Bekijk volle/desktop versie : wanner krijgt een vrouw



29-07-2008, 12:44
[melk

en worden je tieten daar groter door

en worden ze kleiner na het borstvoede]

gwn nieuwsgierig

29-07-2008, 12:45


zoek op wikipedia daar vind je alles

29-07-2008, 12:45
wil het van de vrouw zelf horen

29-07-2008, 12:51
De vrouw begint met het produceren van borstvoeding bij de zwangerschap. Haar borsten worden groter, duh, waar moet ze dat anders in gaan opslaan als ze maar een A-cupje heeft ? En daarna, als moedermelk eruit gezogen wordt worden ze weer kleiner, en meestal gaan ze wat hangen.
Conclusie : Spaar maar voor een borstvergroting voor je vrouw als cadeautje na haar zwangerschap anders mag je naar hangtietjes gaan kijken.

29-07-2008, 12:53



Citaat door Marokkaantje001:
De vrouw begint met het produceren van borstvoeding bij de zwangerschap. Haar borsten worden groter, duh, waar moet ze dat anders in gaan opslaan als ze maar een A-cupje heeft ? En daarna, als moedermelk eruit gezogen wordt worden ze weer kleiner, en meestal gaan ze wat hangen.
Conclusie : Spaar maar voor een borstvergroting voor je vrouw als cadeautje na haar zwangerschap anders mag je naar hangtietjes gaan kijken.

hahahaha upp mijn verhaal thx voor de info moest eropeens over denken na een topic t ehebben gelezen


alles goed verder

29-07-2008, 13:03
Hahahahahahahah !! goeie theorie !!

29-07-2008, 13:04
Wat een topic blijkbaar niet goed op gelet tijdens je bio lessen

29-07-2008, 13:05

Citaat door Zina_nadoria:
Wat een topic blijkbaar niet goed op gelet tijdens je bio lessen

onze bio leraar was dood

geen grap

29-07-2008, 13:54

Citaat door weet_nie_meer:
onze bio leraar was dood

geen grap



jij spoort niet

29-07-2008, 14:13
toen ik klein was, dacht ik dat de melk van de moeder hetzelfde is als die van een koe.. en dat de moeders gewoon milk dronken en weer via de borsten aan de baby's gaven..

29-07-2008, 14:17

Citaat door hivisu:
toen ik klein was, dacht ik dat de melk van de moeder hetzelfde is als die van een koe.. en dat de moeders gewoon milk dronken en weer via de borsten aan de baby's gaven..




en nu ben je volwassen of wat wil je ons precies wijs maken



29-07-2008, 14:21

Citaat door couscous50:
en nu ben je volwassen of wat wil je ons precies wijs maken





ja zoiets.. ben nu 23

29-07-2008, 14:22



Citaat door couscous50:
en nu ben je volwassen of wat wil je ons precies wijs maken




droge opmerking !

29-07-2008, 14:39

Citaat door Marokkaantje001:
De vrouw begint met het produceren van borstvoeding bij de zwangerschap. Haar borsten worden groter, duh, waar moet ze dat anders in gaan opslaan als ze maar een A-cupje heeft ? En daarna, als moedermelk eruit gezogen wordt worden ze weer kleiner, en meestal gaan ze wat hangen.
Conclusie : Spaar maar voor een borstvergroting voor je vrouw als cadeautje na haar zwangerschap anders mag je naar hangtietjes gaan kijken.


Nou mijn vrouw hoeft geen borstvergroting hoor...gewoon vaker masseren dan komt het altijd goeddd