Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse fabels



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-07-2008, 16:25
Ik ben nu alhamdoelilah een paar maanden pregnant ,en hoor nu meer van die grappige en 'slaat nergens op fabels'.

Nu komt het, ik vind het leuk om naar die baby aapjes te kijken ( ja ik weet in ben maf) kreeg ik laatst te horen dat ik er niet naar moet kijken anders gaat mijn baby erop lijken.

en nog meer van die gekke dingen .

drop hier jullie fabels ,hoeft niet perse over de zwangerschap te gaan.





en denk maar niet dat ik nog naar die apen ga kijken ,you never know ,wil die risico niet nemen

29-07-2008, 16:29


Als je net zwanger bent en een kind heel graag ziet. En je zou graag zien dat je kind op diegene lijkt, dan moet je hem/haar in een oor bijten

29-07-2008, 16:32
hahaha...die kreeg ik ook te horen van oudere vrouwen van de familie als er iemand gehandicapt was op tv. Niet kijken anders wordt je baby ook zo geboren.

in de avond niet schoonmaken dat vinden de geesten in huis storend.
In marokko wilde ik mijn kindje net voordat ik haar in bed wilde stoppen in badje doen. werd er gezegd het is niet goed om een kind laat in de avond in water te stoppen, zo wek je geesten op.
Die vond ik wel eng heb eerlijk gezegd gewacht tot de volgende ochtend toen heb ik haar maar gewassen. Maar marokkaanse huizen vind ik zoiezo eng.

29-07-2008, 16:33

Citaat door gandora:
Ik ben nu alhamdoelilah een paar maanden pregnant ,en hoor nu meer van die grappige en 'slaat nergens op fabels'.

Nu komt het, ik vind het leuk om naar die baby aapjes te kijken ( ja ik weet in ben maf) kreeg ik laatst te horen dat ik er niet naar moet kijken anders gaat mijn baby erop lijken.

en nog meer van die gekke dingen .

drop hier jullie fabels ,hoeft niet perse over de zwangerschap te gaan.





en denk maar niet dat ik nog naar die apen ga kijken ,you never know ,wil die risico niet nemen



dat klopt dat zei mijn moeder ook en schoonmoeder, ze zeiden dat je niet lang naar iets moet kijken.
zoals dieren, gehandi, en noem maar op.

is het zo ook bij de hollanders vraag ik me soms af?

29-07-2008, 16:42


tjonge jonge je kind gaat heud niet 0p een aapje lijken als je teveel naar apen kijkt hoor dat ligt allemaal in allah's handen..

29-07-2008, 16:46
men zegt ook als je baby uit je linkereierstok is gesprongen dan heb je een meisje en komt de baby uit je rechtereierstok dan is het een jongen. het is volgens mij klinklare onzin, want het geslacht van de baby bepaalt het zaad van de man. maar je wilde fabels, dus hier heb je er 1

29-07-2008, 16:47

Citaat door Krullebol:
hahaha...die kreeg ik ook te horen van oudere vrouwen van de familie als er iemand gehandicapt was op tv. Niet kijken anders wordt je baby ook zo geboren.

in de avond niet schoonmaken dat vinden de geesten in huis storend.
In marokko wilde ik mijn kindje net voordat ik haar in bed wilde stoppen in badje doen. werd er gezegd het is niet goed om een kind laat in de avond in water te stoppen, zo wek je geesten op.
Die vond ik wel eng heb eerlijk gezegd gewacht tot de volgende ochtend toen heb ik haar maar gewassen. Maar marokkaanse huizen vind ik zoiezo eng.
Ja he.. vooral als je s'nachts naar het toilet moet.. en de lichtschakelaar niet kan vinden.. brrrrrrrrrr

29-07-2008, 16:49
Heb je veel last van je kuit, dan krijg je een sterke baby.

Droom je dat je een witte jurk draagt zonder riem dan is het een jongen, met riem wordt het een meisje

29-07-2008, 16:50
marokkaanse huizen in marokko wejowwwwwwwww gevaarlijk omdat ze ook zo groot zijn zijn ze kapot eng in de donker

29-07-2008, 16:50
Als je alleen maar aan mooie dingen denkt krijg je een meisje,loop je erbij als slobber krijg je een jongen.

29-07-2008, 17:04
Als ik al die zwangerschapsbanners zie begint het echt te kriebelen bij mij. Vooral de laatste maanden als je de baby echt begint te voelen, mijn buik ging echt van de ene kant naar de andere. Letterlijk!! zwangere meiden allah ie artiekoum a waqfa sehla.

29-07-2008, 17:06
Gandora mabrouk met je zwangerschap

29-07-2008, 17:08



Citaat door Krullebol:
Als ik al die zwangerschapsbanners zie begint het echt te kriebelen bij mij. Vooral de laatste maanden als je de baby echt begint te voelen, mijn buik ging echt van de ene kant naar de andere. Letterlijk!! zwangere meiden allah ie artiekoum a waqfa sehla.


Ameen (al begrijp ik geen arabisch )

En af en toe een armpje of beentje wat je gewoon heel erg goed voelt. Ik zal het gevoel echt straks missen.

29-07-2008, 17:10

Citaat door chamal:
Ameen (al begrijp ik geen arabisch )

En af en toe een armpje of beentje wat je gewoon heel erg goed voelt. Ik zal het gevoel echt straks missen.



Het betekent: Hoop dat Allah jullie een snelle en makkelijke bevalling zal geven (bevalling)

29-07-2008, 17:11
Mabrouk gandora, hoe ver ben je???

Pagina's : [1] 2 3 4 5