyway.

04-08-2008, 13:54

Citaat door Ahmados:


Pagina's : [1] 2