Bekijk volle/desktop versie : Oprah..gisteravond..:(



Pagina's : [1] 2

30-07-2008, 09:38
wie heeft dat gezien? volgns mij komt t vandaag dan bij rtl 4??


vreeeesssselijkkkkkk.. ik ben daarna gaan slapen en met nog steeds dat verhaal van die ouders die hun dochter, vooral op zo'n manier, hebben verloren werd ik wakker en t spookt nog steeds in mn hoofd..



en de ervloekte alcohol is wer eens de boosdoener..

30-07-2008, 09:41


wat was er dan aan de hand? ik heb et namelijk niet gevolgd...

30-07-2008, 10:02
Ik heb het niet gezien. Waar ging het over?

30-07-2008, 10:22
het ging over een gezin ,die na de bruiloft vd zus, terug werden gereden met de limo, en daarna een fatale botsing hadden met een dronken tegenligger. De klap was verschrikkelijk en heeft het leven van hun 7 jarige dochtertje gekost. Zij werd onthoofd door de gordel en de moeder verteld dat zij toen het hoofd van haar dochter pakte en langs de kant vd weg toekeek hoe de rest van haar gezin zwaar gewond werd afgevoerd. Incl haar eigen ouders(de opa en oma van het meisje dus)haar vader verloor ook een been.
Het was afschuwelijk om te horen allemaal, vooral ook omdat ik het nog steeds moeilijk heb met het verlies van yassira en salim(de 2 kindjes uit ons dorp die in marokko verongelukt zijn)Het schijnt dat ook zij erg gehavend waren na het ongeluk...moge Allah ons behoeden en ons een "mestoura" dood geven (dwz: zonder auto ongeluk of iets dergelijks...)

30-07-2008, 10:24



Citaat door israaa:
het ging over een gezin ,die na de bruiloft vd zus, terug werden gereden met de limo, en daarna een fatale botsing hadden met een dronken tegenligger. De klap was verschrikkelijk en heeft het leven van hun 7 jarige dochtertje gekost. Zij werd onthoofd door de gordel en de moeder verteld dat zij toen het hoofd van haar dochter pakte en langs de kant vd weg toekeek hoe de rest van haar gezin zwaar gewond werd afgevoerd. Incl haar eigen ouders(de opa en oma van het meisje dus)haar vader verloor ook een been.
Het was afschuwelijk om te horen allemaal, vooral ook omdat ik het nog steeds moeilijk heb met het verlies van yassira en salim(de 2 kindjes uit ons dorp die in marokko verongelukt zijn)Het schijnt dat ook zij erg gehavend waren na het ongeluk...moge Allah ons behoeden en ons een "mestoura" dood geven (dwz: zonder auto ongeluk of iets dergelijks...)



ina lilahie wa ina ilajhoe raji3oen..


ameeen!!!

30-07-2008, 10:40
Ik heb het gezien. Ik vond het verhaal met die oma en die vrouw en het ravijn ook zo zielig.

Ik snap mensen die dronken achter het stuur gaan zitten echt niet. Die mogen van mij echt een dikke celstraf krijgen. Dat ze zichzelf doodrijden kan me niet schelen maar andere mensen wel.

30-07-2008, 10:46
kan je het ergens terug zien

30-07-2008, 10:55
En dan nog vragen ze zich vaak genoeg af waarom moslims geen alcohol mogen drinken

Ik vind die Oprah echt een dramaqueen... er gebeurd zoveel in de wereld, er is zoveel ellende en dan kiest ze altijd de rijkaards die hun verhaal komen delen... ewa saffie, ieder mensen leven is hetzelfde... blank, zwart, rijk, arm, Amerikaan, Arabier... Pfff.... Ik irriteer me soms wel heel erg aan haar hoor... Er komen elke dag duizenden mensen om het leven door geweld van Amerikaanse kant en dan gaat ze 1 verhaal zo uitgebreid behandelen.

Ja sorry, misschien een beetje krom bekeken, maar zo begin ik het wel te zien.

30-07-2008, 11:00
Israa.. Shokran voor je samenvatting!

ja pfff wallah k vind t idee van die moeder..zo met alleen maar hoofd van haar dochter vast..zittend..kijkend naar hoe haar man en haar ouders uit t wrak werden bevrijdt.. zooo ingrijpend!!! !!


je hoort veel van erge ongelukken.. maar t lichaam van je kind, onthoofd voor je voeten zien liggen..yaaaa Allahhhhhhh!!!
kheb echt zitten janken bij t kijken!

moge die verdoemde chauffeur wegrotten in de gevangenis..niet dat zoveel zou uitmaken..maar jah..

ook de chaueffeur van de limo kwam trouwens om..dit alles was geloof ik 2jaar geleden allemaa..

wat ik even heb gemist trouwens.. dat 5 jarige meisje he.. (er waren 2 bruidsmeisje..die katie en nog een..) was dat nou ook hun dochter?? en zo ja waar en hoe is t met haar?

30-07-2008, 11:07

Citaat door Leila1982:
En dan nog vragen ze zich vaak genoeg af waarom moslims geen alcohol mogen drinken

Ik vind die Oprah echt een dramaqueen... er gebeurd zoveel in de wereld, er is zoveel ellende en dan kiest ze altijd de rijkaards die hun verhaal komen delen... ewa saffie, ieder mensen leven is hetzelfde... blank, zwart, rijk, arm, Amerikaan, Arabier... Pfff.... Ik irriteer me soms wel heel erg aan haar hoor... Er komen elke dag duizenden mensen om het leven door geweld van Amerikaanse kant en dan gaat ze 1 verhaal zo uitgebreid behandelen.

Ja sorry, misschien een beetje krom bekeken, maar zo begin ik het wel te zien.

met dat idee kijk ik ook vaak naar oprah hoor.. maar tja sommige verhalen, van rijk of arm.. zijn gewon zo vreselijk.. dat t je echt aangrijpt!

natuurlijk.. in Palastina, afganistan enz.. zoals een paar jaar terug.Mohammed die naast zijn vader werd doodgeschoten...en zoveeeeeel verhalen meer..van ouders die met hun gehavnde kinderen, over straat rennen ...

misschien dat mijn hormonen nu extra invloed hebben, maar ik kan die pijn van hun gewoon zoo aanvoelen..al kan ik t me niet echt voorstellen..hoe goed ik mn best ook zou doen..Allah yehfad!

Moge Allah onze kindjes beschermen..allahoumma ya rab!!

30-07-2008, 11:07

Citaat door Dienares18:
kan je het ergens terug zien

vandaag op rtl4 .. ik weet niet hoe laat..kgeloof 16u.

30-07-2008, 11:10
inderdaad werd er met geen woord gerept over haar 5 jarige dochtertje, wat zij eraan heeft overgehouden en hoe het nu met haar gaat....
Dat vroeg ik mij ook steeds af.

30-07-2008, 13:37


Allah iehfad oe saffie, ik heb nog nooit om zo erg om iets op tv moeten huilen. Ik zat echt te snikken op de bank. En het ergste was toen die vader en die opa begonnen te vertellen wat voor band ze met dat kind hadden

Maar helaas heb ik dat stuk van die getrouwde zus niet gezien wat hadden die erop te zeggen en hebben ze nog wel contact met de familie??

30-07-2008, 13:59
Ik heb gisterennacht nog zitten janken om dat filmpje dat Nadia hier in een topic geplaatst had.
Ik zie nog steeds die spartelende beentjes van dat kind en zijn kleine gezichtje dat heftige, onmenselijke klappen erop moest incasseren... ; ((

Ik bespaar me dus best de rest van deze topic.

30-07-2008, 14:09
CoveredDiamond wat was dat dan voor filmpje ??

Ina lilahi wa ina ilayhi raji'oen, moge allah ta3ala ons en onze kindjes beschermen tegen dit soort wreedheden,ameeen.

Ik kwam pas via youtube terecht bij een filmpje van amerikaanse soldaten die een huis van een iraaks gezin binnenvielen en ze daar gingen pesten, ze pakte een jonge meid van rond de 20 en begonnen haar uit te schelden en te verkrachten, de echte daad zag je niet maar je zag wel dat ze voorovergebogen werd en dan werd er weer op die amerikaan gefilmd dat ie van die bewegingen zat te maken en zij zat het uit te schreeuwen en te huilen, moge allah ta3ala deze vieze koefaar vernietigen en hen de ergste bestraffing geven die er maar is ameen

Pagina's : [1] 2